December 2009 mama's, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door collo003, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Hee wat een leuk cadeau voor die meiden!

Thanks, maar zo zwaar ligt t niet meer hoor, zijn vlagen......

2. gimena

gimena Niet meer actief

@pooh ik neem het lekker morgen van je over :) hihi
    kan ik lekker frutselen

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    goedemorgen!
    kw voor 5 vanmorgen:( Gaaaaap
    tot 6 uur samen in bed gelegen maar wilde niet meer slapen..
    vanavond manlief ophalen, hoop niet al te laat..
    we gaan maar eens ontbijten..

4. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Goedemorgen!!

Nou redelijk geslapen, wel steeds wakker omdat er snot uit mn neus liep bahbahbah. Emma heeft prima geslapen dus gaat denk ik toch de betere kant op met haar verkoudheid. Ik hoop het, dan doe ik er wel iets langer over;)

@dees: prachtige foto's!! Ik snap dat je verliefd bent!!!
    Succes bij de da, ws een probleem met zn nieren/blaas daar kunnen ze ook goed de weg van kwijtraken.

@suus: wat fijn dat alles goed is met jullie kleine, ik ga je later op de dag pben. Moet nu eerst aan het werk.

@elmo: wat een leuke tractatie!! Stiekum toch wel crea;)

@pooh: leuk, die potten!

@collo: thanks!! Heb ik gelijk een idee wat ik voor sint aan mn nichtje kan geven:)

@lotte: hmmm volgens mij is dat echt niet meer hoor, dat ze oud/slecht vlees kruiden zodat je het niet ziet. Maar anders probeer je toch zelf een keer iets te kruiden, er zijn zakjes voor ieder soort vlees.

@hier: sorry voor wie ik ben vergeten!! Moet nu gaan rennen richting werk. Bijna weekend gelukkig!! Doeiiii

5. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    heb getest, negatief. Dus nog even wachten tot't door zet...

6. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Mmmm Joyce, toch ietsje teleurgesteld?

7. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Joyce: ahh jammer :(

@Roeltje: pfff 4.45 !!! geen tijd om wakker te worden

@Hier: zoow nu ff snel layla wakker maken, eten geven en naar de PSZ brengen. Dan huis ff poetsen, vanavond boodschappen doen en beginnen met Dani's meptaart :D

Vandaag is zijn laatste dag als baby, dus ook nog ff goed genieten :)

8. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Dretjuh, geniet ze meis!!!!!!!!!! Succes met je meppertje!

@Roeltje, jee weer zo vroeg...sterkte meis vandaag!

9. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Goedemorgen,

Haak hier even in.

Nou vandaag twee jaar getrouwd! Volgens mij gaan we niks doen.
    Nou vandaag zou er een vriendin foto's komen maken voor op de taart voor Luuk zijn verjaardag. En die heeft gisteravond laat afgebeld. Beetje jammer.

10. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Sanka, gefeliciteerd met jullie trouwdag!
    Beetje jammer inderdaad....probeer het anders zelf...komt vast iets moois uit!

11. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Sanka, proficiat!! Ben op weg naar Lelystad, autorijden doet verrot veel pijn. Maar goed...

12. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Elmo, sterkte met je teentje!

13. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Dank je... * geeft zichzelf op de kop voor het zpen tijdens het rijden*

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Morgen
    zit even in een giga dip maar zal wel reageren

elmo
    haha beau op tafel! Leuk!

Pooh
    leuk gedaan!! Maar waarom heb je er Rebeccas cookies op staan!?

Joyce
    je lichaam moet dus echt ff opgang komen..

Sanka/taart
    waar laten jullie maken (degene die t niet zelf doen)?

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Okee ik vertel ff kort wat er is...

Hai hai

helaas geen geklus gisteren:( maar wel n vreselijke domper!!! We raakten aan de praat en toen kwamen ineens allemaal onzekerheden bij hem op. Dat als ik nu zwanger raak we weer nog 1-2 jaar geen huis kunnen kopen en we dus achter de feiten aanlopen:(. Ik heb zoiets van huren is ook nog wel prima. Maar als ik nog steeds niet werk dan kunnen we niet kopen. We vragen ons af hoe anderen dat doen... Er zijn zat mensen waarvan alleen de man werkt die wel kunnen kopen, hoe kan dat?? Wij komen op een hypotheek van 130.000 ofzo. Voel me rot en weet het even niet meer:( Iemand n idee?

Krijg tussendoor n sms. Hij wil heel graag een tweede maar weet niet of het nu verstandig is...

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Xx79
    zie dat je weer mee leest, zou fijn zijn als je je voor kwam
    stellen;)

17. mroos

mroos Niet meer actief

@bapsie, gefeliciteeeerd! Zie het nu pas haha, geniet ervan!

@Poohbeer en Elmo, zo creatief allebei! Leuk zeg. Ik ben niet zo snel jaloers maar creatieve mensen vind ik toch altijd wel bewonderingswaardig;).

@riti, mooie keuken!

@Suus, gepb'd:D

Mijn moeder had een loopkar voor Boaz gekocht maar daar gleed hij meteen mee weg, sindsdien durft u niet meer te lopen.. Zo zielig. Ook niet aan de hand ofzo, zakt meteen door de knieen. Nja, komt wel weer. Alle kindjes die hier al kunnen lopen, hartstikke knap zeg!

Ik ga van mn vrije dag genieten, alleen vanmiddag even naar de tandarts. Dit weekend Boaz zijn verjaardagskado ophalen (brandweerloopauto) en de surprises maken(helemaaaal geen zin in, omdat ik dus echt niet creatief ben, heb nog niet eens een idee).

Fijne dag allemaal :D

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Goedemorgen
    Vandaag een vrije dag omdat de babykamermeubeltjes vandaag worden geleverd. Mutske besloot dat ze vandaag niet naar het KDV wilde en heeft me vanmorgen compleet onder gekotst....maar aangezien ze haar fles daarvoor weigerde was het dus echt het eten van gisteren. Zo zuur, zo goor! Heb snel Ferdy geroepen om haar aan te pakken want moest heel snel mijn pyama uittrekken want daar zat alles op...brrrr Alles inclusief Ferdy en Amy in de douche gegooid...
    Ze is er niet heel ziek van, maar toch wel wat rustiger dan normaal en ze heeft nog steeds niet gegeten. Ze drinkt gelukkig wel diksap.
    Maar mijn plannetjes gaan zo wel een beetje de mist in. Wilde vandaag hard aan de schoonmaak, maar gaat er niet in zitten...

Lotte
    Wat rot dat Ronald nou toch weer twijfels heeft. Op 1 salaris kopen is volgens mij bijna niet te doen...Hier in Den Bosch althans niet. Zolang jullie 1 salaris hebben zou ik denk ik toch blijven huren.

19. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @pooh en elmo
    Dankjewel!

@elmo
    Wat vervelend van je teen zeg. En euh doe je wel vorozichtig onderweg.

@lottie
    Ik laat een taart bij de hema maken. Ik heb gisteren voor 2 euro een leuke muts gekocht zie spam. Nu nog vandaag kijken of ik een leuk e foto kan maken.
    En wat vervelend zeg dat ronald nu anders denkt. maar zoals collo al zei een huis kopen op 1 salaris? Daar koop je een appartementje van. Als je geluk hebt.
    En tja er zijn inderdaad zat mensen waarvan de man alleen werkt maar die zal dan wel een erg goed salaris hebben. En veel van huis zijn. Ik zou ook graag de hele dag bij Luuk zijn maar dat gaat nu eenmaal niet.

20. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @collo
    Wat jammer dat je planning nu in de war is geschopt. Maar leuk hoor vandaag de spulletjes. Spam je een foto als het klaar is?

@al

Oh ja nog even de muts spammen. Dit is nog niet DE foto voor op de taart hoor.

Deel Deze Pagina