Roeltje; Goed op je zelf passen hoor, het is wel erg zwaar zo. Hopelijk slaapt hij nu. Collo oh ik hou van paars (veel beter dan roze ) Maar je man wil een heel andere kleur, geel of zo?
Riti whaha wedden dat ie om 5.15 uur wakker wordt ben blij dat mn man zaterdag thuis is.. zondag visite.. Tante van mn man woont in Amstelveen dus niet echt naast de deur.. komt paar uurtjes buurten.. De zorg wordt door mn man en haar uit handen genomen Gewoon even lekker zorgen voor de koffie en wat lekkers.. wat bijkletsen.. Lekker knuffelen met Lenn en als hij huilt of niet wilt slapen, hup naar papa Die bezig papa-magie.. Hij krijgt ALLES voor elkaar bij Lenn voel me dan errug dankbaar haha
Gimena Hoofdpijn is wel wat aan te doen.... Blaas gaat met een kuurtje AB ook wel weer over. Als het maar weer een beetje rustig is. Geel is wel lekker zonnig natuurlijk. Ga zo mijn man maar even vertellen dat ik heb besloten dat alle muren opnieuw gestuct moeten worden en het plafond (wat we er 2 jaar geleden in hebben gezet) er weer uit moet omdat ik de lichtjes anders wil. Zal alvast mijn zielige gezicht opzetten
Riti ach wat sneu!! van die groene minisnotjes in de binnenste ooghoek? heeft Lenn ook wel eens.. Zorg er wel voor dat je zo'n 'snotje' niet in je eigen ogen krijgt, anders heb jij het ook.. schijnt besmettelijk te zijn op die manier.. Collo arme Collo-man!! ach, kan ie best voor je over hebben toch Joyce haha zoveel is er niet bij te lezen maar ben blij dat zp het weer doet.. man man, zo kwam ik erachter dat ik serieus verslaafd ben
Hahaha...we zijn op jouw Hyves toch gewoon door gegaan met kletsen! Hoop dat we nou weer een tijd van dat ge-emmer af zijn. Ben toch ook behoorlijk vergroeid met ZP. Zo, ik ga naar bed. Tot morgenavond dames. Moet morgen weer een dagje werken.
@ Gimena; Wat rottig meid, beterschap! @ Collo; , weet inmiddels hoe veel werk het is dus: . Doet je man dat zelf? Oooh en die lampjes....wij hebben ons vergist in de tekening, en nu zitten de spotjes in de (open) keuken en de badkamer helemaal niet goed . aaaaaaaaaaah zo balen. Wel gaaf om het (weer) helemaal te maken zoals je het wilt hebben . Ik zou voor paars gaan trouwens, met grijs en Tinker, en misschien zelfs een beetje bling . @ joyce; en jij dacht dat deel 6 bijlezen morgen weinig werk zou zijn? @ Roeltje: nou helemaal geel/groen pruttig. In dr ooghoek, maar het komt van de buitenkant dus 'drijft' dr oogje door, alle wimpers plak na een slaapje. Schijnt inderdaad erg besmettelijk te zijn, dus uitkijken. Voorzichtig schoonmaken met gekookt water, maar dat valt vies tegen bij een boze Maura .
Riti jups, is een drama he waren wij ook achter gekomen.. geloof dat je na 3 dagen even naar de ha moet als het gekookte water niet helpt.. Arm meisje Collo trusten!!
Haaai wat irri!! Moest nog bijlezen van deel 5 en is nu dus weg joyce had op jou n aardig stuk gereageerd en is nu dus weg Foto's voel me zo slecht dat ik er nog niks mee heb gedaan elke keer denk ik eraan en doe ik t nie. Heb allen foto's op de pc... Verhuiskaartje moeten wij ook doen...pfff blehhh Dretjuh toe maar! Gelijk een website! Is dat niet duur? En is dat makkelijk te maken zo'n site? Ik wil er een voor m'n luchtjes namelijk, maar weet nie hoe en wat... Collo leuk paars!!! Riti ach wat sneu voor maura
Goedemorgen! Het was vanmorgen 5.45 uur zetpil heeft dus niet geholpen.. Hij is nu bekaf maar weigert te slapen.. heb zijn bed vanmorgen op een andere plaats neergezet.. Bij sommige schijnt dat te helpen en aangezien ik echt niks anders weet...... heeft nog niet geholpen trouwens.. had m op bed gelegd maar nee hoor.. steeds als hij bijna sliep was het weer meer.. ligt nu in de box wat te jammeren en te huilen..
@ Roeltje; jeetje joh, wat kan het nou zijn he. Het is wel een sterke knul dat hij dit zo lang volhoudt. Trek jij het nog een beetje? @ Maura; oogje lijkt de goede kant op te gaan . Hou het schoon en heb er bv in gegooid (een hele plens, want een druppeltje ging er steeds naast). Vanmiddag naar het WKZ, heb (wederom) goede hoop dat het voor het laatst is!
@Collo: wat dacht je van rood met roze, of roze met wit, roze met oranje... Of gewoon heeel romantisch creme met lichtpaars,is ook erg leuk. Grijs met roze kan trouwens ook super zijn! @Lotte: jah ging zo snel, waarom niet al je gemaakte hobbykaarten al online zetten. Neej ik kan zelf goed site's maken, Peter is ICT-er dus die is erg goed in de systemen en tja voor Peter zelf is het niet zo duur, wij hebben thuis een server staan dus alleen domeinregistratie is maar nodig. @Roeltje: pfff kwart voor 6 jeetje.... Vind t echt sneu voor je.... Dani slaapt sinds deze week EINDELIJK helemaal door!!! hehe na 10 maanden eindelijk doorslapen, wist niet eens meer wat t betekende. Ik hoop dat Lenn ook snel zal doorslapen! @Hier: pff lekker druk vandaag, heb de woonkamer al wat vochtig gepoetst, dalijk ff strijken en stofzuigen. Als de kids op bed liggen nog ff dweilen. Dan ff aan de site verder tot Dani wakker wordt. Ow ja BIG NEWS!! Dani heeft net zijn aller eerste stapje helemaal los gezet!! Peter had hem vast en liet hem steeds losser, en hij zette zo 1,5 stapje richting de TV!!! Voeren mag ik hem ook niet meer, hem een boterham gemaakt, gevouwen en 1x gesneden en in zn handje geduwd, hij had 3/4 boterham op