December 2009 mama's, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door collo003, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    #381 collo003, 14 okt 2010
    Laatst bewerkt: 14 okt 2010
    PSje
    Geef hier 2x per dag een halve beker sap. En sochtends in plaats van fles melk, lepeltjespap. En dan alleen savonds nog een fles.
    Als je geen 500ml melk geeft moet je extra vitramine D bijgeven.

Panos
    Wjhahahaha...leuke spam!

Joyce
    Bij die lijst van jou moet je trouwens nog wel 33% optellen per percentage. Dat is het voormalige werkgeversdeel. Hoorde ik net van een vriendin. Die had het helemaal uitgezocht. Dus het wordt wel duurder, maar nog niet zo erg als ik dacht.

Hier
    Volgens mij heeft Amy (weer???) de zesde ziekte. Vandaag koorts weg...zien we ineens dat ze rode vlekjes heeft in haar gezicht en na nadere inspectie ook op haar buik....gelukkig wel wegdrukbaar, dus niks ernstigs, maar heeft dus weer alles weg van de zesde ziekte. Maar die heeft ze al een paar maanden geleden gehad??? Nu het dilemma...morgen wel of niet naar het KDV. Lees er verschillende dingen over. Het ene KDV zegt, gewoon brengen (als ze verder zich ok voelen), andere kindjes zijn nu ws toch al geïnfecteerd. Het andere KDV zegt thuishouden...

Sprak vanavond mij beste vriendin en bij haar kriebelt het ook alweer, al zegt haar hoofd dat ze nog even niet moet...hahaha Haar dochtertje is ook pas net 4,5 maand oud. Ze heeft het er nu over om over een maand of drie weer te stoppen met de pil, dus binnen 2 maanden ligt ie in de prullenbak....ons kent ons...

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    zucht, was er al bang voor.. half 6 klaarwakker.. flesje gegeven, maar wil niet meer slapen.. Hopelijk gaat hij vandaag beter slapen,want overdag slecht slapen = vroeg wakker:(
    gelukkig komt manlief vanavond of morgenvroeg thuis..

3. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Goede morgen meiden!

@ Collo aaahh wat zielig dat ze weer ziek is zeg, is het niet een andere vlekjes ziekte? de 5e of iets? Ik dacht dat je het maar 1 keer kon worden, beterschap

@ Roeltje, vroeg zeg meid, wel verveld hoor, breekt je wel zeker..

hier heeft Morris echt voor het eerst gespookt vannacht!!! Hij was wakker van 22.30 tot 01.00 uur. Ik heb hem uit eindlijk bij ons in bed gedaan, wist echt niet wat er was!!! Nou zou ik echt liever nooit hem in ons bed leggen maar het ging eigenlijk super goed! We werden nu met z'n alle wakker om 7.30 haha ook wel weer gezellig :D Hij was echt heel zielig, hij huilde echt heel hard en wilde neit meer stoppen! Maar toen op me buik gelegd en gezongen toen was hij stil, nouja voor een keer ;)

Ik had net een PBtje gekregen van Woman21 en die vroeg kom jij toevallig uit Heerhugowaard? Dan ken ik jou....pff geen idee wie dit is, maar daar heb ik ook helemaal neit zo'n zin in dat mensen me gaan herkennen.. inverband met onze 2e wens Kom soms ook al een collega tegen...hmmm misschien een keer me naam hier veranderen

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    lijkt hier weer goed te gaan(zoals t al die maanden ging)..zeg ik ff zachtjes... Hij slaapt nog steeds en is weer geen enkele x wakker geworden:D. In vier dagen tijd 1x overstuur geweest snachts. En toen wilde hij niet drinken

Collo
    zesde ziekte kan maar 1x hoor volgens mij;) anders ff googlen?

Roeltje
    balen!

5. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Goedemorgen!!

@collo: ik ben niet bang dat emma te weinig melk krijgt, met 3 flessen zit ze ruim aan 500. Vroeg me juist af of ze met die 2 tuitbekers water/sap erbij niet teveel drinkt. Maar goed, ze zal wel een dorstig typje zijn;)

@roeltje: oeh vroeg weer, balen zeg. Ik hoop met je mee voor vandaag.

@Manoe: balen dat je herkent bent! Zou ik ook niet zo leuk vinden, miss chien idd even je naam veranderen. Ah arme morris, zielig als ze zo aan het huilen zijn. Gelukkig toch nog lekker geslapen met zn allen:) gezellig wakker worden he, met zn 3tjes!

@hier: manlief heeft de nacht. Slaapt dan overdag altijd op zolder zodat emma en ik lekker herrie kunnen maken. Ik was om half 8 beneden, vaatwasser uitpakken en ontbijten enz. Op een gegeven moment was het kwart over 8 en nog mn man niet thuis ( normaal altijd kwart voor 8) mobiel gebelt maar niet opgenomen, sms gestuurd maar geen reactie. Inmiddels half 9 en ik werd toch een beetje zenuwachtig..... Opeens kreeg ik een ingeving, kijk in de gang, zie zn sleutels en jas.... Ik naar boven ( beetje boos) lag meneer dus allang op bed! Hij mocht eerder weg en lag al om 7 uur in bed, wilde mij niet wakker maken. Jahallo, nooit van een briefje gehoord!!!! Zegt ie doodleuk je ziet mn jas toch aan de kapstok als je naar beneden loopt! Uhhh nee niet met mn slaapdronken kop!! Grrrr mannen!!!

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    zo, wij hebben even heerlijk geslapen:D
    kw over 8 sliep ie weer en ben er gelijk ook in gekropen haha.. zijn net weer beneden.. vanmiddag maar weer:) als hij slaapt duik ik er ook in :D

7. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    :) woehoe emma vandaag 10 maanden :)

8. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ PSje hahah jeetje kan me voorstellen dat je ongerust was, mannen inderdaad,!

@ Lotte wat fijn dat het weer goed gaat!!

Zo ik ga Morris zo weer even op bed doen, wordt alweer wat mopperig en dan duik ik er ook nog even in ;)

9. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @lotte: kesteren is maar 5 kwartier rijden hier vandaan:) dus als je gesetteld bent kunnen we een keer afspreken:) ik vond het ook jammer dat ik je niet echt gesproken had maar ik had niemand eigenlijk echt gesproken;) het draait op zo'n dag toch allemaal om de ukkies:)

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Psje
    ja dat is ook zo (maar de meeste kende ik al:);) nou lijkt me gezellig:)
    haha mannen;) misschien was ie te
    moe om n briefje te schrijven? Nou ja, hij is iig veilig thuis:)

edit: hij is wakker aant worden en babbelt af en toe wat:D zo ken ik m weer:D

11. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @psje: Mannen :(! Gelukkig kwam je er op tijd achter...

@lotte: Fijn dat ie weer lekker doorgetukt heeft! Houden zo!

@roeltje: Lenn blijft dus een vroege vogel... Vermoeiend hoor!

@manoe: Vervelend dat je herkent bent! Idd miss nieuwe nick aanmaken... Weet jij wie degene is die je herkent heeft? En heb je een idee hoe ze je herkend heeft?

@collo: 2x 6e ziekte? Dacht ook dat ze dat maar 1x konden krijgen.. Miss is het vorige keer iets anders geweest?

@spam: Thanks. Vind dr idd net een puppy zo. Maf kind :D

Hier prima nachtje gehad. Ze werd pas 7.45 wakker! Meestal begint ze om 6.30 een beetje te spoken en moeten we paar keer troosten. Zo irritant en weet ook niet waarom. Als ik dr om 6.30 uit bed pluk is ze moe en sjago, dus we troosten maar en hebben de 'regel' niet voor half 8 uit bed. Op zich prima, alleen dus wel irritant dat je al vanaf half 7 wakker bent.... Ben trouwens wel benieuwd waarom ze zo vroeg wakker wordt... Honger is het niet, uitgeslapen is ze ook niet, kou volgens mij ook niet... Suggesties?

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ PSje; typisch een mannenactie inderdaad ;). Maura drinkt soms ook veel, althans, ik vind dat ze 'normaal' wat weinig drinkt. Naast ongeveer 500 melk soms nog wel 400-500 op een goede dag, maar meestal minder. Lijkt me alleen maar goed eigenlijk.

@ Lotte; wat lekker dat Milan weer 'gewoon' slaapt :)

@ Collo; Amy voelt zich dus al wel weer een stuk beter? Wil je haar zelf graag wegbrengen of liever thuis houden? lastig uitvogelen wat ze nu precies heeft of had, als het maar snel over is.

@ Manoe; oeh dat is gek als iemand je fysiek herkent uit een digitale wereld zeg maar. Zou ik ook even over moeten nadenken geloof ik.
    Ach arme Morris, hopelijk is het vanavond weer goed.

@ Hier; vanmiddag naar het CB, en het gaat regenen bleh. Het is een hele operatie met de bus (en ik hou er niet van) dus ga lekker lopen, ben ik er nog eerder ook maar waarschijnlijk wel nat (gelukkig is het er altijd bloedheet :D).
    We hebben wel iets sufs, een herinnering van de RIVM dat we 1 inenting hebben gemist met een nieuw inentingskaartje. Dat ' klopt' want van de betreffende inenting hebben we het kaartje nog dus die is nooit verwerkt (ben ik vergeten blijkbaar). Maar we weten toch vrij zeker dat ze altijd 2 prikken heeft gehad, dus feitelijk heeft ze geen prik gemist alleen op papier ;). Nou leg dat maar eens uit.....
    Wil eigenlijk ook wel weten wat erger is, een prik te veel of een prik te weinig, maar goed daar verwacht ik vandaag ook niet echt antwoord op.

13. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @riti: als het goed heeft staan de data's dat maura prikjes heeft gehad in haar dossier op het cb. Hier doen ze altijd in dd rapportage de etiketjes van de ampullen plakken dus als er iets mis zou zijn met kaartjes/rivm kan het in het dossier nagekeken worden!

14. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ PSje; dank je, ik ga het navragen. Lijkt me ook logisch dat er een gedetailleerd dossier ligt met die gegevens.

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Psje
    mm zou ook iets van mijn man kunnen zijn;) Je schrikt je rot zeg..

Lenn ligt weer op bed.. man man wat een humeur zeg:( het is nog stil boven, maar denk niet dat ie gaat slapen.. hoop alleen dat ie wat uitrust;) Vanmiddag om 3 uur naar de kermis met tante van mn man.. kan ze mooi foto's maken haha..

Lenn heeft trouwens voor het eerst iets nuttigs gedaan terwijl het eigenlijk niet mag.. Gisteravond kwam ik uit de keuken (was aan het koken), heeft meneertje met zn vingers in de tijdschriftenmand gezeten.. de hele dag niet gedaan dus ik dacht dat ie het eindelijk door had.. Maar nee hoor.. Voordeel: Hij had een irischeque in zn handen:D Vanmiddag maar even uitgeven haha.. hoe dat ding daar terecht is gekomen, geen idee.. wist niet eens dat we die nog hadden haha

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    hahaha wauw, Lenn de goudzoeker!

17. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen,

riti: succes bij het cb!

manoe: nee ik heb er al 3 hier voorlopig echt nog geen 4e. pas als qyano 4 is en dat is de laatste keer..( hoewel ik vandaag wel een testje doe want nog steeds niet ongi voel me raar en tja 1 keer na een feestje geen zin in al die poes pas dus maar zonder gedaan... )

lotte: nou hopelijk komt er volgend ja iets geweldigs op jullie pad en wie weet asl je er woont valt de buurt een beetje mee.. de websit eloopt echt super. had dat niet verwacht. ik heb niet alles op voorraad het meeste wel hoor. maar bijv met draagdoeken alleen maat m omdat je de andere bijna niet verkoopt maar die kan ik zo bestellen en heb het dan ook in 3 werkdagen thuis.. ik heb al mijn leafs en buggys van nuna al verkocht en in nov komt er pas weer een levering das wel een nadeel..( ik heb nu zelf ook een buggy inplaats van bugaboo wel fijn!) dus kortom het loopt goed..ookal blijft er veel aan mijn eigen vingers hangen :S

collo: hoe is het met amy??

roeltje: ik ga zo ook welles tekenen maar nu kan dat tegenwoordig met cailynn..moet iets doen toch?

panos: wordt ze altijd rond die tijd wakker? ik kon vanmorgen eigenlijk ook uitslapen maar is gewoon een klokje in mn hoofd. qyano heeft dat ook uiterlijk half 8 wakker. of die nou later naar bed is gegaan of niet.. raar maar waar..

net even naar het centrum geweest wat sinterklaas dingen gehaald.. voor cailynn heb ik het nou wel en voro qyano ook. nu nog voor yorgos. vind het voor hem zoooo moeilijk heb al wel wat dingen maar we hebben voor ieder kind een budget en hij zit er nog niet aan..( waarom koop ik het zo vroeg om de drukte voor te zijn ;) )
    en 18 dagen later is het voor qyano weer feest end an 1 dag later weer kerst avond.. december is niet mijn beste maand geloof ik :p

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ chiquita; slim om nu al aan sinterklaas te denken, lastig hoor, altijd.

leuk dat je webwinkel zo goed loopt!

19. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    riti:
    2 jaar terug alle sop het laatste moment gekocht en toen waren sommige dingen er niet meer. en het is gestress. vooral omdat je het niet met je kinderen kan kopen dus moet echt een moment zoeken. en dec wordt nu toch al een dure maand. sinterklaas, qyanos verjaardag, verjaardagfeest qyano, kerst oudjaarsfeestje pfff. daarom sinterklaas verschoven naar okt :p ;)
    nu alleen hopen dat cailynn de kados niet ontdekt op 3 dec( zoals vorig jaar) en denkt dat zwarte peis al is langs geweest :S

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Panos
    is moeilijk te zeggen. Volgens meerdere sites en cb is het normaal dat ze vanaf 9mnd ineens t tijd slechter slapen. Door ontwikkelingen, tandjes, nachtmerries, verlatingsangst enz... Hopelijk slaapt ze snel langer!! Maarrrr als je bedenkt waar ze vandaan kwam;) dan slaapt ze nu super toch!?

Riti
    dat had je toch al verteld van die inenting;)?? Of is dit de tweede keer dat t gebeurd? Krijgt ze sowieso die prik die met 11mnd moet? Succes vanmiddag!

Chiquita
    helaas weten we al hoe die buurt is;) niet crimineel ofzo hoor.
    Fijn dat t zo goed loopt!! Misschien iets voor mij om te doen!? Of moet je eerst erg veel investeren?

Hier
    Milan slaapt weer dus ik ga ff snel ontbijten

Deel Deze Pagina