December 2009 mama's, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door collo003, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    *Verveel me dood*

2. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Lottie, inderdaad verwarrend zo...ik zou blijven huren voorlopig. Hier in de groene heuvels is toch niets betaalbaar...
    Er staat op de ene Rebecca en de andere Sterre...zo heette twee van de kindertjes...ik heb dus hun namen op het etiket gezet.
    Namens lotus alleen het zinnetje: bedankt voor je komst, ik zat vandaag gebakken.

@Dees, suc6 met je kat en fijn dat Beau nu wat meer lijkt te gaan kauwen/eten

@Collo, arme Amy en arme jij! Hopelijk was het iets eenmaligs en is ze snel weer de oude! Succes en veel plezier met je meubeltjes!

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Sanka
    We hebben de katten nog niet meegenomen hierheen, maar in het andere huis stofzuigde ik 1x per dag en soms sloeg ik wel eens een dagje over. Lag eraan wat er op de grond lag. Ik vind het idd ook nooit zo fris al die haren enz, ben dus stiekem wel een beetje blij dat ze hier nog niet zijn;)

4. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    morning!
    zoooo ik heb weekend!! lekker gekeuteld met Sara vanochtend, die ligt nu net op bed, dus tijd voor mij :)
    ga proberen bij te lezen, maar jullie vergeven me wel als dat niet lukt he? ;)

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Doortje
    Hoooi. En wat doe je dan als je met Sara keuteld? Ben ik altijd wel benieuwd naar:D

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Sanka
    Hier drie katten en ik Swiffer 1 of twee keer per dag. Voornamelijk omdat er anders kattenbakkorrels zich dor het hele huis verspreiden, maar heb Amy ook wel eens zo'n pluk haar in haar mond zien stoppen en toen besloten om wat vaker rond te gaan met de Swiffer.
    Roep ook altijd de katten na dat ze het zelf moeten opruimen, maar heeft tot nogtoe weinig impact...

RiTi
    Kan iemand anders niet een mooie taart nog even snel maken?

Gisteren had ik dus geen laptop en merkte dat ik echt een superleuke dag met Amy had... Nu kan het toeval zijn dat ze gewoon een goeie bui had, maar misschien moet ik ook iets minder op een dag achter de laptop kruipen. Het leek wel of ze gisteren zich bijna de hele dag zelf vermaakt heeft terwijl normaal als ik even probeer bij te lezen ze om de 5 minuten aan mijn been staat te jengelen.
    Moet ik even een balans in zien te vinden denk ik.

7. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Goed idee Collo

@Riti, als je geen zin/tijd hebt om hier te bakken of spullen te lenen wil ik wel eentje voor je maken hoor! Zover is Elst niet van Utrecht.

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Pooh; aaah dat is lief! Dank je!
    Maar ik ga nu vol gas aan de opruim, wat meubilair is ook wel fijn voor bezoek ;) en duimen dat Maura nog een mini dutje wil doen zodat ik de voordeur kan maken :D.
    De eerste lichting grofvuil is zojuist de deur uit gegaan, dat schiet lekker op!

Ben de hele tijd in gedachten bij een jaar geleden....echt geen idee hadden we dat ze al zou komen :)

9. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @riti
    Hier ook veel met mijn gedachte bij een jaar geleden. :)

10. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Mooie herinneringen he? Wil met alle liefde en plezier een taartje maken voor Maura hoor!

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Pooh; lees nu je laatste reactie, wat ben je toch een schat!
    Misschien moet jij eens zeer welverdiend op je gat gaan zitten, want volgens mij doe je dat nóooit ;).
    Man komt op tijd thuis en dan gaan we een plan maken, komt goed. Misschien koop ik cakejes bij de hema en kijk ik of ik ergens een uurtje deco tijd vandaan kan toveren, wordt ook leuk.

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Ach het is een beetje een principe ding dat ik graag zelf iets wil/wou maken, verder maakt het helemaal niet uit.

Lief dat jullie zo meedenken!

Maar nu ga ik gauw verder anders kan er morgen niet eens iemand door de voordeur (daar staat de inboedel :D)

13. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Riti, prima...mocht je van gedachten veranderen..je weet mij te vinden. Elst bij Rhenen, niet bij Nijmegen ;)

14. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    wel bijgezelezen, maar moet even rap reageren, want heb nog niet gedoucht :)
    @dees: supermooie foto's! wat bijzonder toch!
    @lotte: ow, wat een gedoe met ronald! ik denk dat zijn moe zijn er ook mee te maken heeft! Ik denk ook altijd zwaarder en ingewikkelder als ik moe ben! Hopelijk komen jullie er snel uit! En w.b. het keutelen: liedjes zingen, dansen, boekje lezen, fruit eten, stapjes zetten. Zo kom ik mijn tijd wel door hoor haha!

sjemig, verder alles vergeten!

oja, woendag naar het cb geweest: Sara is 9350gr en 73 cm. Ze was dus in lengte niet zoveel gegroeid...maar we moesten ons geen zorgen gaan maken, ze is de vorige keer heel veel gegroeid. Verder was de arts erg onder de indruk van Sara (trots!). Ze heeft alles laten zien wat ze kan. Ze loopt idd lichamelijk wat achter (wb betreft optrekken), maar mentaal heeft ze een voorsprong :) en natuurlijk afgesloten met die heerlijke prikjes... gelukkig even huilen en verder geen koorts!

*rent nu naar de douche*

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Pff heb helemaal geen tijd om te reageren, sorry! :)
    Net gespeeld, gedanst, verstoppertje gedaan enzo.. Even broodje gegeten.. Nu even uitbuiken en dan gaan we weer wat aanrommelen:)
    hopelijk gaat hij vanmiddag nog wel even slapen..
    Tot vanmiddag!!

16. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Nou Luuk is niet echt te genieten. Wil helemaal niet alleen spelen. Moet hem maar bezig houden. Denk dat ik maar even met hem ga douchen.

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    TUURLIJK
    Zal je net zien...dikke positieve ovulatietest net....:(

Collo
    Ahhh je meisje wil niet dat je computert hihi. Wel fijn dat jullie zo'n lekkere dag hadden saampjes:)

Doortje
    Ja dat zou best kunnen! Ik slaap heel erg slecht de laatste maanden en elke keer zit ik 's avonds heel erg te piekeren over van alles en NIKS, misschien ook wel door vermoeidheid ja! Overdag is het namelijk minder. Hoop het maar;). Ik denk dat het wel op te lossen is allemaal...
    Ahh klinkt gezellig:) Lekker samen spelen;)
    1,5 cm is toch prima voor deze leeftijd? Milan groeit al een tijdje niet heel hard meer, maar was prima:D. Ze is in ieder geval goed bijgekomen in de grammetjes hihihi. Sara doet het super, lekker hoor!

Slapen
    Milan ligt nu net pas voor het eerst op bed. Hij wilde vanmorgen niet, heeft een beetje last van zn doorkomende KIES:$!!

18. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @lottie
    Zul je inderdaad net zien.

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Sanka
    Veel douche plezier, heerlijk is dat altijd:)

20. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    hier ook ff snel, ben druk aan de poets ;)

Wil even: PSje, Sanka, DeesDees en Elmo bedanken voor de kaartjes voor Dani's verjaardag :)
    *ik blij dat de postbode hier niet gestaakt heeft hihi*
    Heb er al 10 binnen van de ZP dames

Deel Deze Pagina