Dretjuh En die van deze demente deur is ook onderweg hoor! Nog steeds geen meubeltjes gezien...grrr. En Amy ligt al voor de tweede keer op bed. Heb net maar een zetpilletje gezet want ze was heel zielig aan het huilen. Wel een half kommetje pap erin gekregen... Straks maar een flesje melk proberen. Kan beter het fruit een dagje laten zitten toch? Vanmorgen hoefde ze ook geen banaan trouwens.
Collo Vervelend he dat wachten!? Ah arme Amy. Vocht is idd belangrijker dan eten. Dus iets geven waar het meeste vocht in zit, heb jij helemaal goed bedacht Nog steeds mistig bij jou? Ik ga ff wandelen, want hier schijnt nog steeds de zon!!
Lotte Nee, hier helemaal opgeklaard! Zonnetje schijnt. Als Amy zo wakker wordt rijd ik nog even snel naar mijn werk. Onze manager is gisteren per direct naar huis gestuurd. Hadden we toch al snel 3 weken....nu maar weer wachten op een nieuwe. Dees Hier ook nog geen oproepje voor de blije doos. Zou rond de 7 maanden komen geloof ik. Vorige keer waren ze bij mij ook vrij laat. Babykamertje is iig geleverd. Zit zo'n Alecto "konijn" babyfoon bij. Is dat iets? Of moet ik maar weer een andere gaan kopen?
@Collo; Ahh dan wacht ik nog even, ligt me alleen iets van bij dat ik toen al bericht had gehad rond deze periode. Die babyfoon ken ik niet trouwens, anders probeer je hem uit bij amy....is het niks koop je er een andere bij.
De recensies zijn niet best.... Weet wel dat de meesten de doos vorige keer allemaal al eerder hadden dan ik.
@lottie Toch even een vraagje las net in een ander topic dat je ook thuis zit vanwege dat je Milan niet los kunt laten. Nu snap ik het even niet meer. Oh ja is niet vervelend bedoeld dit!
@Lotte: jahh die van jou had ik al thnx nogmaals @Collo: haha is goed doos Morgen komt de post ook nog dus als je hem al had gepost dan zal hij morgen wel komen
Dames, Ik wil voor a.s zondag toch ook maar een meppertje maken voor Amy om samen van te genieten voordat het bezoek komt. Heb alleen geen fondant of marsepein en heb dat ook nog niet onder de knie. Ga dus gewoon een bescuittaartje maken, vullen met jam, slagroom (wel in een leuk kleurtje) erover...en dan.... Hebben jullie suggesties waarmee ik het taartje verder leuk kan versieren? De meeste dingen die ik bedenk zijn zo hard, dat lijkt me nog niet echt lekker eten....
Collo, kijk anders even voor ideeen op deleukstetaarten.nl Je hebt van dr oetker ook chocolaatjes, maar wat dacht je van spekkies of marshmellows...bananenschuimpjes...en ander zacht snoep
Ja, natuurlijk! Bedankt voor de tips dames. Af en toe kan ik gewoon even niks bedenken. Gaat goedkomen!
Succes collo Vandaag een klein slaapmannetje in huis, Beau om 13.30 op bed gelegd en hij slaapt nog steeds!
Zo, weer thuis.. 'even' boodschappen haal, kreeg ineens zin in pannekoeken vanavond (ja niet gezond voor Lenn maar maakt me lekker niks uit vandaag) Even vergeten dat Sinterklaas in de winkel kwam Jeetje wat een drukte zeg.. Zat zelfs een piet achter de kassa.. Alle kindjes helemaal blij natuurlijk, keihard zingen Sinterklaas: "Kan dat niet harder? Misschien krijgen jullie dan wel wat lekkers" Whaha geweldig, al die kindjes nog harder zingen .. Nouja, we zijn weer thuis Vanmiddag om kw voor 2 lag Lenn in bed en werd om half 4 pas wakker Aangezien hij vanmorgen ook al 1.5 uur had geslapen had ik maar een 3 kwartier verwacht.. nou, ik ben weer weg Nog even met Lenn spelen en dan pannekoeken bakken
@collo: In de hinthamereinde in Den bosch zit een leuke taartwinkel met allerlei leuke dingen voor erop of erin
Sanka Ik gaf als reaktie op jouw berichtje dat het niet is dat ik de hele dag bij Milan WIL zijn. Maar dat betekend niet dat ik hem makkelijk los kan laten Ik wil namelijk wel weer werken om er ook af en toe uit te zijn (en het geld natuurlijk), maar weet gewoon niet hoe ik het moet doen. Vind het lastig allemaal..Snap je een beetje wat ik bedoel? Drretjuh okee, wist het niet meer zeker. Dan gaat het gelukkig goed met de kaarten tot nu toe!