Roeltje Niet gezond...maakt toch niet uit? Tis niet alsof je hem een potje durft te geven ofzo...hahahaha sorry hoor. Maar is toch juist lekker voor Lenn. Dretjuh Toevallig zag ik gisteren de website van die winkel. Ga snel eens kijken, maar red het niet meer voor zondag. Had jij daar niet die workshop gevolgd? Hier ook een slaapkopje. Ze heeft van 10.00 tot 12.00 geslapen en heb haar om 14.00 weer op bed gelegd. Ben net zelfs in haar kamertje wezen kijken en ze lag nog zo mooi te tukken...laat haar nog heel even liggen. Ze zal het wel nodig hebben.
Nou hier nog een slaapkop. Ben ik niet gewent. Vanochtend van 10.45 tot 12.00 geslapen. En strakjes om 14.30 op bed gelegt en hij slaapt nog steeds. Net even gaan kijken en een paar keertjes Luuk geroepen maar wakker houden nee hoor. Nou ja ik laat hem gewoon nog even liggen. Ben dan wel erg benieuwd of hij vanavond wel wil slapen.
ondertussen hoor ik wel wat meer geluid vanuit zijn kamer...echt wakker worden is het niet. Hij zal het wel nodig hebben, ik heb hem gisteren tot 2x toe wakker moeten maken dus hij zal het er nu wel ff van nemen
Sanka Ik heb gereageerd op je vraag. Zozo Luuk slaapt lekker zeg! Kan jij even dingen voor jezelf doen. All Ga even opruimen en beginnen met koken denk ik...
@Dretjuh en Riti, Mijn kaartjes gaan pas morgen op de bus.. Boaz slaapt dus kan niet weg. Ik moet nog even inkomen met de kaartjes haha. Jullie krijgen ze iig van mij maandag! (als TNT meewerkt..)
@lotte: wat vervelend voor je dat ronald een 2e nog niet echt ziet zitten. Ik kan me vorstellen dat je ff in een dipje schiet dan ja. Wat betreft kopen/ huren. Ik weet natuurlijk niet alles van jullie situatie maar ik denk dat huren voor jullie op dit moment een betere optie is. Op 1 salaris kopen is voor een modaal salaris niet te doen tegenwoordig en als jij weer aan het werk gaat zal het waarschijnlijk nog even duren voor je een vast contract hebt. Dat is toch redelijk onzeker allemaal. Bij een koophuis is ieder dingetje onderhoud voor eigen rekening dus is het ook handig om een flink spaarpotje te hebben als bijv. Ineens je dak gaat lekken oid. Als je huurt komt de woningbouw het voor je maken. Dat weet je uiteraard allemaal al maar ik probeer een beetje overzichtelijk plaatje voor je maken Ik denk dat je het voor nu even moet laten en als ronald over een paar dagen wat uitgeruster is gewoon opnieuw een gesprekje, niet alleen over een 2e kindje maar ook over huizen etc. Lijkt me toch prettig als je samen een beetje hetzelfde voor ogen hebt @collo: wat sneu dat amy zo moest spugen, dat zal dan heel de nacht wel dwars gezeten hebben. Wbt het meppertje vind ik pooh's idee wel goed! Spekkies!!!!! @roeltje: haha lenn is helemaal versleten van zijn ontmoeting met de sint @slaapkopjes: lekker even mama tijd is ook weleens lekker toch @hier: vanmiddag sint kado's gekocht en materiaal voor suprises te maken, kan aan de slag van de week joepie!!
kom even weer aanwaaien (ben ook gelijk weer weg) straks kan ik manlief al ophalen.. Blijkt er dus een veeeeel makkelijkere weg te zijn om op Urk te komen.. Waarom had hij daar afgelopen maandag niet aan gedacht?! Ben ik voor jan *** zo lang onderweg geweest anyway morgenvroeg ook druk.. nichtje van mn man komt hier.. Dan gezellig met haar naar de stad en bij manliefs oma koffie drinken.. dan breng ik d'r weer naar huis.. Wordt leuk dagje.. Morgenmiddag ben ik er weer!! Fijne avond!
PSje Het is niet dat hij het niet ziet zitten hoor. Hij wil het ook heel graag, maar hij vind het een beetje "eng" heb ik het idee. Komen er wel uit denk ik. Zal ook wel de vermoeidheid/zware hoofdpijn zijn geweest gisteren zoals jij ook al zegt. Hij was net weer even thuis en ging alweer een stuk beter met m. En het is best fijn hoor als iemand anders het ook even voor je op een rijtje zet, dan kan je zien hoe n ander erover denkt. En idd, ben het wle met je eens dat huren nu beter is voor voorlopig. Even iets meer zekerheid! Succes met het maken van je surprise!!
zoooo, vrijdagavond, alleen thuis, tijd voor zwp! (maar niemand online... ) oja, de testen zijn in huis, nu nog netjes wachten tot donderdag of vrijdag (ahum, dat gaat zo NIET lukken!)
nou, drank koud zetten, slingers zijn al voor de helft opgehangen, boodschappen zijn in de koelingen/kasten gelegd. Nu de kleine dingen klaarzetten voor zn cadeau's morgen en meer slingers en voor morgen ff klaar
@lottie: yes, maar of ik het volhoud??!! Ze roepen me nu al, maar dat heeft echt totaal geen zin! Maar jij toch aan de ovu's? @dretjuh: oeh, heb je er zin in?? Heel veel plezier! Dani zal er vast van genieten!
Nou ik ga er zo al in. Morgen de hele dag vrijgezellenfeest. @dretjuh Alvast een hele fijne dag morgen. Geniet ervan. @all Luuk had vanmiddag heerlijk lang geslapen. 1 groot nadeel hij is nu nog steeds wakker.
hmmmm we wilden morgen naar de efteling gaan, issie dicht !!! alleen voor bedrijven!!! WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
klopt emte heeft het park afgehuurd met broer vertelde me dat net hij gaat er morgen heen met alle filialen
Doortje JA ik weet hoe het voelt!!! Moeilijk he!? Heb je een goed gevoel? Zou wel leuk zijn als we toch ongeveer tegelijk zwanger zijn hihi. Ja, toch maar testen, want werd een beetje gek van die lange cyclussen en dat ik niet wist waar ik aan toe was. Voelt wel rustiger moet ik bekennen! Sanka Wow nog steeds wakker! Hopelijk wil ie zo wel slapen Dretjuh Wordt leuk zo te horen!!