Ik bep nog even mee voordat mijn mannetje weer thuiskomt... Dretjuh, nog een avondje en dan je kleine man 1 jaar! Balen dat de Efteling dicht is; al een ander leuk idee? Lekker lang geslapen vanmiddag die kleine Beau, lekker hoor. Testen; wil wel maar kan niet. Doordat de post staakt komen ze waarschijnlijk morgen pas binnen...zondag dus testen. De afgelopen maanden wisselde mijn cyclussen tussen de 28 en 32 dagen dus het wordt heel spannend nu. Ik denk echt dat het zo is...maar durf het bijna niet te denken. Als het niet zo is ook prima natuurlijk, tijd genoeg (maar het zou wel vet zijn!!) Vandaag mijn schoonzusje gevraagd om een taart te maken voor zijn verjaadag. Ze wil het wel doen, kan het heel goed. Ik wil graag een dribbel erop; gaat goedkomen zegt ze. Dit was de taart voor de babyshower (haar eerste taart) dus dat gaat vast lukken. Bekijk bijlage 110832 Morgen Sinterklaas op het werk, leuk! Ben benieuwd wat hij van het hele spektakel vindt... Riti en Dretjuh; geniet van morgen, jullie kleintjes 1 jaar!! Timo wordt ook morgen 1 jaar toch?
@dretjuh: oh wat jammer!! wilde je met het gezin gaan? Je viert toch de verjaardag van Dani? @lottie: het is vreselijk hahaha! ik weet niet of het deze maand wat is geworden... bij de zwangerschap van Sara voelde ik in eerste instantie helemaal niets en was erg verrast met een posi test Ik vind het juist heel goed dat je toch de ovu testen erbij hebt gepakt! Kan me voorstellen dat dat je veel meer rust geeft!
Nou we gaan een heel stuk verder rijden.. we gaan morgen naar Fantasialand in Duitsland Ook een leuk pretpark, het enige dat open is. Zwemmen was geen optie, mn vader heeft een HEKEL aan water en mn ouders gaan mee.. dus ja is ook weer zo sneu. Indoorspeeltuin is Dani nog te klein voor. Dus tja dan maar naar een ander pretpark Ben nu dani's meptaart aant bakken Benieuwd wat ik ervan bak Heb nog nooit eerder een slagroomtaart gemaakt
@happy: zat nog aan je te denken vandaag! Jeetje, je houdt het spannend zeg! Zou idd wel heel gaaf zijn als het gelijk raak is!
Nou ik heb het idee dat hij er wel raad mee weet haha Dani is alles behalve zacht, echt een ruwe schoelliej Neej joh komt wel goed met die taart Maarehm... spannend hoor Wanneer ging je opnieuw testen??
@dretjuh heb dingetje gehaald voor dani heb er zin in wel komen we ietsjes later hopelijk is het niet erg
Happy Wat spannend zeg! Wat voel je dan? Als je gevoel het echt zegt, dan kan het best wel eens kloppen! Mooie taart! Doortje Echt raar wat het allemaal met je kan doen dit he!? Aan de ene kant vind ik de spanning ook wel wat hebben, maar dan wel pas achteraf haha, als ik dus al zwanger ben. Wat grappig dat je bij Sara echt geen idee had. Ik wel weet ik nog. Dacht dat iedereen het raar zou vinden dat ik ovutesten gebruik nu (sinds deze maand), maar blijkbaar helemaal niet! Zijn weer mijn gedachten die raar doen. Doordat we er nu echt voor gaan (of toch nite), wilde ik toch wel een beetje weten wanneer ik een ongi kan verwachten of niet natuurlijk. Anders zit ik straks te wachten en denk ik dat ik zwanger ben en is het niet zo... Dretjuh Zozo! Leuk hoor! Veel plezier!
Naar Duitsland helemaal Dretjuh? Hoe lang is het rijden vanaf jullie? Sorry Ginema...heb gewoon geen testen in huis, anders had ik me vast niet in kunnen houden!!
is wel het beste om mee te wachten hoor heb je misschien een mooie duidelijke test ik wacht geduldig af ....
Dames, ik ga nog ff op de bank. Fijn weekend alvast en alle mama's met kindjes die dit weekend 1 worden; geniet ervan! Dikke knuffel en jullie horen me zeker zondagmorgen
Doortje Had op 6 dagen voor mijn Nod al een licht posi test4 dagen voor Nod was hij echt duidelijk positief....(wilde je vast niet horen he?) Dretjuh Hier ook al inkopen gedaan net en winkelwagentje met drinken buiten laten staan, dus dat staat koud. Is Plopsaland geen idee voor jullie? Amy heeft net haar avondfles wel gewoon gedronken, dus ik hoop dat het morgen weer een beetje beter gaat met eten. Vandaag niet verder gekomen dan een half kommetje pap, een banaan-yoghurtje, 4 gekookte worteltjes (uit pot) en haar avondfles. En gelukkig wel 2 bekers Roosvicee gedronken, dus maak me nog geen zorgen. Happy Oh...jij maakt het echt heel spannend. Ik wist het eigenlijk ook al voor het testen. Ik voelde ook van alles in mijn buik gebeuren...Hoop dat je gevoel je niet in de steek laat. Lotte Zelfs ik met mijn cyclus waar ik de klok op gelijk kom zetten en ook alle tekenen van een naderende eisprong heb meteen ovu-testen gebruikt. Als ik ervoor ga, dan ben ik er gewoon ook heel erg mee bezig. Respect voor de mensen die gewoon een beetje kunnen afwachten. Dat lukt mij niet....dus snap je heel goed hoor. Zeker met die lange cyclussen van jou. Mooie taart hoor, komt vast goed met die dribbel taart.
@Happy: is 2 uur rijden @Collo: hmm ja zou leuk zijn maar sinds n man in Belgie heeft gewoond wil hij voorlopig niet meer terug haha hij heeft t wel gezien daar, ook plopsaland
Hier ook met beide kids 5 en 4 dagen voor NOD positief getest Maar da's toch per persoon verschillend. @collo: whaha winkelwagen buiten whaha xie t voor me
@lotte: meer naar je eigen gevoel luisteren en minder druk maken over wat anderen denken dus Ben benieuwd hoelang ik het zonder red haha! @happy: dus dan zou het in ronde 1 al raak zijn?! super! @collo: oooh jij bent erg! help idd niet haha! Bij Sara 4 dagen voor NOD getest en was toen ook al erg duidelijk. Maar, ik ben sterk, ik wacht nog even (pffff...)
Collo Oh ze heeft lekker gedronken dus, mooi zo! Maar bij deze zwangerschap heb je geen testen gebruikt toch?? Oh ik ben dus iig niet de enige. Had hier een tijd terug een topic gelezen waar iederen nogal fel reageerde dat iemand na 1 maand met ovutesten begon... Blij te horen dat jij dat ook hebt dat je er dan ineens heel erg mee bezig bent. Het is gewoon idioot af en toe... zit ook weer steeds op het zwanger worden forum haha. Kan er niks aan doen, het MOET gewoon... Testen voor nod Ik testte voor het eerst 4 dagen voor nod en had ook al een positieve test. En weet zeker wanneer toen mn ei was, dus was echt 4 dagen voor nod.