jeeeej slagroom taart is gelukt Ik dacht dat ik nog een vlaggelijn van marsepein en eventueel zijn naam erom heen moest maken van marsepein maar hij is we goed zo whahahaha foto's komen nog deze week Ik kruip zo mn bedje in, morgen vroeg op
Lotte Kan me ook voorstellen dat sommigen het overdreven vinden, Net als dat veel te vroeg al testen. Maar ik ben gewoon zo ongeduldig. Moet mezelf echt geweld aan doen om niet te testen (zowel ovu's als zw testen) en ik doe er niemand kwaad mee toch? Nee, dit keer geen Ovu's gebruikt....zouden pas weer in september voor een broertje of zusje gaan....dus.... (die laatste opmerking over die taart was nog voor Happy, maar dat snapte je vast wel) Dretjuh Is dat erg Tokkie dan? Moet ook zeggen dat ik 300 meter van het winkelcentrum af woon. De hele buurt neemt hier de karretjes mee naar huis.
Collo DAt heb ik ook ja. Dat testen geeft een bepaalde spanning ofzo. En idd, we doen er niemand kwaad mee. ja snapte ik, gebeurd hier ook wel eens dat ineens de tekst onderaan staat.
@maura en dani: gefeliciteerd met jullid 1e verjaardag!!!!! @hier: nou lekker dan..... Emma lag om half 8 in bed en besloot om half 12 dat ze uitgeslapen is! Echt alles geprobeert, uiteindelijk maar naar beneden gegaan. Emma is nu vrolijk aan het rondkruipen en spelen en mama zit als een zombie op de bank met een kop thee. Pfff dit heb ik nog nooit meegemaakt???? Nouja, als mn thee op is maar weer proberen te slapen...
goedemorgen.. PSje, mm hing in de lucht vannacht Is ze nog gaan slapen? hier van half 1 tot kw over 2 bezig geweest.. constant huilen, slapen, huilen, slapen etc.. Flesje gehad maar ook niet geholpen Uiteindelijk kon ik om half 3 gaan slapen.. Maar om half 6 kon ik er weer uit.. Net broodje gegeten en hopen dat hij straks nog even gaat slapen..
en dan uiteindelijk waar het in vele families feest is!! DANI VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 1E VERJAARDAG!!!! HOERAAAA!!! MAURA IS 1!! VAN HARTE GEFELICITEERD!!! TIMO GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!! OOK JIJ ALWEER 1 JAAR!! Dag babies, welkom dreumes!! Allemaal heerlijk genieten van deze bijzondere dag!!
Timo en Dani , gefeliciteerd!! Vandaag de dag! haha ben er helemaal wazig onder, beleef alles van een jaar geleden weer helemaal pfff.
Er is er een jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is MAURA!!!!!!!!!!!!! Dat vinden wij allen zo prettig, ja-ja En daarom zingen wij blij Gefeliciteerd lieve Maura, Riti en Ritiman met deze mijlpaal! Zorg goed voor de gasten, maar vergeet vooral niet te genieten!!! De dag is zo om! Lang zal hij leven, Lang zal hij leven, Lang zal hij leven in de gloria In de gloria, in de gloria Hieperderpiep, hoera! DANI van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag! Heel veel plezier vandaag! Dretjuh, man en Layla ook jullie van harte gefeliciteerd! Twee violen en een trommel en een fluit Want Timo die is jarig en de vlaggen hangen uit Ei, ei, ei, en we zijn zo blij Want Timo die is jarig en dat vieren wij! Timo, van harte gefeliciteerd met je verjaardag jochie! Na een moeilijke start heb je het super gedaan!!! Wendy, Rob en Jesse ook van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jullie knul!
Jeetje, volgens mij komt Lotus dr verjaardag dichterbij...zit hier met tranen in mijn ogen.......BELACHELIJK! *edit* over mijn wangen...hahaha..nog erger...ik emo...belachelijk...past niet bij elkaar...
Dani, Maura en Timo Gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag!! Laat jullie maar lekker verwennen. En mama's lekker genieten vandaag.
@psje Hier was het ook erg vroeg *gaap*. En ik moet vandaag tot in de laate uurtje heb een vrijgezellenfeest.
Pooh Pff toen ik Wendy haar hyves las, kreeg ik ook last van tranen.. Verjaardag van Lenn komt met de dag dichterbij (ja duh, logisch).. man slaapt nog (uiteraard).. Lenn is aangekleed en moe, maar wil niet slapen (wat een verassing)