December 2009 mama's, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door collo003, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Collo: neej niet binnen gekomen... alleen die van RiTi en van Pooh *thnx meiden*

@Gimena: ahh leuke hobby heb je erbij :D super!

2. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Stomme staking...dacht mijn kaartjes toch op tijd te hebben opgestuurd :(

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dretjuh
    Oh, daar baal ik wel van.... Zal voortaan de kaartjes wat vroeger posten, als die eikels dan gewoon blijven werken ipv staken, dan komt het goed.

4. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hooooooooi!

Ik heb vandaag heeeeeeeeeeeeeel veel kaartjes gehad! Iedereen die 'm gestuurd heeft: bedankt!!!!

@ collo: sterkte meid, hopelijk ben je morgen weer wat beter... Ik ken dat buikgriepdrama helaas dus ook! 1 dag was het weer over gelukkig!

@ Riti: leuke foto's! Fijn dat Maura het leuk heeft gehad!

@Dretjuh: ben je in de Black Mamba geweest? Of kon dat nu niet? Die is ZO gaaf!!!

@Gimena: leuk hoor die baby!

@happy en mili: jammer joh, volgende keer beter??!

@Caruli: aaaaaaaaaaah ligt jullie Mitchell in het ziekenhuis op zijn verjaardag nota bene? Wat sneu voor jullie! Hopelijk gaan ze wel eindelijk eens echt iets vinden!! Sterkte!

@Psje: wat moest ik lachen om Emma's versie van een driftbui, hahaha! Leuk getypt!

@all die ik vergat: oeps!

@hier: redelijk vaak pijnlijke harde buiken gehad vandaag... Misschien toch maar ff overleggen met de vk in hoeverre ik hieraan iets kan doen... Moet toch werken?!

@nu: lekker op de bank hangen...

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Suus
    Was een soort buikgriep Light dan? Hoop maar dat het morgen over is. Moeten nog zoveel doen....

6. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Suus: neej ben alleen in wat kinderdingen geweest met layla en/of Dani verder niks spannends hihi

@Collo: jij ook nog veel doen? hihi hier nog staantafels klaarzetten, morgen dan nog wat poetsen en hapjes klaarmaken verder, balonnen opblazen + ophangen nog het konijnenhok schoonmaken, pfff zijn we nog niet aan toegekomen.

@Gimena: tot morgen!! :)

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hier ook nog stofzuigen, dweilen, slingers ophangen, taartje afmaken. Kinderhoekje creeren en niet te vergeten van onze dochter genieten tussendoor! Oh, en de hapjes voorbereiden en de kattenbak boven zetten. Nu nog even bedenken wat we haar morgen aan gaan trekken...

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Goede nacht...

Maura,timo en dani ook hier nog gefeliciteerd!!!!! En ook voor jullie papa en mama!

Iedereen
    komt dat terug beleven vanzelf bij jullie? Ik moet echt rustig gaan nadenken voor dingen boven komen...best irri en raar. Ben er nie helemaal bij geloof ik....

Psje
    haha die driftbui, zou ook moeten lachen denk ik!!

Panos
    arme meid! Oei is idd wel licht!! Ik vond dr eerlijk gezegd ook wel n beetje magertjes, maar ze is natuurlijk nooit stevig geweest.. Hmm en ze gaan niet kijken of t met dr schildklier oid te maken heeft??

Mili
    balen:(

happy
    ahh das rot als je denkt wel zwanger te zijn:(

Collo
    beterschap!!

Gimena
    grappig hoor met de luiers!!

Dretjuh
    jaaaaaa eindelijk n tandje!!!

Manoe
    fijne avond!!! En bedankt hihi:p maar heb ff geen kluszin nu;)

Slapen
    het is 1:26 dus ga weer n poging tot slapen doen.... Truste

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Het is 2:15 en ik ben nog steeds wakker (zie vorige post). Grrr ga weer n poging wagen heb nog niks geslapen:(

10. gimena

gimena Niet meer actief

jaaah lieverd tot morgen we zijn iets later maar dat weet je :) had je me smsje nog gehad???
    dikke kus en tot morgen

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Gimena; jup is het rokje van de hema :).

@ Collo; veel plezier vandaag!

@ kaartjes; zo leuk al die kaarten!

@ PSje; oeh die driftbui, pittige dame! Maura begint ook al, die gaat serieus stampvoeten :$ (loopt rood aan, gebalde vuistjes en volume omhoog). Nou dat wordt nog wat met die dames :p

@ Lotte; hoop dat je nog lekker geslapen hebt, zo rot als dat niet lukt.

@ hier; vandaag deel twee van het kinderfeestje :D leuk-leuk-leuk!

12. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Goedemorgen ladies!

Veel feestjes nog vandaag hihi...leuk hoor!!!!!!!!!!

@Chani13, ook goedemorgen...je woont bij mij praktisch om de hoek ;)

@Driftbuien, Lotus kan ook witheet worden, lees roodheet, van de week kwamen we thuis en ik had mijn handen vol dus wim pakte lotus en nog een tas. Dus om de tas te pakken gaf hij lotus de autosleutels. Toen wim even het knopje moest indrukken om de auto op slot te zetten werd ze al boos. Eenmaal bij onze voordeur moesten we natuurlijk de bos sleutels hebben om erin te kunnen.
    Lotus krijsen/gillen en met haar benen slaan! We moesten met zijn tweeen die bos afpakken....dat kind is ook beresterk! Das niet normaal. Ze heeft zo'n kralenboog van ikea gehad van oma. De tilt ze met een hand op en zwaait ermee in t rond, boven haar macht, alsof het een ballon is!

@Psje, Lotus woog begin/half nov ook nog maar 8630. Alleen is Lotus 73 cm. Ik zeg altijd ze slaapt of ze eet...vreet werkelijk de hele dag, dus ik heb ook zoiets...als ze goed eten zal het wel goed zijn. Als onbekende vragen hoe oud ze is, dan zie je ze verbaasd kijken...och wat een tenger poppetje dan...is de reactie vaak...maar ja ze eet als een bouwvakker zeg ik altijd, dus komt vast goed!

@Collo, heel veel plezier vandaag!

@Riti en Dretjuh, jullie ook natuurlijk met deel II
    Een van jullie had mijn kaartje gehad, las ik hier gisteren....de ander ook?...hahahha
    Riti, die onderste boven foto was leuk!

@Lotte, nog geslapen meisje!?!?!

@Happy, jessus...ik weet hoe je je voelt nu...bah...dat is niet leuk!!!!!!! Stomme zure appel ;)

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ritu
    jippie nog n keer feest!! Viel pas na 3:30 in slaap:( echt irri. Ronald merkte het vannacht en begon over de ha, maar die kan er toch niks aan doen...
    Veel plezier vandaag!!

Pooh
    amper:( na 3:30 viel k in slaa. Ben moeee nu!! Milan was half nov dus te vergelijken met Lotus, maar dan 2cm langer;). Alleen zit er duidelijk verschil hoor tussen onze kindjes en die v panos! Maar idd, als ze t verder goed doet:)

kwaad
    jeetje! Dat kennen we hier (nog) niet! Volgens mij zou k de eerste keer in n deuk liggen:p

14. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @gimena: neej heb geen sms gekregen, telefoon is al een week kapot. Die had Dani in de soep gegooid *ja echt*!!

@Hier: nou kids ff eten geven (zijn nu pas wakker)
    Daarna verder met de hapjes, nog een kleine beetje poetsen (wc, stofzuigen enzo) Dan komt DE taart :) kids naar bed, zelf omkleden en dan FEEST!! :D

Ben zoow benieuwd wat Dani met de taart gaat doen :)
    Heb voor de zekerheid al een setje extra kleding klaar liggen hahaha

15. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Goedemorgen...

Lotte, ben jij zo'n piekeraar??

Hier was Renée om 05.30 klaarwakker. om 06.00 Nikki en om 07.30 Beau.

Driftbuien.... is volgens mij echt een meidending, tenminste mijn meiden hadden het allang rond deze tijd, Beau is wat gemoelijker.

Beau gaat echt met de dag beter lopen, zo leuk...

ROeltje, Lenn loopt nu ook hele einden zeker?

Lotte, loopt Milan al meer dan dat hij kruipt???

Collo, Dees,Panos, Bapsie en Suus.... hoe gaat het met jullie???

Alle negatieve testers.... Balen..... valt altijd weer tegen.

Is er nog iemand in afwachting van een positieve test deze week?

ik ben keimoe ......

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Elmo
    dus je was alweer vroeg op! Ja ik ben een goede piekeraar haha, wat dan? Soms is t ook gewoon te veel denken en niet perse piekeren.
    Ja Milan loopt nu meer dan hij kruipt:) behalve als hij moe is. Maar hij kan nu echt over de 40 stappen:). Beau gast ook duet zag ik in t filmpje!!

17. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Ja die loopt nu steeds verder....

Ik vroeg het omdat je vaak niet kunt slapen, dat is vaak omdat mensen dat denken/piekeren..

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Elmo
    Nou Lenn is aardig lui hoor;) Die kruipt liever dan dat ie loopt haha.. hij kan het best, maar hij vertikt het.. Hij loopt nu wel vaker uit zichzelf.. Gisteravond ook wel weer een twee meter gelopen, maar that's it..
    komt vanzelf haha..

Vanmorgen uitgeslapen.. Nouja, moest er wel om kw voor 5uit eerst.. toen om half 6 had ie er echt genoeg van en is mn man naar beneden gegaan..
    Hij ligt nu net weer op bed.. man:"Nou hij was echt niet moe hoor!"
    Leg hem op bed en is gelijk gaan slapen.. Neee hij was niet moe hoor.. van kw voor 5 tot half 11 wakker geweest..

vandaag rustig dagje gelukkig.. ik haak vanaf hier weer in, heb wel teruggelezen maar kan niks onthouden, sorry

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Elmo
    het is wel heel vervelend, hoop dat k snel
    weer eens normaal slaap... Vanavond vroeger naar bed, kijken of t helpt:)

20. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    haha Lotte dan kun je langer denken hihi ( grapje)
    Ik hoop voor je dat het helpt en dat je dan eens snel in slaap valt...

Deel Deze Pagina