Even ego. Gisteren een leuk vrijgezellenfeest gehad. Heerlijk gegeten. We hebben een cursus djembe (van die trommels) gehad. Daar vond ik zelf echt niet zo heel veel aan. Maar goed het ging om de bride to be. Dus heb gewoon lekker veel foto's gemaakt en gefilmt. NU strakjes toch maar even proberen foto's te maken voor de taart. Als dat gaat lukken. Want hij heeft niet zo'n heel goede zin. Misschien nog tot vanmiddag. @dretjuh Een hele fijne dag vandaag!
Sanka, hopen dat hij even lief wil lachen voor de foto... Ben ik de enige die geen uitnodigingen stuurt?? Heb ik bij de meiden ook nooit gedaan eigenlijk.. Ik vier de verjaardag altijd gewoon op de dag zelf en anders bel ik iedereen even. Verder heb ik nooit een planning op een verjaardag, gewoon de zoete inval zeg maar.... Ik maak of bestel wel altijd een speciale taart . Happy harvest. Leuk Sanka en Lotte dat jullie er ook op zitten nu...
Goede morgen meiden! Zo gaaap wordt net wakker met een lekkere kater!, maar was wel super leuk gister heb spierpijn in me buik van het lachen @ Lottie wat rot dat je zo loopt te pieken en te denken in bed! Ik heb het een periode gehad en slikte toen melatonine 3 mg. Dit werkte super goed!!! Na een maand ben ik weer wat gaan afbouwen en op het laatst alleen nog zondag op maandag en nu al weer een maand of 3 niks gebruikt. @ Sanka het was dus wel gezellig gister!, lekker filmen, foto maken, gelijk heb je @ Elmo normaal stuur ik ook nooit een uitnodiging en vieren we onze verjaardagen op de dag. Maar dit jaar zijn we alle 3 op een lastige dag jarig. Me man op zondag 2 jan, dus een dag voor dat iedereen weer moet werken en hij wordt 30 dus moet wel op gedronken worden Nou ik op een dinsdag en Morris op een maandag. Dus we vieren het 11 dec overdag voor de kleine en de meeste blijven mee eten en dan doen we het voor ons in de avond. Planning voor een feestje hier ook niet hoor! Zorg voor veel taart eten en drinken en een paar sta tafels, vind zelf die zitverjaardagen helemaal niks! Zo heb je keus
Als je zwanger wil worden moet je geen melatonine slikken hoor Lottie. Gewoon op tijd in bed, leesboekje en na een halfuurtje het licht uitdoen. Niet nadenken, hoofd leeg. Ik heb er zelf ook last van gehad, gaat nu een stuk beter Ook een drukke decembermaand dus bij jullie Manoe; prima toch zo'n sta-feestje. Hier ook hoor Lekker op stap geweest Sanka, jammer is het als je dan iets gaat doen wat je zelf niet zo leuk vindt he. Gelukkig heb je je op een andere manier kunnen vermaken. Succes met de foto maken! Dames met de feestjes: veel plezier. Kan niet wachten op de mep-taart-foto's! Balen Roel, weer zo vroeg. Wat is dat toch? Hoor een klein mannetje wakker worden hier. Even eten en lekker inpakken voor een wandeling. Het is heerlijk buiten!
@ Lotte oja stom ik denk inderedaad niet dat hij een goede combi is @ Happy lekker naar buiten! Het is lekker weer he! Ik bel net me ouders dat ik wakker ben en dat ik Morris kom halen, zitten ze bij fam op visite haha dus heb nog wat uurtjes voor me zelf, ook niet verkeerd! Ga ff lekker filmpje kijken met wat bakken thee om me hoofd wat minder zwaar te maken hier, bleeh een kater is niet fijn..haha
Elmo haha joepie! Meer denktijd!! Sanka fijn dat t leuk was! Djembe kan wel heel gezellig zijn vind ik, ligt wel aan degene die de les geeft ook Elmo huh happy harvest??? Ik heb me daar niet aangemeld hoor vandaag? Kreeg vanmorgen ook al n mail van iemand erover haha. Heb t twee maanden geleden n keer geopend nooit wat mee gedaan. Kreeg je bericht dan? Manoe kan idd heel goed helpen melatonine, is n stof die je zelf ook aanmaakt snachts. Maar ik ga er nu niet aan beginnen Happy thanks weet ik ben officieel nog steeds apothekersassistente hihi.
Suus: Thanks meid, ja het is balen dat hij dan in het zh is maar we vieren zowiezo zijn verjaardag de 11e pas Hopelijk is hij dan al thuis. We zijn wel heel benieuwd wat eruit gaat komen, vermoeden is zowiezo epilepsie.. en de rest is nog even afwachten. Heel fijn dat alles zo snel onderzocht word maar we zijn best bang voor wat eruit kan komen. Er is iets dat zei de arts ook maar nu is het uitzoeken wat precies. Er kunnen heel veel oorzaken zijn dus zal moeilijk worden om te vinden wat.. Ook hoeft er niet altijd iets aantoonbaars gevonden te worden. Helaas is de medische wereld hier in NL nog niet zover met alles. Hoe gaat het met jou en de zwangerschap?
Nou heel vreemd Luuk strakjes op bed gelegt hij werd strakjes wakker met koorts . Hij is net 2 weken terug ziek geweest. Snap er helemaal niks van. Manlief heeft hem toch even mee genomen naar zijn broer die was gisteren jarig. Nu maar hopen dat het zo weer weg trekt. Oh ja bedenk me net. Hij heeft Donderdag wel prikjes gehad. Zou het daarvan kunnen zijn? Iemand een idee? @elmo Ik verstuur ook geen uitnodigingen hoor. maar ik heb ook niet echt veel mensen die er komen. Stuk of 20 bijna allemaal familie. @manoe Was het stappen bij jou ook leuk? hahahah Lees net dat je en kater hebt hahaha. Sorry . Ik heb maar een paar wijntjes gedronken. Maar de vorige keer dat ik kon drinken heb ik echt veeeeel te veeeel gedronken. Dus heb mijn lesje wel geleerd toen. Weet er namelijk niet veel meer van. @happy Heb nog niet terug gelzen maar euh heb je al een testje gedaan? @all Zo eventjes genieten van een stil rustig huis. Heerlijk. Doe ik eigenlijk nooit. Vast een fijne avond iedereen. *gaat waarschijnlijk in slaap vallen op de bank*
Caruli Ojee...ik heb iets gemist...Wat is er allemaal aan de hand met jullie kleine mannetje? Weten ze wel al of het iets is waarmee hij gewoon oud kan worden? Of is alles onduidelijk? Sterkte in iedergeval... Sanka Volgens mij kan dat wel ja een paar dagen na de prikjes, maar weet het eerlijk gezegd niet meer zeker. Dacht dat Milan dat de vorige keer ook had namelijk. En gisteren had ie geen koorts of weet je het niet? En hoe gaat het verder met hem?
@lottie Hij had zelfs voordat hij ging slapen geen koorts. Voor de rest gaat het wel prima denk ik mijn man heeft hem nu mee. Hij is wel al een paar dagen dat hij niks wil. Niet zelf spelen enzo. Maar dat heeft volgens mij meer te maken met de 11 maanden sprong. Nou ja dat denk ik. En hoest met joou? Nog gepraat met Ronald?
Heb trouwens deze laarsjes besteld voor Luuk. Hij schijnt gisteren na het honden uitlaten verschrikkelijk koude voeten te hebben gehad. Lanni's Booties Zwart - SHOOS!enzo#
Sanka Nou is het wel zo dat bij die kleintjes de temp heel erg snel kan stijgen en dalen. Even in de gaten houden hoe t met m gaat strakkies. Ja lastig is dat soms he? Het kan echt van alles zijn...tandjes, prikjes, sprongetje...of alles bij elkaar. Prikjes kunnen ook een hoop doen. Hopelijk voelt hij zich snel lekkerder. Ja, hij was idd op dat moment erg vermoeid waardoor hij wat fel reageerde. Hij smste me de dag erop ook dat hij echt wel graag een tweede boefje wil (zo smste hij dat). En we hebben het ook nog over huren en kopen gehad en ik heb gevraagd waarom hij nou perse wil kopen. Hij denkt dat we via de woningbouwstichting misschien niet op tijd een ander huis zullen krijgen en als we dan particulier moeten huren is kopen net zo duur alleen wordt het dan van jezelf. Alleen lijkt het mij toch alsnog verstandiger te blijven huren voorlopig. Ook ivm onvoorziene uitgaven zoals meerdere hier ook al zeiden. Via de makelaar van mn vader konden we misschien in een andere huurwoning terecht over een paar jaar, maar we weten niet of dat optijd zal zijn. Moet het er nog een keer over hebben. Dat moet nog gebouwd worden... Hoe is het nu met jullie woning? Nog opzoek naar iets anders?
@lottie Wat fijn dat jullier er toch nog goed over hebben kunnen praten. En inderdaad via de woningbouw schiet het niet op helaas. Wij gaan dus ook nog niet kopen en particulier is gewoon veel te duur. Op de woningbouw moeten we ook nog waarschijnlijk een jaar of zo wachten. Maar goed het is hier klein maar we redden ons wel. De huur is laag. Nou ja vind dat we voor zo'n klein hok nog veel te veel betalen maar goed. Dus voorlopig zitten we hier nog wel. Maar ja er zijn hier op hele korte loopafstand leuke parken met water, kinderboerderij, speeltuintjes dus van de zomer kunnen gewoon lekker naar buiten.
Sanka Zeg dat wel...wij zullen ook nog 2 jaar moeten wachten voor we via de woningbouw iets kunnen krijgen en particulier is echt duur ja! Gelukkig hoef je er niet perse weg, dat scheelt weer. Heb je foto's van je huisje? Ben wel benieuwd? Wij hebben nu wel echt lage huur, maar dat is omdat het dus een sloopwoning is. Is best nog groot vind ik...helaas kunnen we niet blijven Daar dacht ik eerst anders over, maar dat heb ik altijd in het begin...moet altijd even wennen en toen zaten we hier nogniet...Wel fijn dat er leuke dingen in de buurt zitten bij jullie
Ik heb wel een foto. Van Luuk zijn hoekje in onze slaapkamer. Zie hier onder. En de rest moet je maar een keertje samen met Milan komen bekijken.
Waar gaan jullie strakjes naar toe als je uit dit huis moet? Hoe lang kun je daar nu dan nog blijven?
Die had ik inderdaad gezien! Heb ik nog aan Ronald verteld toen, dat jullie dat zo leuk opgelost hebben! Hebben jullie er een scherm ofzo tussen? Kom graag eens een keertje kijken. We weten niet welke plaats. Ligt eraan of we hier een huisje kunnen krijgen of niet. Zo niet dan kijken we gewoon waar we wel terecht komen, dan denk ik niet dat we echt kieskeurig kunnen en mogen zijn. Dit zou gesloopt worden half 2012, maar ik hoorde van iemand hier uit de buurt al dat het nog wel 3 jaar kon duren. Maar ja, wat is waar? Dus ik bel over een tijdje de woningbouw gewoon weer om te vragen of er nog veranderingen zijn. En ondertussen blijven reageren op woningen. Ga zo gelijk eens kijken op welke plek we nu komen als we reageren...
Oh oke jullie kunnen daar nog wel een tijdje blijven. Das wel erg fijn zeg. Nou ik ga zo maar eens echt bank hangen. ben nog een beetje moe van gisteren. En ik heb honger dus hopen dat manlief zo thuis komt met Luuk en het chinees eten. jham. Vast een fijne avond!
Sanka Ja, iig anderhalf jaar. Vandaar ook de twijfel die Ronald had over n kleintje nu (ik ook wel hoor), maar anderhalf jaar wachten wil ik eigenlijk ook niet. Kleintje kan gewoon mee verhuizen
Lotte, meeverhuizen kan makkelijk, wij zijn verhuist toen Renée 3 maanden was..... campingbedje in de nieuwe woning als box tijdens het klussen en dan lukt het wel..... Sanka, leuk park is het he? van de zomer kunnen we wel eens samen naar de kinderboerderij ofzo? Renée gaat daar naar school. Leuk kamertje voor Luuk hoor! En had Luuk nog koorts? Hier weer veel zure luiers en dus rode billen..... dus en komen weer tanden aan.... Wel balen dat hij dan ook vaker gaat poepen als het zuur is.. Normaal poept hij 1 keer per dag s'morgens net na het opstaan... kun je de klok op gelijk zetten.....