December 2009 mama's, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door collo003, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Meiden!!!!!!!!!!!!!!!!

We zijn weer in het land!!!!!

Allereerst vind ik het heeeeeeel jammer dat ik geen kaartjes heb kunnen naar alle jarigen. Maar bij deze van harte gefeliciteerd kleine dreumessen!!!!

En nieuwe zwangeren, ook van harte gefeliciteerd!!!!

Ben blij dat Joyce jullie een beetje heeft ingelicht. Milan had dus waterpokken, waardoor we niet mochten vliegen, omdat het erg besmettelijk is. Hij is goed ziek geweest. De dokter daar had ook maar zelden gezien dat ze zo onder de waterpokken zitten. Echt niet meer normaal. Maar goed, hij is weer helemaal het mannetje. De waterpokken drogen goed uit nu en hopelijk houdt hij er zo weinig mogelijk aan over. Maar het was wel een avontuur zeg maar!

Heb een beetje globaal alles bijgelezen...hoop dat alles goed met jullie gaat!

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Elmo
    we hadden Milan hier in t begin ook in n campingbedje beneden (al was hij al 10mnd;)) ipv de box. Nu hebben
    we helemaal geen box meer hier, past niet. Maar idd meeverhuizen lijkt mij ook niet zo'n probleem. Komt vast goed:)

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Chicken
    haaai! Balen v Milan! Wist eerst helemaal niet dat jullie op vakantie waren! Wel kunnen genieten daar? Waar waren jullie? Hopelijk houdt ie idd geen erge littekens aan over!!

4. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Hoi Chicken, Welkom terug!!!

Zielig zijn die kleintjes als ze de waterpokken hebben he?
    Maar ergens moet je blij zijn dat hij het heel erg heeft gehad.
    Als kinderen namelijk in hun eerste levensjaar waterpokken krijgen en het niet heel erg hebben kunnen ze als volwassenen voor de tweede keer waterpokken krijgen maar dat uit zich dan als gordelroos en dat is echt niet fijn.....

littekens houden ze er niet aan over als ze zo klein zijn, dan krabben ze nog niet zo gericht...

Heb je nog wel kunnen genieten?

Lotte, hier ook al een tijd geen box meer hoor... ik ben niet zo'n box type waardoor mijn kinderen automatisch geen boxkinderen zijn hihi.;)

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Lottie en Elmo..hoiiiiii. We waren op Lanzarote in Puerto del Carmen. We hebben zeker nog wel kunnen genieten. Milan sliep veel, waardoor we best nog lekker in de zon konden zitten en uit konden rusten.

@Elmo...dat had ik inderdaad ook gehoord. Ben daarom ook wel blij dat hij het goed had. Zijn we er inderdaad meteen van af.

Zal even een fotootje spammen...

6. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    ons vlekje

7. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @chicken
    Welkom back! AAAh arme Milan. Hij zit echt helemaal onder. Gelukkig hebben jullie toch og een fijne vakantie gehad.

@elmo
    Lijkt me gezellig om van de zomer daar samen naar toe te gaan. Heb ook al zin in Donderdag. :D
    Mijn man heeft Luuk om half 5 een zetpil gegeven. En hij had snel daarna geen koorts meer gelukkig. Hij is nu ook weer als van ouds zeg maar. hihihi. Nou maar hopen dat het vannacht niet terug komt.

@lottie
    Een box past bij ons ook niet hoor. Maar goed ben net zoals elmo geen boxmama. Mijn honden heb ik ook nooit in een bench gedaan. Rara vergelijking he? hahahaha

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Chicken
    wow!!' arm knaapje!!! Ik heb nog geen waterpokken gehad... Ojee

sanka
    haha n bench:p ik ben ook niet v honden in zo'n ding stoppen nee;). Box vond ik nog wel gaan omdat Milan zich daar echt in kon vermaken. Hij vond t soms heerlijk:) Soms
    moest t ook echt in t andere huis omdat onze keuken in n ander huisje zat haha. Kon k even snel heen en weer.

9. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Hey Chicken! Lekker dat jullie hebben kunnen genieten. Ach die foto, arm ventje! Gelukkig dat het nu al wat beter gaat, zal wel even duren voordat ze allemaal weg zijn.

Ga nog even strijken, bah. Tijs is zoet gaan slapen. Voor het eerst met mouwen aan zijn slaapzak, vanmorgen tot zijn ellebogen koud! Ben benieuwd hoe dat gaat.

Fijne avond allemaal, hug!

10. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Sanka,

Ja heb ook heel veel zin in donderdag! gezellig!!!

Chicken, ach wat ziet hij eruit zeg!!! ik heb hier een foto van Nikki met waterpokken destijds ter vergelijking, is niets vergeleken met Milan...
    Bekijk bijlage 111246

Nikki en Renée hadden het bijna tegelijk, ik was toen zwanger van Beau.

Lotte, dat maak je haast niet meer mee dat iemand de waterpokken niet heeft gehad... ik geloof dat je dan wel uit moet kijken als je zwanger bent, maar weet het niet zeker... omdat dat bijna niet voorkomt.

11. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Als ik toch aan het spammen ben... frambozentong die Renée had toen ze roodvonk had... zielig he?:$
    Bekijk bijlage 111249

12. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    hihi bij het door foto's bladeren kom ik deze oude foto tegen...
    Renée en Nikki samen in slaap gevallen:D

Bekijk bijlage 111250

13. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
  14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Elmo
    dat klopt volgens mij wel ja dat je dan helemaal
    moet uitkijken. Heb t bij de zwangerschap v Milan nog opgezocht. Bedankt voor t helpen herinneren, zal t nog eens nakijken. Het is echt heel vreemd en vaak geloven mensen het niet, maar ik heb ook nog NOOIT griep gehad (of er iig niks v gemerkt)Wel ns verkouden maar echt zelden! Laatste x was sowieso voor de zwangerschap. Ronald vindt t erg vreemd dat k nooit ziek ben. Afkloppen!! Ik heb n keer n forum gevonden over m'n bloedgroep en dat t daarmee te
    maken zou kunnen hebben, maar zou t niet weten. M'n broers hebben ze wel gehad btw

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Wow die tong!! Die foto dat ze op elkaar liggen wordt 1 v beide net wakker!? Liefffff!!! En wat m geweldig keukentje!!

16. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Haha Lotte, ja Nikki werd net wakker..
    Gekke tong he?
    En wel ideaal dan zo'n bloedgroep... heb je zo'n vreemde bloedgroep dan??? ik ben heel standaard A positief...

17. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    #4177 Chicken1975, 28 nov 2010
    Laatst bewerkt: 28 nov 2010
    @Elmo..jeetje dat is zeker een verschil. Ik had ook helemaal geen vergelijk natuurlijk, maar hoorde echt van iedereen dat hij het echt bizar had! Heb nog een fotootje van hem in bad...even zoeken....

@Lottie...daarom mochten wij ook onder andere niet vliegen...als er een zwangere vrouw aan boord is die het niet heeft gehad, is het echt heel gevaarlijk.

18. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ons schatje in bad, zo zag de rest van z'n lijfje eruit.

19. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Zielig hoor, maar hij heeft het echt het ergst in zijn gezicht gehad of niet?

Eigenlijk is het gek dat je niet mag vliegen, het is namelijk al besmettelijk 2 weken voordat je de eerste blaasjes ziet... dus de heenweg was hij ook al besmettelijk.
    Maar ze doen het volgens mij meer voor de mensen omdat ze als ze het zien gelijk ongerst worden, net zo op het consultatiebureau

20. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Elmo...oh, dat wist ik niet. Is inderdaad ook vreemd dan, maar net wat je zegt, mensen worden dan meteen ongerust.

Deel Deze Pagina