@ Lotte; had ik al verteld inderdaad, maar het is nog niet opgelost (dmv telefoon) en sindsdien niet meer bij het cb geweest. Dus het speelt nog en weer eigenlijk.
zit hier even enorm te balen.. Ben weer begonnen met werk zoeken.. Wilde eerste jaar graag thuisblijven en met al die bezuinigingen van volgend jaar wil ik graag weer aan het werk om leuke dingen te kunnen blijven doen.. Net telefoon gehad voor een sollicitatiegesprek a.s. maandag om 13.30 uur.. En uiteraard gewoon GEEN oppas Baal echt flink nu.. Iedereen is aan het werk of het komt even niet goed uit.. kan hem moeilijk meenemen.. de week erop begint de training al dus kan ook niet op een andere dag.. bye bye baan wij gaan broodje eten.. Heeft net nog ruim half uur geslapen
lotte: nou ik heb wel veel geinvesteerd maargoed ik heb ook wel duurdere merken in mijn assortiment en dat kost ook wat. wta ik ook heb gedaan en dan hoef je niet zoveel te investeren is bijv baby of kinderkleding verkopen dan ga je naar mp zoek je op partij of partijtje in de catogorie baby en kinderen. en koop je wat dingen op ( nieuw uiteraard) en dan verkopen via mp of een eigen site. daar gaat minder tijd in zitten en je verdient best leuk bij ik zat toen ik dat deed op 200 pe rmaand ofzo en in de maanden van de kinderbijslag hoger.. roeltje: dat is idd balen zeg. er is helemaal niemand die kan oppassen? en kun je het niet verzetten zeg je dat je ziek bent ofzo
Nee kan niemand meer bedenken helaas.. Heb meteen al gevraagd of het evt ook op een andere dag kan mocht ik geen oppas hebben.. Maar kan niet , is de enige tijd die er nog is..
Riti ohh gelukkig! Zou wat zijn als het twee keer gebeurd! Maar dan ben je al best lang nie meer bij cb geweest toch? Nou hopelijk staat t gewoon in hun pc goed staat!!
Roeltje oh das echt shit!! Wie gaat er strax oppassen als je weer zou gaan werken? Opvang wordt blijkbaar idioot duur... Waar wilde je gaan solliciteren?
Administratie van Telfort.. Hij gaat straks naar het KDV.. kan volgend jaar ook nog wel uit voor ons.. Heb verdorie 15 mensen gebeld en NIEMAND kan even oppassen. we hebben het over 1.5 uur ongeveer.. En het ergste (vind ik) is dat ze allemaal bijna wekelijks zeggen: "Meid, als je omhoog zit moet je bellen, dan regelen we wel wat." En nu ben ik verdorie voor het eerst in 10 maanden heel even een oppas nodig en dan kan het niet..
Roeltje heel vervelend maar dan zullen ze vast ook echt niet kunnen. Ik wil t graag voor je doen, maar je woont nie om de hoek. Hoeveel dagen wil je werken?
Lotte max 24 uur.. Nou als je het antwoord hoort, sorry, maar ik wil die dag net de bovenverdieping helemaal schoonmaken... zeg dan gewoon dat je geen zin hebt om op te passen..
@ collo: ja stom he! echt waar... mijn mannetje moet dus ms weer 5 dagen gaanw erken en dan verdienen we samen dus te veel dus krijgen we niks terug.. maar ja.. betekend dus idd 3 dagen opvang ipv 2 ... dus kost het 750 euro ongeveer..... gelukkig houd ik wel iets meer netto over dan dat.. maar goed je zou bijna zeggen ik ga wel gewoon 2 dagen achter de kassa staan.... @ riti: we betalen nu 540 euro.. at gaat sowieso omhoog want tarief stijgt... maar nu krijgen we / kregen we 170 euro terug.. heb de toeslag niet aangepast toen ik stopte met werken dus krijg ws eind van het jaar een afrekening en dan hebben we een meevallertje maar ik ga nu dus weer aan het werk en mannetje misschien meer werken.. en tja... dan rkijgen we dus niks meer terug maar wel meer dagen nodig,...... plus dat we ms naar een duurdere flexibelere gingen ivm werk enzo.. @ lotte: we hebben 1 dag opa en oma en die zijn te jong dus geen subsidie @ speelgoed: we hebben nu primo en dublo en das nu echt favoriet! @ roeltje: word ik ook altijd pissed om.. kinderen los in de auto... het is 2010!! geen 1980 waarin alles kon en er veel mis ging!! @ collo: dus we krijgen nog wel wat ja?? ok... dus 33%? das het deel wat we nu dus ook krijgen.. hmm @ roeltje: wat balen joh!! kon je lenn niet meenemen en bij de receptioniste zetten hier ff iemand op de koffie gehad vanmorgen, toen lekker bammetje gegeten met kleine meis en die ligt lekker in bed nu ff wat dingetjes uitzoeken en regelen en dan aan de opruim! heb van die plastic bakken gekocht voor onder de schuine wanden.. ben benieuw! was wel leuk, vriendin had zoontje van 3 bij.. na'n tijdje zat lianne in zijn oor met der vingertje en dan dat beavis en butthead giecheltje erbij! hahaha.. en toen wij de muffins pakten, nou ze werd gek!! even snel rijstwafeltje gegeven, kind helemaal gelukkig daarna 1,5 oterham gegeten en ook nog uit de tuitbeker gedronken! gaat steeds beker maar ze heeft nu al een favoriete beker.... tis wat
roeltje: ja dat zijn geen excuese bied het dan niet aan zou ik zeggen toch? misschien komt het onverhoopt toch nog goed. je weet nooit. met oppas regelen voro de oudste 2 heb ik ook altijd moeite.. welcome to club helaas... zonder autostoel: misschien ben ik dan een slechte moeder. maar ik heb qyano alle 3 trouwens ook welles vast gehad inplaats van een autostoel.
@hier; Sorry dames, ben ff niet zo in de mood. Beau is de hele dag al van de rel...gilt en krijst het uit en is niet in z'n hum lijkt wel! Net naar bed gedaan maar hij wil gewoon niet slapen terwijl hij toch echt moe is.....pffff ik wou dat het nu 23u was en m'n bed kon induiken
Roeltje Een beetje een rare rede ja! Kan je toch ook gewoon even stoppen en daarna verder gaan met opruimen bij wijze van spreken. Snap dat je baalt! Joyce Te jong??? Hoe oud zijn ze dan als ik vragen mag? Hier wel namelijk toen het nog de bedoeling was dat mn moeder zou gaan oppassen (en die is ook best jong). Maar misschien omdat jullie teveel verdienen? Chquita Ik ga je ff pb sturen zo, als ik t niet vergeet haha
lotte: niet vergeten he dees: ja die dagen zijn echt vervelend. hopelijk valt hij dadleijk toch even in slaap en heb je heel even wat tijd voor jezelf... suces meis en dikke knuf!
@Chiquita; Vervelend is het zeker, hij zit nu gewoon te mopperen en in zijn oogjes te wrijven... Ik ga nu eerst maar ff boodschappen doen, hopelijk als we thuis komen dat hij dan eindelijk toegeeft aan zijn vermoeidheid! Thanx
Dees ROtdagen zijn dat he succes meid.. Ooit wordt het 23.00 uur Chiquita Nou desnoods zet je hem in een campingbedje met wat speelgoed.. Hij kan zich prima een uurtje zelf vermaken hoor.. Kun je toch boven opruimen maarja, hun vraag ik sowieso dus niet meer manlief belde net, zijn bijna in de haven.. Rond 20.00 uur kan ik hem ophalen gelukkig.. Lenn ligt nog even op bed, straks naar de kermis dus dan is ie toch even uitgerust (hebben weer gestoeid net).. Manlief wil de buurvrouw nog even vragen, maar die is nu aan het werk, dus hij gaat vanavond even langs, hij moet er toch nog heen geloof ik.. Anders wordt het morgen afbellen.. zondag uit eten.. Mijn oma wordt 65 Beetje jammer dat mn ex-baas de eigenaar is Weet nu al wat ze gaan zeggen als ze door hebben dat Lenn toch echt mijn kind is (ze gaan mij nooit geloven haha).. Rond 16.00 uur al, zodat mn neefje, nichtje en Lenn op tijd kunnen eten Zo apart he.. In 3 jaar tijd is ze 2x oma en 1x overgrootoma geworden Leuk als ze dat aan mensen verteld.. Niemand die haar geloofd haha nou, ik ga even snel omkleden (loop ook nog in mn ouwe kloffie rond) dan kermis en wat boodschappen doen..