Hoi! Ja ik lees hier inderdaad nog regelmatig mee! Hier gaat alles goed! Las al over heel wat verjaardagen, zaterdag is onze kleine meid jarig en vieren we haar eerste verjaardag! E. is nog steeds een makkelijke en lieve meid, slaapt goed, eet goed. Stapt al vrolijk langs de tafel en banken, maar tijgeren vind ze veel handiger. Al begint ze de laatste tijd opeens ook weer echt te kruipen, had ze al een tijdje niet meer gedaan. Kan niet wachten tot ze echt gaat lopen, heb wat filmpjes gezien van lopende kids hier, echt geweldig om te zien. Nou ik ga maar niet zeggen dat ik ga proberen wat vaker mee te schrijven, want dat zeg ik wel vaker en daar komt nooit wat van terecht! Ga wel lekker mee blijven lezen (als jullie het niet erg vinden) want vind het wel leuk om op de hoogte te blijven! Vooral nu met al die nieuwe zwangeren
Nou we rijden in Rotterdam, op weg naar huis. Beau is helemaal goedgekeurd. Dat je het siliconenbandje nog ziet zitten onder zijn huid hoort niet, maar aangezien hij toch nog een keer geopereerd moet worden komt dat wel goed. Nu maar hopen dat die operatie zo lang mogelijk uitblijft zodat ze het gelijk met een pees uit zijn ben kunnen doen. Chiquita, sterkte met je hersenschudding. Hoe kom je eraan? Panos spannend 2e echo. Caruli, sterkte in het ziekenhuis....
chiquita beterschap met je hersenschuddding niet fijn! curali succes met de onderzoeken, is niet niks allemaal... was gezellig met mamahilda, jammer dat beide heren zeer verkouden en huilerig waren... niet echt leuke foto kunnen nemen alleen de volgende:
Nou globaal wat terug gelezen. Hier is Luuk nog steeds ziek. Heeft gisteren koorts gekregen. manlief is nu thuis met hem. En hij is echt niet te genieten. @2e Lees dat roeltje ook graag weer wil? Bou dan zijn psje en ik de enige. Denk ik die niet voor een tweede gaan. We hebben het er wel over gehad. Ik wil graag pas over een jaar of 4 maar dan is manlief al 38. Tja en dat willen we nu ook weer niet. Dus misschien toch gewoon het lekker bij 1 laten. (krijg ik toch nog mijn zin) Grapje. @chiqita Hier nog steeds geen pakketje. Nou ga maar weer aan het werk.
Zo, Lenn ligt op bed.. Ben benieuwd of hij gaat slapen, hij was het er nog niet zo mee eens.. Maarja, jengelend stug blijven oefenen met lopen gaat me iets te ver Ineens wil hij niet meer anders lijkt het wel Als de afstand te groot is kruipt hij nog wel, maar als het dichterbij is dan 2 meter probeert hij het lopen.. Valt nog wel veel (tja, je kan nog niet gelijk rennen) maar staat dan ook rustig weer op.. Chiquita Beterschap!! hopelijk ben je weer snel de oude Hier ook geen hoeslaken trouwens, maar goed, staking dus de boel vertraagd Elmo Jeeej!! Goedgekeurd! Super hoor! Ga lekker bankhangen
sanka: ze waren zaterdag geweest maar was het bedrijf denk ik dicht er staat dat ze het vandaag weer gaan proberen elmo: fijn dat hij helemaal is goedgekeurd! bapsie: ach als het maar gezellig was toch! hersenschudding: tja geloof het of niet ik heb mijn hersenschudding te danken aan mijn 11 maanden oude mannetje.. hij sliep bij ons want hij was de hele week huilerig en gillen en schreeuwen. maar hij wilde niet slapen ik ben gaan lggen hij zat op zijn knietjes en gooit zichzelf opeens naar achteren zijn achterhoofd kwam net boven mijn oog maar echt met een klap hij heeft gelukkig niks.. ik was even paar sec knock out en zeg even 1 min niks daarn asterretjes en duizelig gelijk overgeven. zo een paar uur misselijk en overgeven. teon dok gebeld tja toch een hersenschudding.. en mn man moest me ieder uur wakker maken. moest plat blijven liggen tot zondag misselijk geweest nog steeds af en toe wat draierig ofja zoiets maar gaat beter alleen een diike bult op mijn hoofd :S
roeltje: nog niks gehad?? ooh zou kunnen vanwege de staking idd.. is woe opgestuurd als ik het goed heb
lopen is hier nog maar een kwestie van tijd haha.. jeetje, hij doet niet anders meer alleen nog niet zo ver haha.. en van het drempeltje naar de keuken nu zittend maar hij wil nog steeds niet slapen.. En oervervelend is ie nu hopelijk gaat hij zo nog even slapen..
@Gimena: gaaap half 1.. pfff hahaha kletskous Vond t erg gezellig! @Chiquita: oei hersenschudding Beterschap! @Caruli: sterkte met Mitchell @Hier: nou ondanks vele afzeggingen (stuk of 16) toch nog leuk gehad. Veel cadeau's, vandaag alles opgeruimd, schoongemaakt, speelgoed uitgepakt en gereorganiseerd.. pff waar laat je het! Nu ga ik de foto's op mn pc zetten en daarna op mn hyves
geeft nie, was leuk toch @All: foto's staan op hyves Gewone foto's, verjaardag Dani en viering gisteren
Kom ik ook weer eens binnenvallen! Jullie hebben er weer heel wat pagina's bijgekletst zeg, heb alles trouw gelezen maar te druk en te veel om overal op te reageren dus sorry als ik iemand vergeet!! @Caruli; Ik wil jullie iig heel veel sterkte wensen in deze onzekere tijd!! Ik hoop dat er gauw duidelijkheid komt. @Chicken; Jullie zijn weer terug, welcome back in het koude nederland! Milan heeft het dus goed te pakken gehad, wat ontzettende sneu zeg. Die foto spreekt al voor zich! @Roeltje; Wat lees ik nu....toch voor een 2e!! Whaaaa dat meen je Ineens helemaal bekeerd Wat leuk voor jullie. @Dretjuh; Zitten weer hele mooie foto's bij, leuk en geslaagd feestje gehad dus @Chiquita; Aii een hersenschudding, dat is minder. Beterschap! @Elmo; weer leuke foto's voorbij zien komen van je kroost... @hier; Het weekend bij mijn ouders geweest, druk maar wel gezellig! Gisteravond rond 20.30 kwamen we weer thuis. Beau heeft vannacht gelukkig de nacht wel weer doorgeslapen...afgelopen week was het bijna elke nacht weer raak....pfff die tandjes ook, nummer 8 is nu ook een feit! Ik merk wel aan mezelf dat ik steeds minder kan hebben, ben eerder geprikkeld en kan dan echt een klein bommetje zijn met een kort lontje....lastig die hormonen!