December 2009 mama's, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door collo003, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @chiquita/kaartjes: ik doe ze meestal via kaartje2.go
    daar kun je ze voor 99 ct (exc. verzendkosten) doen.. is een stuk goedkoper he ;)

@roeltje: whaaa goed van lenn zeg!!!
    Kan niet wachten tot Dani los gaat lopen!

2. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Hallo Decembermama's!

Ik kom even spieken hier! Ik word namelijk ook een decembermama. Jullie kleintjes zijn alweer bijna een jaar oud, wat zal het jaar hard zijn gegaan.
    Hoe is het om in de drukste en duurste(!) maand van het jaar mama te zijn? Ik ben benieuwd wanneer de kleine komt. Ben 19 december uitgerekend, maar hoop dat het eerder komt :)

*Breekt weer uit en sorry voor het storen :D *

3. mroos

mroos Niet meer actief

@Rammel, hoihoi, ik kom binnenkort ook even bij jullie inbreken om succes te wensen;).

Ik vond het heerlijk om in december te bevallen, het hele land was in chaos door de sneeuw en ik was lekker aan het genieten van mijn humpie. En oh, wat gaat het jaar snel.
    Ik vond het altijd een beetje onzin als moeders zeiden dat ze sentimenteel werden als hun kind 1 jaar werd, maar ik kan me het nu aardig voorstellen;).
    En nu vind ik het ook hartstikke gezellig om zijn verjaardag in de winter te vieren, het is alleen wel hartstikke druk allemaal!

Heel veel succes met de laatste loodjes in ieder geval!

@Collo, even iets wat ik al heul lang wil vragen, ken jij een wilco schoenmakers van ongeveer 23 ofzo, hij woonde vroeger in Boxtel.. (geen idee wat ie nu doet)

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    19 december is de mooiste datum om te bevallen hoor;) Komen heule mooie baby's van :D
    Vond het heerlijk:) Al was het september, dan is het nog heerlijk om in die maand te bevallen haha..
    Maar goed, nu wordt hij 1.. enige nadeel is wel dat veel mensen al bezig zijn met kerst, koopzondagen en sinterklaas.. Hopelijk komen er wel wat mensen aangezien onze familie niet zo heel groot is:)
    Voordeel: Je bent in één maand wel klaar voor de rest van het jaar;)

5. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Nee tenzij het bandje wat er nu inzit het eerder begeeft ( wat helaas veel voorkomt)

6. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Rammel, ik was de eerste keer 24 december uitgeteld ( werd 4 januari) en de derde keer 21 december ( werd 23 december)
    Ik vind het een heerlijke tijd om te bevallen lekker genieten van je hummeltje terwijl het sneeuwt buiten.
    Alleen tsja het is een dure en drukke maand. merk dat de drukte er bij die kleintjes wel inhakt ( sinterklaas,verjaardag Beau,kerst,oudjaar en verjaardag Renée) * en dan gaan we ok nog een weekend weg en gaat Renée na de vakantie naar school* dus hier stuiterende kinderen...

Maar je hebt het niet voor het kiezen en een voordeel vind ik dat ze de zomermaanden al een beetje buiten kunnen tijgeren:D

7. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    :D
    Ja, daar had ik inderdaad ook al overna gedacht. Als het weer wat warmer gaat worden, dan is de kleine ook weer wat verder in zijn/haar ontwikkeling qua kruipen enzo. Wij gaan bijvoorbeeld in mei een midweekje naar CenterParcs. Echt zooo'n zin in! :D

Bedankt voor het sterkte wensen. De laatste loodjes zijn loodzwaar. Ben blij als ik straks lekker kan genieten en vanuit mijn bedje de sneeuwvlokjes naar beneden zie vallen. Heerlijk!

8. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @elmo: oh echt, dan maar hopen dat het bandje van Beau netjes stevig blijft zitten. Zou wel fijn zijn voor het mannetje, scheelt weer een operatie.

@rammel: het jaar is inderdaad snel gegaan. Ik vond het heel mooi in om december mijn kraamtijd te hebben, buiten was alles prachtig wit en binnen was het heerlijk warm en knus met mn meiske en mn man. Mn meisje is 15 dec geboren, precies tussen sint en kerst in. Vond het ook heel bijzonder die feestdagen met mn kleine hummeltje:)

9. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Rammel, je stoort helemaal niet!
    Van mijn oudste ben ik op 19 oktober bevallen..20 graden..grappig maar dit vond ik heel bijzonder...een paar dagen thuis uit het zh, buiten en pak sneeuw en ijskoud!
    Ik kwam nergens, geen behoefte aan, heerlijk genieten van ons meiske! Hubbie zou 1 week vrij nemen en dan vanaf net voor de kerst vakantie hebben (stratenmaker), maar na die ene week lag het werk overal stil. We hebben genoten! Simpele kerst met een stokbroodje en wat lekkers...genieten maar.
    Dit jaar is t wat anders...nu "moeten" we. 5 dec is natuurlijk sinterklaas voor de oudste zoals alle andere jaren, maar ook is dan zijn zusje jarig...drukke zondag dus in het verschiet...maar ik heb er zin in!

@DeesDees, mooie wagen meis!

@MRoos, zwaaiiiii...hoe is t met jou en Boaz???

Ik moet weer effe showen...sorry dat ik jullie hiermee vol stop.....forum bevuiling :D, maar Lotus d'r meppertje staat in de vriezer ps de onderkant glimt omdat ik die even uit de vriezer had gehaald...bovenkant was nl net klaar:

10. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Nu nog een cursus fotografie zie ik......

11. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @psje
    Ik heb altijd maar 1 kindje gewilt. Waarom weet ik eigenlijk niet. Is iets gevoelsmatigs. 1 kan ik veel meer geven heb ik het idee. En Luuk is nu zo'n heerlijk mannetje. Wat nu als we straks een bijv huilbaby krijg? Ik weet het niet. Maar kriebels zijn hier echt totaal niet aanwezig.
    En jij?

@rammel
    Ik vond het ook heerlijk om vanuit mijn bedje naar de sneeuw te kijken heerlijk met mijn kleine ukje in mijn armen.

@roeltje
    Wat goed van Lenn zeg!!!!!!! Heb net je filmpje bekeken. :D

@elmo
    Luuk is nog steeds ziek. Ik hoop dat hij beter is voor Donderdag.

12. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    ahh nog steeds ziek?? ahh sneu :( hopelijk is hij snel weer beter!

13. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @dretjuh
    Nou ja hij is pas weer sinds gisteren ziek. Maar het is alweer. :( 2 weken terug ook al ziek geweest het hele weekendje weg. Ik hoop dat het nu niet lang duurdt.

Net even je foto's bekeken op hyves. Echt leuk joh. Luuk krijgt ook een taart voor zich zelf. :D

14. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Sanka, ach donderdag is nog een eindje weg.
    Je bent welkom hoor, ook als Luuk ziek is, of je moet dat zelf niet willen.;)

Pooh, mooi meppertje hoor!!!!

15. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @elmo
    Heb je helemaal gelijk in hoor. Maar euh Luuk is nu echt niet te genieten overdag. Hij wil helemaal niks. Dus echt gezellig is dat niet.
    Maar duim gewoon dat hij dan weer beter is.
    Misschien kunnen we wel een sneeuwpop maken? ;):D

16. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @poohbeer
    Ik had je meppertje nog niet gezien. Maar erg mooi hoor. :D En is helemaal geen forum vervuiling hoor. Woonde je maar in Elst bij nijmegen. ;)

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    sanka
    Ach wat sneu nou zeg:( Beterschap voor Luuk. Hopelijk is hij snel weer de oude..

Filmpje
    Thanks :D het is nog niet geweldig lopen, maar ben nu al supertrots dat hij het uit zichzelf doet :D

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Dees: Mooie stoere wagen meid.

Collo: Thanks, jee jij alweer 30 weken zwanger zeg, wat gaat het toch snel.

Poohbeer: Wow mooie taart joh!

Sanka: Beterschap voor je ventje Luuk.

19. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @roeltje
    Ik vind het ook super knap van Lenn. Vond het ook zo grappig dat hij gelijk weer zo'n acrobaten stunt op het laatst deed. Gewoon even zijn voeten vast pakken hahahaha.
    Moet namelijk ook nog steeds aan die foto denken dat hij in zo'n rare boog staat met zijn hoofd naar beneden. (weet even niet hoe ik het uit moet leggen maar je weet vast wel welke foto ik bedoel.)

20. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @pooh: wow ziet er lekker uit zeg! en heel leuk daar kan ze flink in meppen:) maarreh fotograferen is idd niet je sterkste kant:p

@sanka: ik heb ook echt nog geen kriebels, totaal niet:) tja waarom geen tweede vind ik moeilijk uitleggen via beeldscherm. Komt zo snel anders over dan ik het bedoel...
    Ik geniet enorm van emma en zou haar voor geen goud willen missen. Maar ik heb het afgelopen jaar wel als enorm heftig ervaren. Je hele leven is toch in 1 keer heel anders en alles draait om de baby. Nu heb ik gewoon het gevoel dat het allemaal weer wat rustiger word en dat er ook weer tijd is voor mezelf en voor onze relatie enzo. Ik vind mn leven zoals het nu is geweldig. Een fantastisch kind, leuk werk, een geweldige vent. Tijd en geld voor leuke dingen. Ik heb op dit moment gewoon geen zin om mn leven weer helemaal op zn kop te zetten. Klinkt egoistisch en misschien is het dat ook wel.....

Deel Deze Pagina