Sanka haha ja weet welke foto je bedoeld Heeft ie een hele tijd niet gedaan en sinds vanmorgen dus wel weer Misschien dat het toch samenhangt met het lopen? Caruli Joh lees nu pas je onderschrift.. Sterkte komende tijd *even snel je berichten teruggelezen* heb het helemaal gemist joh! Snap dat je/jullie bang bent/zijn, maar wel de enige manier om er achter te komen wat er aan de hand is.. en als jullie dat weten kan er gericht(er) gehandeld worden.. Sterkte meid!
@psje Zo denk ik er precies over. Vind ik helemaal niet ego hoor. Beter als een mama die strakjes niet lekekr in elkaar zit. Het enige waar ik wel een beetje mee zit. Strakjes als wij oud zijn en dood gaan heeft Luuk helemaal geen broers of zussen om zijn verdriet mee te delen.
man ligt ziek op bed, ik zit hier te shaken.... whaaaaaaaaaaaaaaa! moet ik naar hem toe? anders kan ik denk ik niet slapen!!!
nouja zeg....zo in 1x??!! spookt weer van alles door mijn hoofd...2x mk, onzekerheid, maar super leuk leuk leuk!!
Hoi even vanuit mijn bed. roeltje heb filmpje niet kunnen zien op mob. kijk morgen even.pooh mooi foto of ja wat er op staat. rammel geniet er van gaat zo snel maar wel apart zo rond de feestdagen. dretjuh bedankt voor de link! wat heeft dani allemaal gehad? nou ga maar weer plat weltv
ja ronde 1, nog niet echt serieus mee bezig, was voor de vorige zwangerschap zo hysterisch met ovu testen dat we nu wel zouden zien hoe het zou lopen