@Elmo: zie net dat jij in 2007-2008 en 2009 bent bevallen, en aanrader?? Begint zooooooooow te kriebelen bij mij nu hihihihihih aan de ene kant denk ik : NU WIL IK WEER maar tja wat ik ben over 2 maanden zwanger en gaan naar engeland.. tjah... aan de ene kant wil ik niet weer overschakelen naar andere VK, maar aan de andere kant is het dan misschien nog niet zover of nog ZOO pril dat t niet boeit wat zeggen jullie ?!?! hellup
@Sanka, Nijmegen is maar 20 minuten ofzo hoor...stelt geen r**t voor . @Psje, vind je niet egoistisch (ziet er raar uit zo..typefout?). Je kunt beter heel bewust kiezen of kunnen genieten van een ongelukje dan dat je een 2e wilt omdat "iedereen" dat heeft. Er staat ook nergens in de wet geschreven dat je niet meer van gedachten kunt veranderen, zie Roeltje, dat het binnen 1,5 jaar na je 1e bevalling gelukt moet zijn of dat je niet mag genieten van "maar" 1 kind...Genieten is het sleutelwoord, voor de een is dat met 1 kindje, voor de ander met 6.... Ow ja...ik moet altijd alles ff snel doen, zo ook het fotograferen , slecht plan...
meiden, dankjulliewel voor de felicitaties! Jullie ook succes met slapen met de spokende kindjes! @dees: donderdag is mijn NOD, dus dan test ik nog een keer. dus nog geen 4 weken
@dretjuh: mijn zus woont dus in engeland en heeft goeie ervaringen daar met vk. Alleen geen kraamzorg, dus dat heb ik 2x gedaan
@Dees: jah die zegt het zelfde als ik. Het is zo gemengd, soms is het druk zat zo 2 kids.. Maar soms tja.. layla is zo zelfstandig, en die gaat daar toch vaker naar PSZ en Dani naar de opvang. Qua tijd en leeftijden van de kids is het misschien beter om nog een jaar te wachten. Maar tja jongen of meisje, kleding en alles is al in huis whahaha
@Dretjuh, heb je eerder "probleem" zwangerschappen gehad? Nee? Dan zou ik t "gewoon" doen...klinkt raar uit mijn mond hahaha...voor de bevalling wellicht naar NL...hoewel t babysterfte tijdens de bevalling is hier in NL heel hoog vergeleken bij de rest van europa.....
Dretjuh, Ja hoor is echt aan te raden, wel beredruk maar nu Beau bijna 1 is is het al zo makkelijk.... over 3 jaar heb ik drie kindjes op school en wordt mijn huishouden ook weer wat meer van mij * lees speelgoed op de eigen kamer etc*
neej ik laat me gek maken door jullie.. Grrr ik moet eerst echt maar ns beter opzoeken hoe het in engeland is want ik denk alles goed te weten. Eerst in Engeland wonen en dan beginnen, dus misschien of 2 a 3 maanden whaha tot die tijd ff inhouden dre
@Pooh: neej alleen best heftige B.I. maar sporten hielp erg goed daartegen. Verder mag ik echt niet klagen
ahhh joh ik twijfel zo erg, kom ik aan met mn "veilige" verhalen over informatie en opzoeken, dat kan toch ook vanuit mn pc hier ipv in Engeland zelf duhh
@Doortje; Truste meid, voor zover dat nu nog lukt @Dretjuh; Drukker zal het altijd worden, maar idd de kids zijn straks ook weer een stukje ouder en zelfstandiger. Maar euh, trek jij het lichamelijk wel??
Haha...ja die is leuk! En dan nog...kindje komt er hoe dan ook uit...die blijft echt niet zitten omdat ie in Engeland is
maar..... eerlijkheid gebied te zeggen dat 3 is wel lastig met plannen. Kan niemand op 3 kinderen passen als je eens een weekend weggaat. dus moet je ze altijd op verschillende adressen afzetten. Als je in de winkels loopt met 2 kinderen lopend en 1 in de buggy en ze rennen beide een andere kant op ... nou ja laat je verbeelding maar spreken. Je wordt echt geleefd het eerste jaar van je derde kindje maar het is ook dik genieten... en jij met je fotomany wordt knettergek van het inplakken haha
@Dees: tja lichaam, zal weer sporten worden. dat heeft super goed geholpen toen. @elmo: supermarkt drama's zal ik niet hebben aangezien t in Engeland doodnormaal is om alles via internet te doen en te laten bezorgen @Caruli: Peter kan beter werk krijgen in Engeland, en tja je leeft maar 1 keer he Ik laat t ff bezinken, laat me helemaal gek maken door al die zwangere mama's en testers hierzo
@Dretjuh; Hihi, je verkeerd straks nog in een luxe positie Laat het eerst maar eens rustig bezinken...we zijn wel lekker bezig zo met z'n allen trouwens
jah laat het lekker bezinken, ik zou dolgraag willen... en dat laat ik altijd te zwaar meetillen in beslissingen. Maar ik weet dat het qua verhuizing, leeftijden met andere 2 kids en met mn lichaam beter is als ik nog ff wacht. tis alleen zo lastig met al die testers en zwangeren om je heen ga nu lekker slapen, truste...