December 2009 mama's, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door collo003, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dat doet Lenn dus ook de hele dag:( Hartstikke moe, zodra zijn oogjes dichtvallen gaat ie huilen, want ja, slapen is natuurlijk niks aan..

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    Hopelijk is Beau snel weer in zn hum:)

Chiquita
    Was het idd alweer vergeten! Echt TE erg haha

3. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Goedemiddag allemaal,

@dees
    Ik las dat je het rustiger aan gaat doen? Mag je nu minder gaan werken? Dat zal wel erg fijn voor je zijn. :)
    En beua aan het rellen bah. Als ik de tijd voorruit kon zetten zou ik het doen. ;)

@zonder autostoel
    Never nooit. Mijn zwager werkt op de kinder IC. En heb wel eens verhalen gehoord brrrrr. Nee echt niet.

@roeltje
    Veel plezier op de kermis. En mag lenn touwtje trekken? :) Nee met mama in de vliegtuigenjes haha. Ik ga Zondag bij mijn ouders naar de kermis. En zal er ook aan moeten geloven hahah

@all
    Nou Luuk is vandaag meerdere keren van lig naar zit gegaan. Alleen heb ik het telkens net gemist. :( Maar goed hij kan het. :D
    Heb nu eindelijk een ritme erin. Sochtens van half 11 tot 12 naar bed. En smiddag van 15.00 tot 16.00. Vind het heerlijk kan ik vlug even wat voor mezelf doen.
    Nou vandaag weer aan de poets geweest. Kastjes opgeruimd, gezogen gedweild vier wasmachines met was gevouwen.
    Morgen weer druk naar vrienden toe. Zondag naar mijn ouders daar is kermis. Heb er zin in. Misschien krijg ik Opa wel zover om met Luuk in de vliegtuigjes te gaan hahaha

4. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Nog even wat spam. Kiekeboe spelen met de was. :D

5. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Tada hahaha

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Sanka
    Leg je Luuk gewoon op bed op die tijden of geeft ie zelf op die tijden aan dat ie moe is? Lekker hoor, dat je dan even wat kan doen:). Super dat Luuk nog vaker van lig naar zit is gegaan:)
    Leuke foto die laatste hihi.

Chiquita
    pb is gestuurd:p

7. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @lotte
    Het zijn +/- tijden hij begint dan in zijn oogjes te wrijven. Maar ik kan hem dan ook gewoon wakker laten blijven. Maar heb het nu een paar keer geprobeerd. En ik leg hem dan op bed en hij geeft geen kik. Als ik 2 minuten later ga kijken dan slaapt hij al. :) Heeft het dus gewoon nodig.
    En dan je wel vond het ook een erg grappige foto. :D

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Sanka
    Nou dat is alleen maar lekker:) Zo gaat het hier ook ongeveer:). Maar ligt wel aan hoe laat hij 's morgens wakker is geworden natuurlijk, anders schuiven de tijden wat.

9. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Luuk is trouwens vandaag 10 Maanden joehoe!!!! :D:D:D

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Normaal kan ik hem met gemak op bed leggen wanneer de 1e symptomen zich aandienen van moeheid....hij zal vandaag wel een eigenwijs dagje hebben.
    Kan me nu goed voorstellen hoe jij het hebt met Lenn.

@Sanka; Klopt ja, ik draai nu een aangepast schema en wat minder uurtjes. Het werd me te zwaar en kon het niet meer aan...mijn lichaam was zwaar in protest.
    Lieve spam van Luuk! Beau doet dat geregeld met mijn overgordijnen :D

@Lotte; Ik hoop het!
    Hoe gaat het nu met je? Al uit je dipje?

@hier; Boodschappen zijn binnen, Beau probeer ik nu weer op bed te leggen in de hoop dat hij nog ff wat slaap gaat inhalen...hij is al vanaf 10u wakker!! Dat heeft ie anders nooit gered!

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Whoehoe, Beau slaapt eindelijk!
    Had hem maar een flesje gemaakt en na de fles vielen zijn ogen gelijk dicht....fles op en hup naar bed!
    Heerlijk....nu ff genieten van de rust voordat ik zo om 19u weer op pad mag in de wijk.

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Maura is weer helemaal goedgekeurd :D. Naar die prikken, ze was echt boos op de arts.

@ Dees; oh beuh, zo'n dag. Lekker slapen straks, morgen een betere dag!

@ Sanka; Gefeliciteerd met Luuk zijn 10 maanden! Hij vindt het vast zo leuk dat hij het nu heel veel gaat doen, ook als je kijkt :). hihihi leuke foto's.

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Jeuj! Maura is weer eens goed gegroeid :D
    Welke prikken heeft ze gehad?....die ze normaal met 11maand krijgen?
    Ik kan me daar nu ook alweer een beetje druk om maken, ze beseffen dingen nu al veel beter dan toen :)

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    #434 Lemi, 15 okt 2010
    Laatst bewerkt: 15 okt 2010
    Foto's
    Kreeg een kortingscode voor 25 gratis foto's (10x10cm) van Pixum en als je je daar aanmelde kreeg je nog 25 foto's gratis. Dus ik heb om het uit te proberen daar 50 foto's besteld en ben uiteindelijk maar €2,94 kwijt!! Dat zijn dan dus alleen de verzendkosten en bewerkingskosten. Als het niks is, dan was het iig niet duur hihi:p

Dees
    Lief dat je het vraagt. Misschien als we in het andere huis zitten dat ik even tot rust kom in mn hoofd:).

Vanaf wanneer ga je eigenlijk minder werken? Meteen al? Gelukkig zijn er wel andere dingen waar je bij kan helpen, dan voelt het niet zo vervelend. Toch?

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Riti
    Maura doet het dus goed! Goed van dr dat ze boos werd hihi, lekker van zich afbijten:p Kan ze niet vroeg genoeg mee beginnen hihi. Hopelijk wordt ze niet ziek van de prik, deze is wat heftiger dan de vorige prikken..

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Lotte; Dat is nog eens een leuke aanbieding dan van die foto's! Lekker gebruik van maken :)
    Wanneer gaan jullie over naar het nieuwe huisje...zal vast niet lang meer duren toch?

Ik ben gelijk gestart met minder te werken, ik had zoals vandaag eigenlijk ook de middag dienst moeten draaien + de avond erbij maar ik draai nu alleen de avonddienst. Voor de komende 2 weken hebben ze me flink ingekort qua (dubbele) diensten.
    Ik vind het echt helemaal niet erg om bijv. planningen te doen en/of telefoontjes aan te nemen.....lijkt me juist leuk voor de afwisseling!

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Lotte; hihi ja daar heb je wel gelijk in, arts zei het ook al 'klopt, ik heb je pijn gedaan dan mag je boos worden'. Wist niet dat deze prik heftiger is, dacht dat het dezelfde waren. Ze heeft in ieder geval de goede gehad en alles is rechtgezet qua miscommunicatie mbt de inentingen.

@ Dees; ja sneu he. Vind het zelf helemaal niet vervelend om geprikt te worden, maar vind het voor zo'n kleintje wel sneu. Het is ook een akelig gevoel zo in een spier. Doe wel aan troost goedmakertjes :D, we hebben een Nijntjefilmpje gekeken (zo'n 2 minuten-ding, vindt ze prachtig) en een soort koekachtig ding opgesnoept (ik niet beuh, zonder zoetstoffen en zout is er niet zo veel aan), alles zit lekker onder.

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; de pneu en de dktp uit mijn hoofd, de zelfde weer dus.

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    Dat zal hoogstwaarschijnlijk de datum worden waarop we uit dit huisje verdwenen moeten zijn en dat is 1november. Dan zullen we hier nog wel komen op spullen te halen, dat kunnen ze ons niet verbieden..

Gelukkig vind je dat andere werk niet erg om te doen, dat scheelt weer. En hopelijk is het zo allemaal wat makkelijker vol te houden voor je.

Riti
    Nee, deze prik doen ze expres pas met 11 maanden omdat ze er wat heftiger op kunnen reageren. Hoeft natuurlijk niet he;). Hier zat als het goed is de bmr prik bij.

Ohw, lees nu dat het dezelfde was als de andere keren...hmm ga ff in mn boekje kijken dan...Als ik het zo zie dan heb je gelj=ijk! Dan is deze niet heftiger. Dat is de BMR prik, die is heftiger.

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw

Deel Deze Pagina