December 2009 mama's, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door collo003, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @chiqita
    Oke bedankt voor je info. het lullige is nu alleen dat mijn man ook thuis is van het werk. ;) Dus heb ik nog het pakje niet maar goed. Die 1e dag kan ik ook nog wel wachten. :)

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Manoe
    Van harte gefeliciteerd!

Dretjuh
    Voel me zo lullig dat Dani zijn kaartje niet heeft gehad...
    Vanavond om het goed te maken met Layla haar schoentje laten zetten?

RiTi
    Heetff Maura mijn kaartje eigenlijk gehad, want die heb ik samen gepost met die van Dani.

Pooh
    Wat is het toch een schatje...

Hier
    Vanmorgen naar de dokter geweest en die heeft Amy toch maar een puffertje voorgeschreven. Wel fijn want ze had daar al een pufje gegeven en je zag dat ze meteen opknapte. Het rochelt en piept nog steeds, maar ze maakt in ieder geval weer herrie en gaat weer alle kanten op...

OMG,:$ zag net dat Amy iets in haar mond stak. Ik peuter het eruit....is het een kei-harde katten-keutel...bleeeehhhhh! Heeft een van de katten schijnbaar uit de bak gelopen. Ben ik echt nog nooit eerder tegen gekomen buiten de kattenbak en natuurlijk de ene keer dat het gebeurt heeft Amy hem meteen in haar mond...

Caruli
    Succes met het UWV...

Sanka
    Heb geen idee, Veel succes bij de ha

3. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Dretjuh en Riti, zijn mijn kaartjes aangekomen?

Collo, hahah ja dat zul je altijd zien hihi, ach ze zal er niets van krijgen hihi.
    Lekker dat ze nu toch een pufje krijgt, dan knapt ze weer wat op.
    Hoe voel jij je verder?

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Euh dames mag ik ff jullie ongezouten mening....ik zit echt ff met onze kat!!

Ik vertelde toch dat hij zeer agressief is en telkens zichzelf aanvalt, nu had ik hem net ff naar buiten gedaan omdat hij ernaar vroeg.
    Nou eenmaal buiten ging hij toch tekeer tegen zichzelf met het gevolg dat hij zich weer verwond heeft en een grote wond aan zijn staart heeft.

Gisteren de DA gesproken over de uitslag van zijn bloedwaardes, hier was niks mee aan de hand, alles zag er normaal uit.
    Zij denken dus dat er iets mis is zijn hoofd en hij en/of dement is.
    Nu hebben we tabletten meegekregen om hem wat rust te kunnen brengen, deze lijken nog totaal niet te helpen (gebruiken ze sinds vrijdag)

Wat moet ik nou...ik word echt knettergek van dat beestje :(
    Ik heb er zo niks aan maar ik denk hij zelf ook niet....

5. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Dees,
    Als het echt in zijn kop zit en hij zichzelf en jullie zoveel last bezorgd zou ik hem laten inslapen... het is voor hemzelf ook niet fijn steeds weer gewond te raken.:(

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Collo
    Ieuw! Bah zeg:) Ach, ze zal er niks van krijgen maar smerig is het wel haha.. Hier stopt Lenn killerhond d'r staart steeds in zijn mond *slik*

Dees
    Tja, ik zou het persoonlijk nu heeeeel zielig vinden als je hem wegdoet (asiel o.i.d.) Beestje is al wat ouder geloof ik? Als hij idd iets in zijn hoofd heeft, zal hij vast niet lang meer hebben.. Tenminste, zo komt het over.. Ik zou de DA even bellen en vragen hoe lang die tabletten nodig hebben om te werken en anders een nieuwe afspraak maken..

Lottie
    Bij een positieve ovutest springt je ei geloof ik binnen 24-36 uur (ongeveer).. Heb die dingen nog nooit gebruikt, maar lees het hier wel eens.. Dus als je na je positieve ovutest klust zit je goed lijkt me..

Had net alles bijgelezen, maar ben het ook alweer kwijt:) Lenn ligt alweer ruim een uur te slapen.. Vanmorgen zijn kamertje al gedaan.. Straks alleen de vloer nog even zuigen en dweilen, maar dat komt vanmiddag wel..

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Elmo; Ze hebben zijn bloedbeeld breed bepaald: nieren, lever, schildklier etc. Niks afwijkends gevonden!
    Eerlijk gezegd had ik gehoopt dat er wel wat uit zou komen, maar nu weet ik het gewoon echt niet meer.
    Tuurlijk hebben we het er ook wel over gehad of het niet beter zou zijn om hem in te laten slapen, maar mag dat zomaar??
    Ik bedoel daar moet dan toch wel een hele goed legale reden voor zijn...(al vind ik hetgeen wat nu speelt al erg genoeg).
    Ik ben echt niet iemand die zijn huisdier zomaar laat inslapen of er afstand van moet doen maar ik kan er niet meer mee omgaan...:(

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Die tabletten moesten we gaan proberen voor de duur van 2 wkn.....

9. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Lottie mijn ovulatie pijn betekend gelijk een ei! Hoop voor je dat je deze maand een kans maakt meid!

@ Collo haha bha Amy zal wel geen kwaat kunnen, gelukkig heb je het nog uit haar mondje kunnen halen!

@ Dees jeetje wat rot zeg van je kat! Ik weet niet wat voor een pillen hij krijgt maar Onze kat Momo heeft ook een tijd terug pilletjes gehad om hem rustiger te krijgen hij was heel gestrest en depri daardoor kreeg hij blaasgruis maar die pillen werkten pas na een week of 2 en pas na een maand was hij weer zich zelf! Ik zou persoonlijk het nog even aankijken en aan de Arts vragen hoe lang het duurt voor die pillen echt goed werken en tja als hij daar nog net van opknapt dan heb je alles voor hem gedaan meid...dit is ook niet leuk voor jou en je katje. Sterkte en hoop dat je er uit kom!

10. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Lotte, vergeten te reageren op je vraag... Roeltje heeft gelijk na de positieve test springt je ei binnen 24 uur.

11. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Dees lees net dat je 2 weken moest afwachten kan best hoor meid dat die pillen wel even nodig hebben om in te werken.
    En je mag niet zomaar een kat laten in slapen, je moet een hele goede reden hebben maar ik denk wel als dit blijft dat jij reden genoeg hebt.
    Wel moeilijk hoor voor je, ik zal ook nooit snel een beestje inlaten slapen maar soms moet je omdat het beter is voor je beestje of voor beide

12. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Dees, als je deze 2 weken even de tabletten een kans geeft en dat werkt niet dan mag je hem in laten slapen.
    In mijn ogen is het rechtvaardiger een kat te laten inslapen dan hem met pijn en paniekaanvallen verder te laten leven.

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje/elmo/manoe en iedereen die er meer van weet hihi

dank je. Dat weet ik idd, maar toch is het raar. Ik zal de foto eens plaatsen van mn testen...
    De onderste is die van de 27e, nou die is positief of niet hahaha:p. Die twee eronder zijn van de 26e en hier op het forum zeggen ze dat die ook al positief zijn. Maar k dacht altijd dat ie pas sprong na de donkerste...

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Manoe; Clomicalm is het medicijn wat hij gekregen heeft, grote kans dat het om hetzelfde medicijn gaat.
    Dan zit er echt ff niks anders op dan het 2 wkn nog aanzien, ik hoop zo dat hij weer 'de oude' wordt!

@Elmo; Klopt, een leven met pijn (denk ik) en paniekaanvallen is echt niet tof....zo ligt hij rustig op de bank en ineens verandert hij min of meer in een zeer agressieve kater.

15. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Lotte,

Heb je een paar dagen erna nog getest??
    Ik wil geen valse hoop geven maar ovulatietesten blijven soms wel eens positief als je zwanger bent....

Verder ziet het eruit alsof je inderdaad 3 positieve testen hebt gehad.
    Wat ook een mogelijkheid kan zijn is dat jij 2 eitjes per maand laat schieten ofzo?
    Ik weet het ook niet....

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    dat was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik de foto zag..
    Heb je nog een ovutest in huis? Anders die even doen? Als die (nog) positief is zou het idd kunnen zijn dat je toch zwanger bent? Roep ook maar wat hoor..

Oh, Lenn wordt wakker.. even broodje eten en dan ben ik terug..

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Oja, wilde ik van de week nog zeggen, maar vergeten..
    Zus en zwager zijn weer bij elkaar, maar doen het rustig aan..

Ga nu echt naar boven..

18. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Roeltje, mooi nieuws, hopen dat het goed blijft gaan...

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Elmo
    Ja ik heb de ochtend erop nog 1 x getest en die was weer zo als die van de 26e. Heb er idd ook even aan gedacht, maar dan zou ik wle een erg korte cyclus hebben gehad voor mijn doen:p. Hij is wel erg donker die laatste, had ik nog nooit gehad. En ik had met sensitest (voor Milan) altijd dat ie 1 dag ietsje donkerder werd en dande volgende dag positief en dan werd ie weer lichter...

Roeltje
    Wat fijn!! Goed dat ze even rustig aan doen dan:)

20. gimena

gimena Niet meer actief

@chiqiuta me brievenbus is dicht gevroren zal zo nog eens proberen. krijg je er van als dat buiten aan de muur hangt :(

@lottie jaaa hij positief hoor :)

@hier 2 lekage hier en daardoor alle 4 dat wasbakken is huis willen niet weg lopen ben het hier zoooo klaar mee.
    gister 7e op een woning geworden :) dus schiet op EINDELIJK.

Deel Deze Pagina