@Lotte; Dan heb je zeer waarschijnlijk net je piek te pakken gehad en is je ei vlak daarna gesprongen...dat verklaart ook gelijk je temp. stijging! In die dagen heb je wel geklust?....zaadcellen kunnen zo'n 72 uur overleven
Dees Hihi de 24e (rond 0:30) hebben geklust en de 27e smorgens. En de keren daarvoor zijn sowieso te ver voor het ei. Nou ja, we zullen het zien. Dagen gaan weer langzaam haha
De 24e zal dan geen kans hebben gemaakt, de 27e dan weer wel! Hmmz spannend he....kon je maar ff naar binnen gluren
Lottie afwachten meid.. meer kan je helaas niet doen.. We slepen je er wel door heen Sanka Ach, arme Luuk hopelijk werkt het snel! Lenn op bed gelegd en wonder boven wonder meteen gaan slapen! stond echt even te kijken want hij was behoorlijk aan het jengelen en verder geen tekenen van moeheid (het gebruikelijke wrijven, gillen en aan mn benen trekken was er niet) hopelijk houdt hij het even vol.. Ik ga op de bank spelletje spelen.. even lekker rust
@chiquita jaa je kaartje heb ik binnen heb met de aansteker bij me brievenbus gezeten maar hij is open hihi dank je wel van je mini cadeautje wacht en nog even mee hoor mop @hier bet de buurvrouw opgebeld ivm met een een lekage en de water wat niet meer weg wil laten lopen. en het lag allemaal aan ons!! wij deden vet in de gootsteen. terwijl we olijf olie gebruiken en die doen we netjes in potjes. helle gezeik er rond om en ze wouden het probleem niet verhelpen nou dan maken wij het geld niet meer over. en we gaan iemand inschakelen want wordt hier van kwaad naar erger
pfff ist weer raar met dat mens Gimena!?! Bagger joh Hier: nou layla slaapt nog, Dani is lekker aant spelen met een activiteitentafel, daar loopt ie vrolijk omheen *nog wel met handjes vast hoor* maar hij staat al stabieler dan enkele dagen terug. @Roeltje: En? slaapt Lenn nog?
Jemig Gimena, wat een gezeur!! Panos, succes met de echo... Sanka, ach wat zielig!!! hopen dat het snel werkt dan maar.... Hier net buiten gewandeld en foto's gemaakt, volgens mij wel grappig geworden. Wilde eigenlijk naar het park lopen maar het was zo koud * lees Nikki liep te janken in de wind* dat ik maar foto's heb gemaakt bij een ondergesneeuwde berg zand haha
@dretjuh jaa wordt er echt niet goed van kom mooi in het volgende huisje bij jullie wonen haha toch genoeg ruimte haha geintje lieverd @dees moet ik even alle papier naar boven toveren maar ik dacht van wel!
@Activiteitentafel; Welke hebben jullie en raadden jullie me aan voor Beau? Ik zag die chicco nu in de aanbieding bij Intertoys maar hoorde zo'n naar belgisch accent bij de spreekdingen...niet echt NL ofzo.
@Kaarten: nee niks van mamahilda gehad @Activiteitentafel: Ik heb dr 1 van de bart smit bartsmit.com - Baby Activity Tafel
Nou net alles getypt al mn tekst kwijt!!! balen nu maar even in het kort @ Dees nee is niet het zelfde medicijn lijkt er wel op, had ff gegoogled. Hoop ook voor je dat hij weer de oude wordt!! @ Lottie huh?! Wat raar, dat zijn wel heel veel posi testen!!! Misschien inderdaad wel 2 eitjes? Kan dat? Geen idee, maar niemand hier op het forum die ook zulke testen heeft gehad? Hier is de visite bijna allemaal weg, alleen me broertje nog maar die zit te gamen met manlief, Morris in bed dus nu lekker een uurtje voor me zelf! dus ff blijlezen hoor!