Hooi net naar de stad geweest. Kleinigheidje voor kerst en Sint voor Milan gekocht (elmo knuffel en badspeeltje) en n groter cadeau voor z'n verjaardag. Een auto is tegen die v ons gereden in de garage dus we moesten wachten tot die mensen kwamen. Waren twee oudjes. Toen we ze weg zagen rijden was al duidelijk dat die man z'n rijbewijs zou moeten inleveren... Mij erdoorheen helpers bedankt!! Hopelijk gaan de dagen snel!! Manoe hij was dus anderhalve dag positief, valt wel mee toch!? Denk niet twee eitjes eigenlijk.Er zijn er meer die 2 dagen posi testen, maar niemand lijkt te weten wanneer t ei dan normaal springt. Dus na de lichte of pas na de donkerste in m'n rijtje. Ohw en gefeliciteerd met je verjaardag!! Elmo leuke spam !! Panos super dat de echo iig goed was!!!
@Lottie: leuke cadeau's voor sinterklaas @Collo: jahh ik heb hem ook aangekregen vandaag! @Roeltje: ahh nou ben benieuwd naar de foto @Dees: bandenpijn misschien?? @Hier: kids lekker en vooral goed gegeten *ikke blij* Dani wel handiger/huilerig en nog steeds lieve rode wangen hihi
Dees klinkt als steken in je baarmoeder omdat hij nu veel sneller oprekt dan de eerste keer. Heb ik bij Beau en Nikki ook gehad. Lotte, leuke cadeautjes. Pooh, hier de beloofde spam. Bekijk bijlage 111743
haha ja wij hebben 4 grote lades en bovenin twee kleine lades naast elkaar Maar er komt een andere.. Hij zakt door Wooow, morgen gevoelstemperatuur -15 graden!!! Ben wel heel blij dat ik mijn boodschapjes binnen heb
brrr ik hoorde het net ook, ik zal er nog wel ff door moeten Dan maar vlot en snel weer op naar huis, lekker warm bij de verwarming. Ohw ja, wat ik nog ff wil vragen aan jullie. Misschien herkennen jullie het bij jullie kids: Beau is soms zo druk nog met zijn handjes dat hij ze zover in zijn mond stopt dat hij aan het kokhalzen komt...is dit puur aandacht of betekend het wat anders (tandjes?, honger?). Als ik hem er dan op wijs gaat het gewoon door en afleiden is maar moeilijk!
@Elmo, leuke foto van spelende Beau! @Panos, cool! Nu genieten hoor! @Lottie, hang in there...hopelijk heb je snel uitslag... @Deesje, sterkte met je kat meis!
Dees herken het ook niet. Maar zou best met tanden te maken kunnen hebben denk ik. Kies Milan z'n kies komt bijna door!! Is helemaal blauwig
Lottie Jeeej een kies! hopelijk heeft hij er niet teveel last van.. Dees sorry herken het ook niet.. Hoef morgen lekker niet naar buiten
Dretjuh ja vond t wel apart haha. Normaal krijgen ze die nog niet. Maar hij heeft al sinds half sept 5 tanden en daarna niks meer. Dus hij was op t kiesje aant broeden. Het lijkt nog best mee te vallen de pijn tot nu toe! Af en toe een pijscheut lijkt wel. Dan eet hij zowat z'n knuffel op en gaat ermee over de grond schuiven (terwijl ie dus in z'n mond zit). Geef m nu steeds toch maar chamodent voor de zekerheid. Roeltje zag t 2 weken geleden ongeveer dat t kiesje eraan zit te komen.