December 2009 mama's, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door collo003, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    He Roeltje, niet zo stampvoeten als je je zin niet krijgt...hahahahha...straks neemt Lenn het nog over hihi...
    Half 6 is een mooie tijd!

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Amy,papa en mama gefeliciteerd!!!!!! Fijne dag!!

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Pooh
    nou baalde echt wel even hoor.. vond het echt onwijs leuk:D

Lottie
    wat ben jij vroeg!;)

net gedouched.. Lenn zijn humeur is ook weer verdwenen:(
    bah ben net verkouden geweest.. Nou, nu weer:x Hoesten, snotteren, hoofdpijn.. hopelijk gaat Lenn zo nog even slapen, duik ik er ook gelijk even in..

4. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Roel, zou het huis toch eens op zijn kop zetten om zijn goede humeur te vinden!
    Lotus heeft het ook als Max is logeren....dan is ze anders...heeft Lenn wel een goed humeur als papa er is? Misschien mist ie hem???

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ja als papa er is is ie helemaal blij haha.. Zou kunnen dat dat het is, maar denk eerder moeheid.. op maandagochtend huilt hij als papa wegloopt:( en rest van de ochtend ook niet echt heel vrolijk.. vanaf de middag is het weer goed en op vrijdagavond slaapt ie pas verder in de auto als papa achter het stuur zit haha..

6. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Lotus is ook echt zichzelf niet als Max er niet is, wel als ie op school is, dan is t gewoon de regelmaat.
    Gek he? Als hij dan thuis komt is het goed .... belachelijk.
    Ik had eerst zoiets van "waar heb jij last van", duurde ook een tijdje voor we het in de gaten hadden.
    Sterkte vandaag met m!

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    ja haha Ronald knalde z'n riem tegen de deur dus Milan wakker. Fijn!! Lag nog wel in bed toen ik n bericht postte.

8. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Goedemorgen!

@AMY: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE EERSTE VERJAARDAG! FIJNE DAG VANDAAG EN LAAT JE MAAR LEKKER IN DE WATTEN LEGGEN!

Zo, daar ben ik ook weer 's....Alles wel gelezen, maar daarbij houdt het ook ff op...sorry...

9. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    ow, en het kaartje ligt hier voor mijn neus, dus die gaat helaas pas morgen aankomen...;)

10. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Gefeliciteerd met Amy!!!!!

Goedemorgen allemaal!!!!!!

Zo Beau was vanmorgen om 05.30 klaarwakker...

Nu aan het werk en man wat is het koud buiten ( en ik heb het niet snel koud)

11. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Goedemorgen,

@amy
    Gefeliciteerd!!!!

@all
    Nou Luuk is wakker geworden zonder koorts jippie!

@elmo
    Nu dat Luuk spruw heeft zal ik dan wel langs komen? Aangezien hij veel dingen in zijn mond stopt?

12. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Sanka,

Lekker dat Luuk geen koorts meer heeft!!!
    En van mij mag je langskomen hoor! morgen is het waarschijnlijk al een stuk minder en als ze het ook krijgen tsja dan gaan we maar langs de huisarts... ik ben niet zo moeilijk hoor, ziek worden ze toch allemaal....;)

13. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Sanka, leuke kerstbanner!!! je brengt me op een idee.

Enneh, ben je zwanger??? je profielfoto....

14. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @elmo
    Oke helemaal goed. Was je de hele middag thuis? Even kijken hoe het uitkomt met Luuk zijn slaapjes. Hoe laat slaapt Beau?

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ohh die banner is leuk!!!!

16. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    morning!!

hier ook een pieperige sara...het liefst zit ze alleen in de box met haar blokken te spelen :) Primaaaa!

@AMY: GEFELICITEERD MEISJE! LAAT JE VERWENNEN EN EEN DIKKE KUS (OOK VOOR PAPS EN MAMS!)
    @lotte: je weet het he, 1x is genoeg! Zou wel leuk zijn om weer samen zwanger te zijn!! ohja, augustus, leuk leuk leuk! :)
    @roeltje: ojee, wat moeten jullie nu kijken 's ochtends? Stom hoor!
    @sanka: fijn dat luuk zich beter voelt!

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Blegh verkoudheid wordt met de minuut erger:( Heb bonkende hoofdpijn.. heb Bassie en Adriaan opgezet, wordt tv dagje vandaag..
    heb wel eten vast klaar gezet voor vanavond (hutspot), dan is dat vast klaar en hoef ik dat vanavond niet meer te doen, alleen vlees bakken..
    zo nog even doekje door de kamer en een was ophangen en dan vind ik het wel prima..
    en dan is het nog maar woensdag!! Nog 2 hele dagen tot ik man kan ophalen.. Schiet niet op deze week.

Denk trouwens gezien de weersverwachting dat ik zijn oom maar vraag om hem op te halen.. Zal vrijdagavond nog wel glad zijn en alle sneeuw vast niet verdwenen..
    zo, einde klaagbericht;)

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Doortje
    ja weet ik maar geloof ik niet in bij mezelf haha;). Zeker niet als t een paar dagen voor m'n ei is geweest. Dagen gaan langzaam joh!! Hoest met jou vandaag?

19. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @lotte: ja kan me voorstellen dat de tijd langzaam gaat....we slepen je er wel doorheen! voel me goed, nog steeds niet helemaal doorgedrongen :) eerst maar eens die eerste 12 weken doorkomen! heb je het idee dat die monnikspeper (of zoiets) heeft geholpen?

20. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Sanka, ik heb hem even nageaapt hoor, vind hem zo leuk!!!

Ik ben rond 13.00 terug van de orthoptist ( als het niet teveel uitloopt)
    Zal ik je even smsen als ik thuis ben....
    Beau slaapt de laatste dagen ineens niet meer s'middags???
    Hopelijk een fase....

Deel Deze Pagina