December 2009 mama's, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door collo003, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Doortje
    slepen wij jou die 8 weken door die je nog moet:). Klinkt misschien stom maar ben gewoon bang dat t nog heel lang gaat duren hier:(. Ik was pas op dag 9 begonnen met de monnikspeper, dus weet het niet. Denk het nog niet, want deze cyclus zal 33-34 dagen zijn. Scheelt dus weinig met de laatste. Geef sinds 19nov geen bv meer, dus zal eerder daardoor komen denk ik dat t iets scheelt. Hopelijk volgende mnd weer wat korter:)

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Amy gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!

@ Dees; Maura doet het ook wel eens, volgens mij is ze gewoon lomp :). Het is meestal wel in een periode dat ze met tanden bezig is, dan gaat alles naar binnen (mijn schoenenneuzen en de tafel zijn favoriet). Ik probeer haar meestal iets anders te geven wat beter in haar mond kan, maar dat werkt niet altijd.

@ Lottie; oeh een kies al, heftig zeg voor Milan.

@ Happy; kaartje is aangekomen hoor! Staat te pronken bij de rest, leuk zode hele vensterbank vol :).
    Fijn dat de fysio geholpen heeft!

@ Pooh; wat mooi dat Lotus zo verknocht is aan Max :)

@ Sanka; Luuk gaat vooruit dus, wat fijn. Hopelijk is het snel over!

@ Doortje; Kan me voorstellen dat het nog zo onwerkelijk is, er zit gewoon een wondertje in je buik!

@ kou; ja brrr. Heb het eerlijk gezegd niet heel erg door, we hebben nu cv en dubbel glas beneden. Nog wel ijsbloemen boven :D, zou ze niet kunnen missen. Vorig jaar was het hard werken met de minismurf en de kou in het slecht verwarmde huis.
    Maar we gaan vanmiddag toch echt weer op pad, lekker dik inpakken en weer even een boodschapje doen.

3. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ banner...ooooow tja

4. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @riti: heerlijk dat het wat beter warm te stoken is nu! Hier gaan we ook vanmiddag naar buiten. Allebei dikke muts, sjaal, handschoenen en stevig doorlopen :)
    @lottie: aaah lief! Bij mij is, sinds ik weer ongie ben, 2 dagen bijgekomen. Dus nu 30 dagen ipv 28. Hopelijk is het voor jou volgende maand korter! Ja of niet en dat je gewoon zwanger bent! :):) Ik was ook bang dat het heel lang zou gaan duren...hoew lang waren jullie voor Milan bezig?

5. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @riti: jaja nieuwe banner uitzoeken!

6. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @chicken: zie dat je online bent! hoe is het met Milan??

7. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ben even douchen, Sara ligt weer op bed, kon alleen maar huilen, leek blij te zijn dat ze in bed lag :)

8. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @collo/amy: Van harte gefeliciteerd! Een hele fijne dag vandaag!! Jullie gingen lekker zwemmenv vandaag toch? Btw, leuke foto's op hyves!

@doortje: Hier is het nog steeds onwerkelijk hoor.... Ondanks goede echo's. Voel me niet schuldig tov uk 1, meer eigenlijk tov uk 2.. Die krijgt namelijk nooit de exclusieve aandacht die ons meisje de eerste anderhalf jaar gaat krijgen.

@chicken: Sorry, was helemaal op jou vergeten te reageren... Wat een heftig verhaal van de waterpokken van Milan! En wat een foto's van jullie mannetje! Zielig hoor! Hopelijk hebben jullie toch kunnen genieten van de vakantie. Hoe is het nu met Milan? Weer helemaal opgeknapt?

@rest: Weer even lost... Leer het ook nooit :)

Hier verder weinig spannends. Gister lekker uiteten geweest om de goede echo te vieren. En vandaag fijn aan het werk (echt totaal geen zin...).

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Doortje
    Denk dat de meeste daar wel bang voor zijn als ze er eenmaal voor gaan, denk je niet? Alleen klussen wij niet heel vaak, dus moet t er maar net van hebben dan:p. Of we klussen op de verkeerde dagen, dat ook;). Maarrrr, toen was het natuurlijk wel bewust om het ei klussen, nu kunnen we "bewust" rond het ei proberen te klussen:p. Bij Milan duurde het 6 maanden, was in de 4e ronde raak. Had toen steeds cyclussen rond de 34 dagen na het stoppen met de pil. Dus valt hartstikke mee hoor, maar helaas zegt dat niks over hoe het nu zal gaan. Word wel gek van mezelf haha...blijf maar zoeken op inet of we kans maken...kan er niks aan doen, moet gewoon lijkt wel;)

Handschoenen
    Houden jullie kindjes die aan? Heb t 1 keer geprobeerd van de week, maar dan trekt ie er eerst eentje uit en dan met zn andere hand de andere:p.

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lottie
    VOlgens mij zit je jezelf helemaal gek te maken zo.. :p Je kan echt niks anders doen dan afwachten (ja makkelijk gezegd vanaf hier, kweet het)

Arm mannetje, hij kreeg zijn vingertjes tussen een la van de tvmeubel. was net te laat:) Huilen, brullen.. het deed hem zo zeer!
    Vervolgens ziet hij wat liggen in de box en steekt zijn arm tussen de spijlen, zat ie vast.. Brokkenpilootje:) Hij is nu bezig met een mooie bonusluier dus zo even verschonen en vast broodje eten.. Hij is bekaf (vanmorgen wakker geworden van de hond) dus die gaat ook ewer op tijd naar bedje:)

tot zo!

11. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @panos: denk dat ik dat idd ook zal hebben na goeie echo's. Maar zo fijn dat het allemaal goed is bij jou! En dat schuldig voelen naar uk 2 kan ik me ook goed voorstellen, het wordt hoe dan ook anders.
    @lotte: ja denk dat iedereen daar wel bang voor is. Ga je zelf nu niet helemaal gek zitten maken, he??!! (ahum zou ik hoogstwaarschijnlijk ook doen)

12. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @roeltje: agossie, zielig voor Lenn!

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    Hahaha idd makkelijk gezegd:p. Je komt er nog wel achter waarschijnlijk als je bewust voor een 2e gaat:p. Je kan er helemaal niks aan doen, gaat vanzelf;).

Arme Lenn:( Kusje voor op zn vingertje en armpje!

14. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Doortjeeeeeeeeeeeeeeee GEFELICITEERD!!!!!!!!!!! WAT LEUK!!!!!!!!!!!

@Panos...hoi meid!!! Alles is weer goed hoor met Milan, z'n vlekken moeten alleen nog wegtrekken, maar z'n streken zijn al weer terug...hihi

15. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Oeh, nog maar één maandje, dan gaan we voor een tweede!!

16. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @chicken: fijn dat de oude Milan weer terug is :) Dankje voor de felicitatie! Jij mag ook bijna!

17. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @banner
    Leuk is hij he? Zie hem nu bij een aantal dames voorbij komen hahahah. Oh ja en profiel foto nee ben niet zwanger!! Zal hem zo gelijk weer veranderen. (krijg waarschijnlijk strakjes ook een andere naam dan weten jullie dat vast!)

@elmo
    Is goed sms me maar. Word dus +- rond 14.00 uur of zo?

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Goedemorgen meiden :D

Chicken: Spannend hoor, nog even en dan gaan jullie ervoor.

Hier: Gisteren naar het uwv geweest, ze hebben een aanvraag gedaan voor een faillisementsuitkering van 13 weken en waarschijnlijk krijg ik dan ook 4weken erbij van het opzegtermijn. Dus van mijn bijna 8maanden die ik tegoed heb krijg ik misschien 17 weken uitbetaald, hopelijk. Binnen 4 weken krijg je bericht of het goedgekeurd is en dan krijg je evt een aanbetaling.

Verder gisteren ook de brief van het zh binnen gehad, Mitchell moet maandag om 10:00u binnen zijn. Hopelijk krijgen we dan te horen wat verder de bedoeling is en hoelang de planning is dat we blijven. Zie er best tegenop. Zo met vreemde mensen op de kamer slapen enzo. Maar goed het moet even, hopelijk is het maar voor 2 nachten.
    Nu is het aftellen naar maandag, normaal is de week zo voorbij maar nu lijken de dagen eeuwig te duren.
    Maar goed...

Nu snel even Mitch uit bed halen en eten geven, kom vanmiddag nog even kijken.

Fijne dag meiden ;)

19. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Sanka, ja 14.00 zeker, waarschijnlijk al wel eerder...
    Kijk ook maar even hoe het met het slapen van Luuk zit...
    Wordt je gestalkt?? dat je je naam veranderd?

20. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @caruli
    Vast heel veel sterkte Maandag.

Deel Deze Pagina