December 2009 mama's, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door collo003, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Lotte; nee geen BMR, is pas met 14 maanden. oh lees nu de rest pas hihi, uh ja dus later pas inderdaad :)

@ Dees; hihi leuk kaartje. Origineel, ik heb hem nog ooit eerder gezien.

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Ben trouwens wel zeik en zeik nat geregend, tot op mijn ondergoed, alleen mijn voeten waren droog met dank aan mijn fantastische laarzen.
    En dan zit madam dus prinsheerlijk te genieten van het getik onder het regenscherm :p

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Hij is wel leuk he, beetje in dezelfde trant als wat we bij Beau hadden Geboortekaartje 919544 - Card XL
    Hihi, die regen vind Beau ook interessant...ik moest er vanmiddag ook door....en straks weer.

Belt mijn mannetje net dat hij nu net onderweg is naar huis....en ik moet over 45min bij de 1e client zijn.
    Heb maar gezegd dat ze nu zelf voor eten moeten zorgen want nu eten koken, dan opeten en dan hup op weg vind ik niet te doen. Ik moet mijn eten wel even kunnen laten zakken. Buh!! mijn dag kan niet meer stuk nu...

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; Wat leuk, de kaartjes passen inderdaad bij elkaar en zijn toch heel anders. He beu, het houdt niet op , je rotdag :(. Vast makkelijke en lieve clienten straks!

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    RiTi
    Had Amy het liefst thuis gehouden vandaag, maar mijn directe collega is vandaag vrij, dus moest echt gaan werken als het enigszins anders kon. Het is ook wel goed gegaan op het KFV, al was ze niet haar vrolijke zelf.

2x zesde ziekte
    Weet dat het niet kan, maar ik zie het verschil niet tussen de vorige keer en deze keer. Precies hetzelfde verloop... Volgens de ha zijn er honderden vlekjesziektes...tja, we kunnen er iig weer 1 afstrepen.

Chiquita
    Jaja...hoe denk je dat ik van nummer 2 zwanger ben geworden...:D:D:D
    Welke draagdoeken verkoop je trouwens?

Dees
    Leuk kaartje...

6. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    dees: dat paspoortje is echt gaaf!!! die andere ook wel maar ik ben fan van het paspoortje! heeft beau lang geslapen?

riti: bah nat regegen daarna heb je het gelijk zo koud de hele avond vind ik.. hopelijk wordt ze niet ziek van de prikjes

collo: testje gedaan was negatief.. dus niks .. gewoon een griepje denk ik...
    ik verkoop bykay doeken. dezel;fde als van draagdoek.nl

qyano is vandaag echt in een klierbui geloof ik hij is echt alles overal uit aan het halen. hij heeft nu de doos van de doekjes onder de tafel uitgehaald( deze staat op zon plankje van de salon tafel) en schuift deze overal mee naar toe zodat hij erop kan staan en ergens bij kan.. pfff ben al de heledag achter hem aan aan het rennen en aan het zeggen nee qyano niet doen. kan dat beter opnemen en afspelen volgens mij.

7. gimena

gimena Niet meer actief

@dees leuk kaartje :)

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    pfff mag ik even komen klagen...
    Heb de uitnodigingen verstuurd voor Maura's verjaardag en per omgaande zijn mijn broers al meteen weer afgehaakt :(.

Ze schitteren door afwezigheid, keer op keer op keer op keer
    beuh!

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    RiTi
    Ach wat sneu. Hebben ze zelf geen kinderen?

10. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    riti: tja wat zal ik zeggen van je famlie moet je het maar hebben. hier nog zon familie. maar daar moet je niet naar kijken joh. er zijn vast genoeg vrienden die wel komen!knuf

11. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Aloha! Was ik weer... Net lekker uit eten geweest met vrienden en kids. Nu beetje gesloopt... Normaal is ons monster altijd haar gezellige zelf in restaurants, maar vandaag had ze niet zo'n zin om leuk te doen geloof ik. Poeh. Gelukkig ligt ze nu net lekker te tukken.

@collo: Hmmm... 2 down, 398 togo.. Hopelijk is Amy weer snel helemaal zichzelf

@riti: Balen van je broers!! Hier ook zo'n familie helaas... Irritante is alleen dat het blijft steken, ook al weet je het vantevoren...

@dees: Leuke kaartjes! Vooral die van dat paspoort vind ik erg leuk!

@rest: Niet alles teruggelezen. Solly

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Ach, ik 'trap' er gewoon eens in de zo veel tijd toch weer in, valt het toch weer tegen. Mijn oudste broer en zijn vrouw verwachten hun eerste in januari, Maura krijgt een nichtje. En toch hoop ik dat ze samen leuke dingen gaan doen de komende jaren, ze schelen een jaartje dat is toch super?

13. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    RiTi
    Da's inderdaad wel leuk. Wat jammer dat ze dan niet wat meer betrokken zijn...

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Oh, meiden....heb iets ontdekt...gaat me geld kosten

Babykleertjes bij Zara.....zo leuk!

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    goedemorgen!

vanmorgen was het 6 uur :D ligt nu in de box zijn fles te drinken.. Mag ik niet meer doen.. Tja, de fase Zelluf! doen.. zucht..

vanavond maar op tijd naar bed, mag uitslapen:D Gister half 9 waren we thuis.. vandaag niet zo veel doen, kermis overlopen, mn ma komt langs en meer niet eigenlijk..

16. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    dames, vraagje, zit te denken... Als ik nu op de dagen dat ik er niet ben 's ochtends nakolf en op de dagen dat ik er wel ben niet kolf maar de middagvoeding blijf doen... Dan moet't toch ook goed komen? Dus dan doe ik op dins, zater en zondag d'r 1ste voeding en d'r middagmelk zelf geven en op de andere dagen de 1ste zelf en direct nakolven en krijgt ze melk uit de fles...

17. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    goedemorgen,

Hier alwéér een jankdag...Vreselijk! Heb vanacht maar 4 uur geslapen en ben nu echt kei kapot... *bang om mijn mannetje kwijt te raken aan een ander* (dit is zo echt NIET suus! blegh!)
    Denk dat ik serieus eens met iemand hierover ga babbelen ofzo, vind het zo sneu voor Marc...En ik heb echt geen reden om aan hem te twijfelen, maarja, onbekende collega's en je zwangerschapshormonsters geven al genoeg redenen schijnbaar...De arme schat, maar ook vooral heeeeel vervelend voor mij....

18. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    sorry meiden voor mijn ego, wat moeten jullie hier toch in hemelsnaam mee he? :)

19. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Roeltje
    Zes uur....beuh. Was al een beetje sjaggie dat Amy om 08.00uur wakker werd. Vannacht is ze ook al een paar keer wakker geweest... Ben ik helemaal niet meer gewend joh, zo'n gebroken nacht. Heb meteen hoofdpijn.
    Gelukig mag jij morgen uitslapen. Ook echt doen he?

Joyce
    Het lijkt mij wel dat het dan goed moet komen.

Hier
    vandaag weer een dilemma. Nu is Amy weer vrolijk, maar daarnet echt een draak. Vanavond gaan we uit eten met vrienden en breng ik Amy een paar uurtjes naar mijn schoonzus. Wil wel dat het voor allebei een beetje leuk wordt en niet dat Amy straks uren ligt te draken en huilen....zucht. Misschien dat ze nu wel weer vrolijk is trouwens omdat de paracetamol aan is geslagen...
    Vind het zo moelijk...wil geen slechte mama zijn, maar ook niet bij elke dwarse scheet van Amy alle afspraken gaan afzeggen. Deze afspraak stond pas 2 maanden....

20. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    @Suus, goh jee vervelend hoor, heb je hier al lang last van dan? Of alleen sinds je zwanger bent? Kan nooit kwaad om er eens met iemand over te praten natuurlijk!
    @joyce, begrijp het niet helemaal, waarom ga je nakolven als je zelf voedt? je geeft nog 2 BV op een dag? Super!
    @Colloo, Zara is idd erg leuk,maar de prijzen vallen me wel tegen...

Hier eindelijk weer een nacht zonder onderbrekingen! De laatste 2 weken was het echt puinhoop!!! Heerlijk weer even een nachtje doorgeslapen, hopelijk heeft ie nu weer door hoe het moet, ;).
    Straks lekker even zwemmen,hopelijk zo nog even een half uurtje slapen voor wat meer energie tijdens het zwemmen.

Deel Deze Pagina