December 2009 mama's, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door collo003, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Is het ook, forceren is ook niet mijn ding.
    We wachten rustig af en kijken wel hoeveel tijd Beau nog nodig heeft.

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    Haha...geeft niet...nou ja...ik vond ze iig leuk...;)

3. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Roel, Lotus kan ook zoveel eten! Net een bouwvakker. Vanavond had ik enkel een potje 15 - 36 maanden in huis, die zijn GROOT, Andijvie stamp...helemaal leeg. Van mij nog 10 a 12 sperciebonen, paar hapjes appelmoes en paar hapjes toetje...belachelijk toch?

@Riti, ik heb vandaag jullie kaartje gekregen! Thanks, erg leuk Nijntje!

@Dees, fijn dat Beau zijn boterhammetje eet!

@Stinkerbell, veel plezier!

@Elmo, jij natuurlijk ook!

@Caruli, spannend dus maandag! Hopelijk zijn de 2 nachten snel voorbij...denk aan je!

Verder ging het hier vandaag geloof ik een beetje over ovu-testen en zwangerschapstesten...daar heb ik niet zoveel ervaring mee dus kan niets aanraden ;).
    SMEPPEN, mijn mening is een zwangerschap gewoon een kwestie is van geluk hebben.

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Pooh
    lotus eet echt veel!!! milan eet de laatste dagen slecht, maar daarvoor kwam hij alsnog lang niet aan die hoeveelheden haha

5. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Lotte, echt niet normaal...zo eet ze altijd al en toch weegt ze maar 8630. Toen ze op het cb zeiden dat ze wat meer moest eten keek ik ze ook aan of ze niet helemaal lekker waren. TOen ik ze vertelde dat ze (toen nog) een fles van 180 had en een boterham, tussen de middag een vol bordje pap, en s;avonds een pot groente en een pot fruit leeg at en vervolgens zat te schreeuwen als wij 30 minuten later gingen eten, keken ze wel even raar op...Ze kreeg dan van ons natuurlijk ook stukjes of een korstje brood als wij iets aten wat ze nog niet mocht.
    Toen hoefde dat toch maar niet :D

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    pooh
    Haha grappig:p. Wel lekker hoor dat ze zo goed kan eten en het zo lekker vindt:D. Wilde net vragen of je mijn kaart ook gehad, maar ik was net te laat met posten dus die komt morgen.

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; dutten? Hij was compleet van de wereld :D
    heej wat goed dat hij brood heeft gegeten, en met plezier dus, helemaal zelf!

@ smep; (nog) niet mijn best gedaan het te snappen. Wij gingen voor om de dag klussen ongeveer, soms om de twee dagen. Mocht er dan iets 'eiigs' gebeuren dan waren we er in ieder geval bij :D. Het is toen de eerste of de tweede keer gelukt (nooit helemaal duidelijk geworden).

@ Joyce; jeetje wat heftig van je zusje zeg, sterkte voor jullie!
    Ja ben ook erg bezig met de bevalling en de kraamtijd en zo.

@ Roeltje; elke maand een week 'klusvrij' vind hij vast best leuk ;).

@ Stinkerbell; hooooi, moest wel even twee keer kijken :p

@ Lotte; gaaf pak zegt, staat hem goed! Lekker voor in de sneeuw ook. Ennuh, waar koop je dat plakfolie voor op het raam?

@ Pooh; heerlijk zo'n lekker eter!

@ eten; Maura gaat steeds meer met onze pot mee-eten, zo leuk :). Vandaag een beginnetje gemaakt met wennen aan knoflook en ui, ben dan toch nog een beetje terughoudend ivm haar darmen. Bloemkool gekookt in knof-ui-olijf en tomaat-prut (euh soep) en de 'prut' niet gegeven (die eten wij). Ze zat te smullen :D!

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Mroos; heeej, jouw baby kan afwassen!!!

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Riti
    Jaaa, spam gezien hihi. Was er zo trots op:D. Dank je:D
    Tjee, dus je bent wel spotaan zwanger geweest!? Weet ff nie meer hoor. Is de kans erg klein dat t nog een keer gebeurd?
    Dat plakfolie zat er al op hihi, hebben we mooi laten zitten. Weet toevallig wel dat ze bij de Praxis veel verschillende soorten hebben:). Hebben toen matte gekocht voor het vakantiehuisje.
    Wat leuk dat Maura zo goed met de pot mee eet. Ik weet nog steeds niet goed hoe ik het moet doen. ik maak nu als het kan hetzelfde voor Milan klaar, maar zet geen bord voor zn neus (jij wel?) Dan leg ik steeds een stukje voor zn neus en dan eet ie dat op met zn handjes.

HIER
    Milan kan vormpjes in de goede gaatjes doen:D:D:D. Moest ik nog even kwijt hihi

10. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    :):):(:(@Joyce, sorry meis..ben helemaal vergeten te reageren...
    Wat ontzettend kl*te voor/van je zus....hopelijk knapt ze snel weer op!!!

@Riti, ja lekker he?
    Had je gelezen dat ik je kaartje heb gekregen! Nogmaals: Thanks! Erg leuk!
    Wij proberen ook steeds meer, eigenlijk geven we overal al hapjes van hihi, vanavond waren we laat met eten dus heb ik haar een potje gegeven. Maar ze eet zelfs al tapas :D, wat ze niet lust? Uhhhh...geen idee :(

@Lotte, nee nog niet, maar we hebben nog een paar dagen dus komt vast goed!
    Het is een genot om haar te zien eten :).

11. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Owja, Milan in zijn winterpak spam! Prachtig om te zien...en die mooie ogen!!!!!!!

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Pooh; leuk dat je de kaart leuk vindt :).
    Lekker dat meesnoepen van die ukkies, althans vind ik dan. Vanmiddag een stukje brandnetelkaas, vond ze veel lekkerder dan de slagroom van dr taart afgelopen weekend :D.

@ Lottie; Nee dat was niet echt spontaan zwanger worden, dat was toen de behandeling zijn werk ging doen en ik kans maakte op een eventuele eisprong, vandaar dat we dat ene ei echt niet wilden missen :).
    Maura krijgt geen bord, die is leuk voor alles behalve waar hij voor bedoeld is :D. Ze eet voor ons, ik eet met mijn man later, maar heb dan meestal al wel gekookt. Ik pas eigenlijk altijd wel het eten aan voor haar, maar ga dat nu geleidelijk aan steeds minder doen, kijken hoe dat gaat.
    Wauw wat knap dat Milan de vormen in de goede gaten stopt!

13. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Wauw Lotte, knap hoor!,

Smep, hier niet gedaan om zwanger te raken... gewoon om de dag sex en ei in de gaten houden met ovulatietest... 1e keer zwanger van Beau. Nikki was natuurlijk onbewust terwijl ik nog bv gaf aan Renée dus gewoon echt van de fun sex :D:) en Renée is van het buisje opgewerkt zaad ( hoe romantisch) haha

Eten, Pooh eet Lotus ook al als een bouwvakker haha, Beau ook.
    Die heeft vanavond friet op en een frikandel en een toetje en 210 cc melk:$
    Hij eet ook echt alles! zelfs hokkien mie, taco's en Burrito's haha
    Hutspot, boerenkool,bloemkool alles gaat erin...
    s'morgens en s'middags 4 boterhammen....:p
    haha

Stinkerbell, wat leuk dat je man hem dan zo noemt... Beau is hier Stinkiewinkie als hij heeft gepoept, grappig dat iedereen iets anders verzint...

Heb zin in morgen, hop dat het huis een beetje toonbaar is aangezien mijn schoonmoeder s'morgens oppast en dan standaard mijn hele huis ontploft?;)

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dames
    Bedankt voor de felicitaties en kaartjes...zo leuk! Vandaag wezen zwemmen met ons monstertje en mevrouw was zo moe dat ze op weg terug naar de auto toe niet eens meer haar oogjes open kon houden. Viel in papa's armen in slaap....zo lief...
    En omdat ons kind nauwelijks geïnteresseerd is in tv en we haar toch op een manier moeten verzieken heeft ze vandaag als avondeten een happy meal gehad....:) (was niet eens mijn idee). Morgen weer gezond aan de broccoli hoor!;)

Roeltje
    Nog steeds respect dat je zo vroeg je mandje uit komt hoor... Ik vind 08.00 uur altijd al vroeg. Da's voor jou uitslapen!

Vandaag trouwens wezen zwemmen in center parcs Meerdal. Misschien lag het aan de idioot koude buitentemperatuur, maar ik vond het echt te koud daar. Heb bijna alleen maar in het bubbelbad gezeten omdat dat een beetje warm was. Gelukkig vond Amy alles leuk.

Caruli
    Kan me voorstellen dat je er een beetje tegenop ziet. Sterkte ermee. Is het wel een zh in de buurt?

Joyce
    He, wat naar voor je zusje. Sterkte ermee.
    Ben trouwens 1 grote lopende flashback de laatste dagen....

Dees
    Stofpotje van Maggi? Van de reclame? Ik maak meestal die andere maar deze klinkt ook wel erg lekker.

Lotte
    Ontzettend lieve spam van Milan in zijn outfit!

Elmo
    Hier is het huis juist altijd schoner als mijn schoonmoeder heeft opgepast...:D

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; klinkt als een heerlijke dag! Super toch, lekker zwemmen en een happy meal, fantastisch!

16. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @collo
    Wat fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad. En happy meal? Heerlijk toch? Luuk vind de kipniggets zo lekker. :D

@elmo
    Je hebt pb.

@lottie
    Ik heb de Milan spam even op gezcht helemaal overheen gekeken. :) Maar een erg leuke pak zeg. En die closeup erg schattig. Mooi manneke. Ik heb een hele lelijke. Zal morgen even spammen.

17. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Haha Collo, voel je niet schuldig, Beau heeft denk ik al 5 happy meals op :) zowel de kipnuggets als de hamburger;)

18. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Stinkerbell, je hebt de routebeschrijving in je mail, maar ik wil je wel ophalen met de auto hoor met die kou! Ik heb een stoeltje dan blijft Beau wel even bij Dennis thuis

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Pooh
    Ja CB zei dat hier ook.. "Hij mag wel wat meer eten mevrouw, kan hij wel hebben."
    Uh wanneer dan? tijden en hoeveelheden opgenoemd en toen was ze snel klaar: "nou, het is wel goed zo hoor. Het is vast gewoon zijn bouw." Ja duh..
    Ach hij zit ook nooit stil dus vind het niet zo raar dat hij niet zo heel zwaar is..

Zo, Lenn ligt op bed ONDER een deken.. Wil toch proberen om daaraan te wennen, het is wel erg koud vannacht.. hopelijk blijft hij er ook onder liggen en gaat hij snappen hoe hij zich om moet draaien..

Oh, hij is wakker, shit..

20. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Collo, klinkt als een geslaagd dagje! Happy meal...toppertje toch! Lotus is gek op jaja...frikandellen...;)
    Af en toe moet kunnen hoor 8)

Deel Deze Pagina