December 2009 mama's, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door collo003, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Roeltje, ik zei ook tegen het cb: ze slaapt of ze eet......hahaha...ook heel beweeglijk geweest altijd dus idd niks gek!

2. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @elmo
    je hebt pb terug.

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Pooh
    Dank je:D. Op de pc is de foto heel groot en dan zie je heel goed hoe blauw zn ogen zijn:D.

Riti
    Ahh okee. Dan snap ik m weer. Hebben jullie enig idee wanneer jullie weer voor een ukje willen gaan? Als je het er niet over wil hebben gewoon zeggen;).

Elmo
    zozo om de dag...nou daar komen wij niet aan hoor hahaha. En Ronald is meer van "we zien wel wanneer het raak is" helaas:p. Want rond mn ei wil ik wel hoor haha, extra leuke rede natuurlijk!

Collo
    moet nie gekker worden een happy meal hahaha. En dat kon ze zo helemaal zelf opeten?? Maar ehmm...ik zag gisteren al foto's waar amy op stond en happy meal boven stond haha, dus was nie de eerste keer of wel:p? Vond ze het lekker?

Stinkerbell
    Hihi als je je eigen bericht leest, lijkt het net of je zegt dat jij een lelijk manneke hebt;). Maar ik snap dat je het over het pak hebt:p. Ik vind m ook wel mooi ja! Toen mn schoonouders zeiden dat we een pak kregen dacht ik nog ojeee! Je weet maar nooit, er zijn hele lelijke te krijgen!

Happy meal
    Nog meer mensen iets op te biechten:p Hihi

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Lotte
    Wel haar eerste Happy meal, niet haar eerste Mc Donalds frietjes..

Pooh
    Hahaha, dat verschil zag ik ook al toen we bij jou waren. Lotus raasde de hele kamer door en Amy zat lekker op haar billen. Overigens zulke mooie billen....moet er altijd even aan zitten als ze blote billen heeft...of is dat heel raar? Hihihi, nee toch?
    Maar goed, het resultaat is dus ongeveer 2 kilo verschil...

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Collo
    Oh haha, dacht dat er happy meal boven de foto stond:p. Maar kon ze alles op? Lijkt me leuk om te zien, zo'n kleintje met zo'n groot broodje hamburger hihi

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Oja dat billen gedoe...dacht al dat ik raar was wat dat betreft haha. Ze zijn zoooo lekker zacht die baby billen hihi.

7. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Collo, haha ja dat waren echt twee verschillende meiden...Lotus kan nog niet stil zitten...hopelijk krijgt ze snel wat meer rust..kan ik ook eens lekker knuffelen met haar!
    Hihi...ja billen...ik "moet" altijd ff in haar bovenbeentjes "knijpen" dan giert ze het uit...zijn wij nu gek?
    Had je mijn kaartje nog gekregen?

8. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    haha dat blijft schattig, heb dat bij de billen van Renée en Nikki ook nog hoor, zo'n handje vol billen hihi

9. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    We zijn dus duidelijk niet gek Collo...t is gewoon een moederkwaal ;)

10. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Yep, ongeneeslijk denk ik....

11. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    whahahahaah, zo herkenbaar!! Die blote billen van Sara zijn heerlijk :) En ik knijp, net als Pooh, ook altijd in haar bovenbeentjes!

12. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Ja die lekkere spekbeentjes!!! en Beau gilt het uit als ik hem kietel door in zijn beentjes te knijpen of onder zijn oksels te kietelen of op zijn buik blazen. haha

13. mroos

mroos Niet meer actief

Hoii allemaal!

@Riti, jaa we gingen lekker met sop kliederen, maar dan met zwitsalzeep;). Lekker voelen etc.
    Ik werk nu regelmatig op een kdv met antroposofische inslag of reggio emilia(zoek maar eens op;)) dat brengt me op zulke leuke ideeen wat betreft activiteiten.
    Het schijnt goed te zijn voor kinderen om lekker te voelen; schuim, scheerschuim, rijst etc. En hij genoot er echt van.

@Lotte, mooie spam, leuk pak, prachtige ogen! Ik krijg pas dit weekend een vormenstoof voor sinterklaas(of Boaz eigenlijk;)), ben erg benieuwd want Boaz is de hele dag bezig met dingen ergens in en uit halen..

@Stinkiewinkie, hier ook:D, jammer, zijn we toch niet zo uniek haha.

Bah, ik zit tegen een surprise aan te hikken, zal wel vrijdag/zaterdagwerk worden, nu maar beginnen met de gedichten.
    Net -eindelijk- al jullie enveloppen in gereedheid gebracht, dus hopelijk krijgt de rest het wel op tijd;)
    Iemand uberhaupt al wat van mij ontvangen..?

14. mroos

mroos Niet meer actief

Boaz geniet trouwens ook van knijpen en gek doen, maar waar hij het meeste van geniet is een douche.. gewoon zitten in het bad en lekker de straal voelen, hij veroert zich dan echt helemaal niet, er komt af en toe een tevreden geluidje uit en that's it, zo schattig!

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha hier elke avond vaste prik.. Kietelbeurt :D vlak voor de fles.. hij komt dan naar me toe en laat zich vallen en draait zich om.. Dan ligt ie op zijn rug en begint al te lachen haha.. doen het ook al maanden dus ook niet zo raar.. maar het ziet er zo leuk uit..
    Vooral in zijn knieholtes, ligt ie helemaal in een deuk :D

16. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Heerlijk die kindjes van ons.....

Net even boven wezen kijken bij mijn wondertjes, allemaal even lekker toegedekt, heerlijk moment....

17. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Nou die van mij ligt er ook net in. Zo maar even lekker criminal minds kijken. Filmpje zit er niet meer in.

18. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @elmo
    Lekker he als ze zo tevreden liggen te slapen. Ik heb juist dan zin om even heerlijk te knuffelen. ;)

19. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    whaaa jah bovenbeentjes knijpen is hier ook leuk :) Dani gilt het uit dan!!!!

@Stinkerbell: hee jou ken ik nog niet, aangenaam ;)

20. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @dretjuh
    Aangenaam hahahahah had meelezers.

Deel Deze Pagina