Bapsie Oei das minder hopelijk trekt het zo weer weg meid.. Pooh haha ja waarom denk je dat ik maandag de boodschappen gedaan heb voor deze hele week kan tot zaterdagavond vooruit.. dus dan is manlief er al weer en kan hij boodschappen doen voor zondag haha.. Net broodje gegeten, we vertrekken nu richting badkamer.. even douchen..
Morgen lig nog in bed. Gimena wij hebben t ook totaal niet breed. Heb je de andere kaartjes wel allemaal? Wel leuk zoveel kaarten Elmo succes en n fijne middag! Roeltje balen dat ie zo vaak wakker wordt nog. Maar als je idd alleen n fles moet geven dan valt t mee hier ook weken gehad dat ik er 3 x per nacht uit moest. Alleen sinds t nieuwe huis hoeft ie geen voeding meer als ie wakker is! Soms ook dagen achter elkaar dat ie wel doorslaapt. Hier zijn t nachtmerries. Enneeee dit weer is juist gezond als je ziekjes aant worden bent!! Is de schoonste lucht die je maar kan hebben!!!
Lottie haha ja klopt, weet dat het gezond is, ben al buiten adem als ik naar de trap kijk haha.. En sneeuw vind ik geweldig, maar niet om er door heen te lopen hier sneeuwt het namelijk al de hele ochtend. Misschien dit weekend, nu echt geen energie voor om stuk te lopen.. Voglende week kunnen we vast weer stukjes wandelen.. net heerlijk gedouched.. uitgebreid ook, babyfoon in de badkamer gezet maar hij heeft rustig zitten spelen in bedje.. *ondertussen drukt Lenn de poef de hele kamer doorr* Vandaag alleen de was nog ophangen en een was in de droger, meer niet.. komt dit weekend wel.. Ga nu Lenn uit de voorraadla plukken..
Haha ja hoor, smaakt nog prima dan.. Op zondag altijd lekker ontbijt met zn allen, nu dus wel heel speciaal.. Croissants ala Lenn Mogen ze vanaf 1 jaar trouwens al het vlees mee eten? Had van de week saucijsjes, maar is dat niet veel te vet? Hij krijgt wel een paar kleine stukjes hoor, maar weet niet zo goed hoeveel dan.. van slavinken krijgt hij bijvoorbeeld meer (behalve die spek dan).. Oja over happy Meal en frikandellen Vind het opeens best sneu dat Lenn dat allemaal niet krijgt Wel eens een stukje patat ofzo of een ministukje frikandel, maar meer niet.. Als wij patat eten krijgt hij pasta of groenten..
@Roeltje, voor mijn gevoel hebben we wel zo lang op haar gewacht hahahaha...zal t zo even aanpassen. Lotus krijgt ook maar een paar hapjes frikandel, geen hele dus. Ik laat haar alles proeven. Vette dingen dus in mindere hoeveelheid, zodat de darmen kunnen wennen. Als ze een frikandel krijgt heeft ze dus wel al een pot eten op hoor...hier alleen als extra's dus
Goedesmorgens, Nou Luuk heeft vannacht weer heerlijk door geslapen. Mag ook wel na vier zwaar gebroken nachten. Hier al alles gepoetst. Luuk is nu lekker fruit aan het eten. Hopen dat hij om 10 uur nog even lekker wil gaan slapen. Nou vanmiddag naar Elmo gezellie.
@roeltje Als jij het nog niet wil geven is dat toch prima? Wat hij niet kent kan hij ook niet missen toch? Hier geen ik Luuk wel een hele frinkandel zo in zijn handje. En die gaat vaak ook helemaal op.
@Bapsie: he, da's minder als je daar last van hebt Hopelijk gaat het snel over @Stinkerbell: veel plezier bij Elmo @Vlees: Dani eet al vanaf 7 a 8 maanden vlees, maar net als nu nog steeds mager vlees. Wij eten zelf ook niet veel vet vlees. @Hier: nou kids rond 8 uur wakker, net gegeten, dalijk lekker fruit maken voor ze.. Nu ff beetje aanrommelen hier in huis en lekker met ze spelen Als ze strakjes op bed liggen ga ik ns cupcakes maken en later vanavond sinterklaas cupcakes ervan maken
@Joyce; jeetje heftig van je zus zeg! Ik moet ook de hele tijd denken dat ik door de sneeuw aan het "rollen" was vorig jaar...Soms lijkt het nog zo kort geleden... @Stinkerbell; aparte naam Ff wennen hoor! Veel plezier bij Elmo! Doortje; ging je vandaag nog testen?! Spannend!!! @Dees; gaaf de nieuwe wagen en alle dingen die erbij horen! Super! Goed dat hij een boterhammetje heeft gegeten! @Lottie; mooie spam! Wat een mooie oogjes! @Beentje knijpen, hier ook hoor! En bijten in zijn knietjes; kan hij ook echt niet tegen! Lekker dat jullie zijn wezen zwemmen Collo met je jarig jetje! Ach ja een happy meal. Zal geen kwaad kunnen hoor, ze was toch jarig! Hier ook wel eens een stukje frikandel hoor! @Roel; waren de geplette croissantjes nog lekker? Hier ook een andere maaltijd hoor als wij frietjes eten. Af en toe een stukkie proeven, maar meer niet hoor. Gisteren heerlijk geshopt. Nieuwe winterjas gekocht, helemaal happy!!! Rug doet nog steeds zeer. Het zat in mijn bekken zei de fysio, moet nu nog een paar keer terug...
@dretjuh Heb je voor mij nog een keertje dat recept voor pepernoten. Heb een keer jou recept gemaakt. En die waren perfect. Had namelijk ook een recept van internet en die waren het net niet.
Oja roeltje ik snap trouwens dat je geen zin hebt om naar buiten te gaan als je niet lekker bent hoor!!! Maar het erom laten hoeft idd niet. Ik zou vast ook geen zin hbben sneeuw hier sneeuwt t alweer n tijdje!! Ze hebben t grasveld naast ons huis onder laten lopen, dus we hebben n schaatsbaan naast huis! Alleen m'n schaatsen liggen in t andere huisje ergens in n kist... Vlees/roeltje wat ik van hier begreep is dat t wel mag. Maar ik zou t rustig opbouwen. Zeker als er zoveel vet in zit! Dus al vindt ie t lekker, niet gelijk heel veel geven idd. Zou gewoon 4-5 kleine stukjes doen. Hier vd week ook gedaan met ander vlees. Sorry maar waarom vind je dat sneu!?!? Ik zelf vind het goed dat wij dat gewoon niet doen (het lijkt bijna raar om t niet te doen) al doen veel het hier wel. Hij mist er niks aan hoor, hij is nog niet eens 1. En wij hebben ook heus wel ns een frietje gegeven hoor maar niet meer dan 2 Happy wat vervelend dat je zo'n last hebt van je bekken ben je niet bang dat het bij n zwangerschap erger zal worden? Pepernotenrecept jaaaa leuk!!!!!
Goedemorgen meiden Hier is het al de hele morgen aan het sneeuwen, vind er maar niks aan!. Vandaag huissie doen, 17:00u komt de fysio voor Mitch en dan gaat Casey zwemmen. Vanavond lekker makkelijk eten. Morgen vieren we sinterklaas bij mijn schoonouders en zondag thuis. Ben benieuwd wat de kids nu allemaal weer gaan krijgen.
Nog niets gelezen, Beau was 79 cm en ... Hij is niet alleen over de 11 kilo maar bijna 12 kilo 11.950 gram haha. Renee is 106 cm en 18.500 gram Nu nog naar de orthoptist. Doei
@ Lottie; In het nieuwe jaar ga ik naar het zh om te kijken hoe mijn bloed er voor staat en wat het plan dan wordt qua medicatie voor een ei. We hebben geen haast in ieder geval . @ Collo; fijn het zo snel eens te zijn, is dat ook weer geregeld. @ Roeltje; lekker wat langer slapen! @ Manoe; gezellig Sinterklaas op het kdv, veel plezier! @ Bapsie; he wat vervelend, had je er bij je vorige zwangerschap ook last van? @ Happy; leuk een nieuwe winterjas, jij kan deze kou dus aan! @ pepernoten; staan voor zaterdagavond op het programma, zondag verse pepernoten bij de pakjes .
Riti ah okee, spannend hoor! Geeft wel n rustig gevoel zeker dat je geen haast hebt!? Pepernoten hoop dat dretjuh het recept plaatst!!
@ Lottie; zit ook een flinke dosis zelfbescherming tussen, een portie ' wat ik eigenlijk allemaal eerst nog op orde wil hebben' en een vleugje 'beuh ik wordt zo naar van die pillen' wat er bij zit. Zou volgend jaar wel zwanger willen zijn, lijkt me een redelijk streven . @ sneeuw; het blijft maar gaan hier, ik glibber zo de stoep af vanmiddag ben ik bang . Maura is trouwens snotverkouden, klein drama dat neus afvegen en neusspray er in .