Riti ahh das nie leuk zeg zeker met de eerste verjaardag niet!! Maar je hebt dus nu al de uitnodiging voor december verstuurd!? Joyce kan zijn dat t lukt, want jou productie was altijd al aardig goed! Zou t zeker proberen! Suus hè bah wat vervelend voor jullie! In de zwangerschap had ik t ook erger dan normaal. Misschien idd wel n idee om er iets mee te doen, voordat t jullie uit elkaar laat groeien of wat dan ook! Maar je was hiervoor dus echt helemaal nooit zo!? Nou, sterkte ermee iig! Juttel hopelijk blijft t zo ja
@ Suus; ach meis wat naar zeg, dikke knuffel van hier! @ Lotte; 27 november wordt ze al 1, maar ben er op tijd bij ja. Heb het ook al veel eerder genoemd bij de fam om in ieder geval te voorkomen dat ze vergeten dat ze jarig is. Andere uitnodigingen niet hoor, dat doe ik als ik vrienden spreek, beetje verspreid over het weekend wanneer het handig is voor anderen ook. Wou alleen graag de taart met familie apart doen zodat ze ook echt wat aan Maura hebben en Maura aan hun.
@suus: hey meid, niet excuseren voor je egobericht. Het is juist goed om het even van je af te schrijven. Ik vind het rot voor je dat je zoveel last heb van je hormonen, was het vorige zwangerschap ook zo erg? Sterkte en een dikke knuffel! En gewoon regelmatig hier van je afschrijven ipv tegen marc tekeergaan @hier: heeerlijk uit mogen slapen en net ontbijt op bed gehad, een beter begin van het weekend kan je niet hebben
ik dacht om 8 uur, Lenn even naar bed (uiteindelijk niet gaan slapen), papa ging er toen uit.. even bij ons in bed gelegen en uiteindelijk is manlief naar beneden gegaan.. Schat, ik ga nog heeel even liggen hoor.. whaha dat was om tien over 8.. Om 11 uur kwam ik gedouched en wel beneden manlief gaat zo even paar uurtjes de deur uit.. even lekker niksen met Lenn en vanmiddag kermis
Riti ohh ja maura is van november! Ik wil ze ook niet te laat versturen hoor, het zijn drukke weken! Ik heb alleen nog niks bedacht over hoe laat en wie! Beter te vroeg dan te laat toch hier tja hebben weer wat pech. Eerst was de badkamer ondergelopen en nu dus de keuken alleen maar doordat we v die klote eigenaren het dak moesten veranderen. We zijn echt kwaad. Hadden er 3 zeildoeken overheen liggen, maar was blijkbaar niet voldoende. Als de keuken hierdoor aangetast wordt dan denk ik dat Ronald echt heel kwaad denk ik!!! Milan was om 2:30 10min wakker en toen doorgeslapen tot 9:20! Toen nog gespeeld tot 9;45 en heb hem er toen uitgehaald! Dus t gaat iig al steeds beter
morning!! zucht, gisteren van alles geschreven en gereageerd...WEG! nouja, nog een poging, maar niet zo uitgebreid. (even bijlezen)
@ Suus sterkte meid, het zullen inderdaad de hormonen wel zijn joh en hij begrijpt dat vast wel! Tuurlijk erover praten geeft alleen maar rust bij jou; daarvoor heb je ons natuurlijk ook he! Fijn Juttel weer een nachtje goed geslapen, lekker hoor. Heerlijk Psje; lekker ontbijtje op bed, mmmm! Hier net internetbestelling van de babykraam binnen gekregen! Ik had een slaapzak besteld waarmee hij ook in de autostoel kan. Hij is cool! Vanavond gaan we bij schoonmoeders eten; kunnen we hem meteen testen. Ik ga douchen want die kleine slaapt al weer een tijdje. Straks lekker in bad doen, is altijd weer genieten! Misschien tot straks! Fijne dag in ieder geval.
Goedemorgen allemaal! @Riti, wat balen van je broers, de ene zal er vast achterkomen als zijn kindje straks zelf 1 wordt.. maar vervelend is het wel. @Dees, leuk kaartje! @Lotte, das echt goedkoop! ga ook maar even kijken haha. @He bah, dat is balen! Ik vond mezelf tijdens de zwangerschap een stuk minder aantrekkelijk, en maakte me dus ook sneller druk, in combinatie met de hormonen was ik echt een verschrikkelijk mens. Voor allebei niet leuk.. @Zara, hier de zara op fietsafstand dus Boaz heeft aardig wat van de zara. Het is vrij prijzig maar wel goede kwaliteit, Boaz heeft niet gigantisch veel kleding, maar wat minder duurdere dingetjes. Vriendin die een week geleden bevallen is, is in een week 10 kilo kwijt en hoeft nog maar 2.. Is een goede motivatie voor mij om mijn laatste kilo's kwijt te raken. Op de verjaardag van Boaz weeg ik 65, dat gaat zeker lukken (weeg nu 68,5 ongeveer). Boaz was vannacht wel weer even wakker, van 4 tot 5, toen een halve fles gegeven en om 9 uur weer wakker. Even bij ons in bed genomen, lekker gespeeld, fruit gegeven, met zn 3en in bad en nu ligt hij lekker te slapen en wij zijn lekker niks aan het doen. Straks even winkelen, boodschappen doen etc.
zo, hond uitgelaten.. toen we terug kwamen lag Lenn al bijna te slapen, dus naar bed gebracht.. Arme kind lag al te slapen toen ik de slaapzak dichtritste Dat is wel het lastige want zodra papa thuis is wil hij helemaal niet slapen hangt alleen maar rond de bank waar mn man dan op zit.. als hij naar de keuken gaat vliegt hij erachter aan.. Heeft dus van 6 tot 11.30 uur niet geslapen.. nouja, we zullen zien, het is weekend dus dan mag dat ik ga even was opvouwen.. heb nog 3 wassen liggen van de week deed de wasmachine raar.. 3 wassen die er wel nat uitkwamen maar roken alsof ze niet gewassen waren.. Dus kon 3 wassen opnieuw doen.. gelukkig zit nu de laatste erin maarja.. word opvouwen geblazen
suus: hopelijk gat dat gevoel snel weg maarja hormonen doe je ook niks aan! probeer positief te denken meis!!! ooh plicht roept weer.. pfff qyano is zon klimmer en dan dadleijk boodschappen doen pffff
lieve meiden, dankje voor jullie woorden... Ik heb ff 2 uurtje extra geslapen, dat lucht alweer op hoor... En nee, ik ben helemaal geen jaloers type ofzo, het is iets van de laatste weken dat ik 'bang' ben hem kwijt te raken... (terwijl ik in mijn vorige zw schap hem soms liever juist kwijt was whahaha! nee geintje) het is in ieder geval voor ons allebei heel vervelend en ik ga er ook echt vanuit dat het een soort moederkloek gevoel is, maar ik denk toch dat ik eens naar de ha stap hiermee, wie weet...toch? Ach, we zien wel! Ik spuug hier gewoon af en toe even mijn gal, vind het wel fijn om te weten of het 'normaal' is zeg maar... Maar volgens mij is het dat niet helemaal... Ik moet nu alsnog naar mijn werk, heb 2 uurtje later mogen beginnen, dus ik spreek jullie pas vanavond of morgen... Sorrry dat ik niet ingegaan ben op jullie...
Mroos misschien zijn er meer kortingscodes van pixum te vinden? Ik had n enquete ingevuld en kreeg toen n code en voor t aanmelden kreeg k ook 25 foto's gratizzz hihi. Over t algemeen gaat t slapen v Boaz ook beter toch? Suus apart zeg dat je voorheen echt helemaal niet jaloers was! Hopelijk blijft het niet fijn dat je later kon beginnen hier zijn onderweg naar hornbach voor dakbedekking.
Suus, He meid, had je berichtje helemaal niet gezien. Ik neem aan dat je het met Marc hierover gehad hebt? Probeer hem anders precies aan te geven wat je van hem nodig hebt. Gooi alle subtiele hints overboord en zeg wat je van hem wilt horen/zien etc. Dan snapt hij misschien ook hoe hij jou kan helpen. Tis ook niet niks al die hormonsters...
Zara utrecht heeft geen baby/kinderafd Ben nog steeds verdrietig, ben een keer in de paar jaar dan weer even goed ziek van de afgelopen 30 jaar met mn familie, maar dat dat nou net nu moet.
Goedesmiddags Allemaal, Nou Luuk ging gisteravond pas om 22.00 naar bed. Wilde niet gaan slapen. Maar hij was vanochtend eerst om 06.30 wakker heb ik hem de fles gegeven en daarna lekker bij ons in bed gelegt. Toen werd hij pas weer om 09.30 wakker. Is nog nooit gebeurd. Wel lekker hoor. Morgen is mijn uitslaap dag dus heerlijk. Nou vanochtend al veel gedaan. We hebben ons aquarium opgeruimd. Scheelt weer ruimte. Mijn man is hem nu aan het weg brengen naar zijn werk. Kunnen daar mooi onze overgebleven vissen in het aquarium. En onze aquarium in de "opslag". Strakjes Nog even een nieuwe doucheslang halen. Is alweer kapot.. En vanavond uiteten. Daar kam mijn man mee vanochtend heerlijk. Luuk gaat mee dus ben erg benieuwd. Hoe hij het gaat vinden. Fijne dag allemaal.
Riti snap heel erg goed dat je verdrietig bent!! Het is ook niet leuk! Bij jou dus verder ook altijd gedoe geweest in de familie? Jij hebt toch ook die heerlijke schoonouders?? Of heb ik dat mis!? Dikke knuf v mij en nu n lekker natte Milan kus voor jou hihi
@Lotte, ja de nachten gingen weer een stuk beter ja, maar de laatste drie nachten weer minder, geen idee wat het is, ben er ondertussen gelukkig wel aan gewend. @Riti, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar snap dat er verdrietig om bent, het is wel je familie. Volgens mij is het wel eens goed om 1 keer in de zoveel tijd helemaal op te gaan in een dip en jezelf zielig te vinden, lekker ijs eten, filmpje kijken, je man voor Maura laten zorgen, flink de balen hebben van je familie en lekker op tijd naar bed.. @Suus, goed dat je de stap neemt om naar de HA te gaan, baadt het niet dan schaadt het niet. Hormonen zijn gewoon stom.