Pannenkoeken...kan ook gemixt met fruit of spekkies...zal straks nog even naar andere dingen speuren op mijn pc...
@Gimena: ahhh je maakt t wel heel spannend dan @Pooh: je creaties zien er weer heerlijk uit Ik heb nu enkele cupcakes in de oven staan, vanavond sint/piet cc's van maken
Die pannekoeken zie er wel erg geweldig uit zeg. Ik denk dat ik die maar ga maken. Zit er jam tussen? @all Ga zo Luuk maar eens uit zijn bedje vissen. Ligt nog steeds te pitten.
Pooh Wow, die pannekoeken...Gaaf! Volgens mij jam en poedersuiker zo te zien...Moeilijk, wat zal ikdoen... Die pannekoekjes kunnen niet mislukken volgens mij. Misschien voor alle zekerheid maar allebei maken, zowel cupcakes als pannekoekjes... Als ik jou toch niet had...hahaha Het sneeuwt hier trouwens nog steeds
Riti ok op die manier! Gelukkig maar dan!! Fijn om te horen! Wij hebben nog helemaal geen lampen hangen. Alleen t lampje zelf haha. Kerst oja...shit geen idee waar wij de spullen hebben. Hebben nog nooit n kerstboom binnen kunnen zetten, dus ballen moeten we nog kopen. Dit jaar voor t eerst een boom!!! Hier m'n pa kwam luchtjes voor z'n collega's halen, dus kon m'n bericht nie afmaken
Het is geen poedersuiker maar roomkaas naturel . 16 aardbeien 1/3 pot aardbeienjam (ca. 150 g) 16 kant-en-klare pannenkoeken 2 bakjes verse roomkaas naturel (bakje a 150 g) satestokjes Eerst roomkaas erop dan jam, strak oprollen en inpakken in folie. Koud laten worden in de koelkast, kun je ze beter snijden. Op deze site kun je nog prikker vlaggetjes (en nog veel meer) zelf maken en printen, kost niks! Cadeautjes allerlei met eigen foto en tekst printen - gratis op Party-Gifts
Ik heb de bereidingswijze en ingredienten geplaatst hierboven. Hier zit aardbeienjam tussen, maar kan ook met stroop of bv andere jam...chocopasta kan ook goed..eigenlijk alle zoete plakkerige dingen. Wellicht zelfs pate, maar daar hou ik helemaal niet van
@pooh Super bedankt. Hoef ik niet meer te zoeken. @all Zo Luuk heeft gegeten en ik heb hem opgekleed. Even iets warms aan voordat we naar buiten gaan. Ik heb trouwens mijn gevoerde laarsjes binnen voor Luuk. Ik vind ze echt geweldig. Nou maar wachten op het smsje van Elmo.
Jeetje, Amy ligt nog steeds te slapen. Die is er pas om 09.00 uur uit gekomen, om 11.00 uur weer terug gegaan. Zit nu te dubben om haar te laten slapen of niet. Denk dat ze het wel nodig zal hebben...nog maar even afwachten.
Geen dank! Veel plezier met maken en trakteren! @Collo, wat een slaapkopje! Ik ga mijn dochter in bad stoppen...
Wow dames toch...rustig aan...wat gaan jullie hard. Ik ben ook weer ff een ochtendje aan het werk geweest en mis gelijk hele verhalen Wat een creativiteit zie ik hier voorbij komen...pff nee daar kan ik nu echt de puf en het geduld niet voor opbrengen...het zal ook hier net als bij Roeltje een zelfgebakken taart kunnen worden of een heerlijke cake @Doortje; Ik ben benieuwd naar je test van vanmorgen!! @Roeltje; Jaaahaaa lekker uit kunnen slapen zeg, heerlijk! Go Lenn Go Lenn @Elmo; Wauw wat wordt Beau een beer zeg...bijna 12 kg....hihi onze Beau weegt nog net geen 9 kg @RiTi; Ik zie nu pas dat we op dezelfde dag jarig zijn, gezellig Hopelijk is Maura weer gauw van d'r snotneus af. @Bapsie; Sterkte met je misselijkheid, ik ken het helaas. @Collo; Och arme amy...zo trof ik Beau een tijdje terug ook aan in bed.....ik dacht echt " MIjn hemel!!" @Dretjuh; Dat is idd een flinke naaistreek zeg!! Lekker wispelturig iemand dus, pfff zulke zou je toch.... @hier; Beau vanmorgen in alle vroegte (6.45) wakker moeten maken, och gut wat vond hij dat niet leuk Toen ik hem net weer ophaalde om 12.15 was hij compleet uit zijn doen...pff zielig...hij ligt nu net sinds 13.00 op bed. Kom ik thuis is alles wederom nog stil...ligt mijn zusje dus nog steeds in bed!!! GRMBL!! En koud dat het hier in huis was, als ze nou ff de verwarming had aangezet.....het begint hier nu pas wat warmer te worden--> 16 graden in huis. Ik heb Beau dus maar lekker dik ingepakt in bed gelegd.
@Dees: jah tis goed koud hoor... Ahh al 29 weken zwanger zie ik nu, jeetje wat gaat dat snel he! @Collo: ik zou ze lekker laten liggen, ze zal het wel nodig hebben, toch!? @Hier: Nou dani maar een korte 1,5 uur geslapen. Die gaat er nu dus om 16.00 ongeveer weer in. Weet wat recepten aan mn boek *in de maak* toegevoegd. Cupcakes staan af te koelen. Oehh heb leuk huis in Londen gezien Heb meer info gevraagd, wil voor ik ga kijken op zn minst weten hoe groot de kamers zijn.
Jemig...is niet normaal...was maar even weg en jullie hbben weer een hoop gekletst... Milan slaapt EINDELIJK. Last van zn kiesje nu. Het is echt helemaal blauw en dik. Hij had nog niet geslapen vandaag! stink Hyves doet het hier weer nu! Collo Sterkte voor arme Amy Chiquita Hahaha, heb zo'n voorgevoel dat de ooievaar mn straatje voorbij gaat deze ronde. Nog 9 dagen Happy Geloof dat je idd pas moet tellen als het doorgebroken is. Ik heb dat deze maand niet gedaan, want scheelde maar n dag...Maar als t meerdere scheelt is dat wel handig. Dretjuh Zoooooooo dat is lullig!!! Ik zou zeker weten kosten in rekening brengen hoor! Je bent er vet lang mee bezig geweest. Anders ook op je site zetten dat er kosten aan verbonden zijn bij late afzeggingen...GRRRRRRR. Owww, lees nu dat je wel gewoon betaald krijgt! Owww, das wel beter!!! Kaartje bewaren voor in je portfolio Pooh Creabea!! Heb jij toevallig de site van al die tractaties enzo? Die pannekoekjes zijn wel leuk om ooit te maken vind ik! En andere dingen ook. Dan kan ik de site opslaan
@Dretjuh; Nou je gaat idd echt niet voor de lol nu naar buiten, Beau ingepakt in een dikke nieuwe winterjas, muts op en gaan. De meters gaven vanmorgen gewoon -7.5 aan!!! Yupz, alweer 29wkn onderweg....we kunnen alweer gaan aftellen
zoow, manlief ging ff boodschappen doen bij de Emte, komt ie met 3 grote dozen billendoekjes thuis! 1 doos is 6 pakken van 72 doekjes (zwitsal) 9,99 per doos!!! Da's en koopje Heb nu 18 pakken billendoekjes, kan wel ff vooruit dacht ik zo.
kga ook ff stout doen nu, ik ga picolino's eten met Peter nu als tussendoortje *jah echt waar!* Vind t zondigen niet meer zo erg... Zit onder de 60kilo dus t mag he whahaha
@Dretjuh; Ut kan nog goedkoper, nu bij het Kruidvat 12 pakken voor 18.99 Zwitsal babydoekjes folder aanbieding bij Kruidvat