December 2009 mama's, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door collo003, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    dretjuh: wat een klote streek zeg.. heb je dan voor uitgesloofd.. heeft ze al wel betaald dan??? lekker is dat zeh!

pooh: jij bent goed met taarten.. help me es op weg wil een taart maken voro qyanos verjaardag maar hoe maak ik dat fondant enzo dat ik erover doe en waarvan maak ik de figuurtjes?

ik ben stoofpotje aan het maken ruikt zoo lekker nu weer de kou in cailynn halen ....
    straks nog pakjes wegbrengen bleh

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    zo, Lenn ligt weer op bed.. heeft schijnbaar weer iets nieuws als ie moe is.. Eerder was ie druk aan het wrijven en gapen..

En sinds deze week is het gewoon huilen en jengelen.. op bed gaan gelijk de oogjes dicht..

3. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in Belgiƫ
    @chiquita: fondant kun je zo in de taartwinkels kopen of online bestellen bij taartwinkels. Die koop je wit en kun je inkleuren met een drupje eetbare kleurstof.
    Je hebt uitstekers en allerlei middelen om hem leuk te maken, je kunt ook boetseren net als klei om van alles te maken.

@Roeltje: ik ken t, Dani is ook continue aant jengelen wil continue bij ons zitten, maar zit hij wil hij er meteen weer af.
    Hij kan zich wel goed vermaken met spelen, maar zodra we weglopen is t drama en als hij ons aankijkt komt ie ook meteen weer.

2e tandje komt er nu ook echt aan! :) jeej gaat toch snel
    zie boven ook nog 4 grote witte bobbels

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    Die van het kruidvat nemen wij ook altijd, das idd pas echt een koopje!!!

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dretjuh
    oeh nog meer tandjes! Gaaaf!

hihi hij slaapt nog steeds:)

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Milan is net wakker:). Was zn eerste slaapje, maar was wel anderhalf uur ofzo..

Dretjuh
    Jaaa, nu gaat t gebeuren...alle tanden tegelijk;)

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Lotte; Ik haal ze ook meestal bij het kruidvat, zo kun je een hele voorraad inslaan.

@Roeltje; Herkenbaarheid wat betreft aangeven dat hij moe is, zo begint het bij Beau ook meestal.

@hier; Boodschapjes weer binnen, maar ff gebruik gemaakt van het feit dat mijn zusje nutteloos op de bank hangt en Beau op bed ligt....kan ik ff in mijn uppie makkelijk wat schapjes inslaan.
    Het is trouwens echt glibberen op de weg....strooien kennen ze ff weer niet ofzo.
    Beau ligt nog steeds op 1 oor....

8. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in Belgiƫ
    haha jah ben erg benieuwd hoeveel hij er aan t einde van het jaar heeft :)

9. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    #4829 Poohbeer, 2 dec 2010
    Laatst bewerkt: 2 dec 2010
    Je kunt inderdaad, zoals Dretjuh zei, fondant kant en klaar kopen.
    Ook gekleurd, wellicht voor een eenmalig iets goedkoper omdat je dan geen kleurstoffen hoeft te kopen.

Als je bv een Bumba wilt maken ofzo...zoek je op youtube even naar bumba en suger paste ofwel fondant en dan zie je how to's.
    Als je weet wat je wilt maken kan ik je wel verder helpen misschien.

How to: Taart vullen, afsmeren en bekleden:
    How-to met foto's
    Deze is ook handig!
    Alles over taart en taartdecoratie -- Taart.jouwpagina.nl

Biscuit Mix zul je ook even moeten halen, met cake doet men het ook weleens maar daar heb ik geen ervaring mee.

Als je verder vragen hebt hoor ik het wel!

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Pff even spuien:x
    Begin dit jaar is manlief medisch gekeurd, moet elk jaar i.v.m. zijn werk.. Doorgestuurd naar het zh voor test op kleurenblind (hoe erg het is en of hij wel goedgekeurd kan worden).. Wij naar Sneek, na afloop horen we dat die test niet als officieƫl wordt gezien.. Nieuwe afspraak in Groningen gemaakt, afgelopen september heen geweest.. Maar nooit weer wat van gehoord en hij moet toch echt weten hoe het zit met die test..

ZH gebeld: Mevrouw, ligt bij de scheepvaartinspectie..
    Prima, klinkt logisch.. Daar heen gebeld, doorverbonden.. Weer doorverbonden.. Eindelijk de goede persoon.. In dossier gekeken, zegt ie: Mevrouw er is niks te zien over een test, uw man is gewoon goedgekeurd..
    Nou lekker dan.. Ɠf we hebben de test voor niks gedaan, óf de test is nooit doorgestuurd naar de SVinspectie dus kans is dat man onterecht goedgekeurd is..
    Advies om weer naar Groningen te bellen.. Dus weer gebeld: Mevrouw, dat ligt bij de SVinspectie.. Uitgelegd dat dat dus niet het geval is en of ze een kopie van het verslag en de uitslag kunnen opsturen.. Nee mevrouw dat gaat niet, dat is vertrouwelijk..
    WTF het gaat om mijn man! Zijn eigen dossier.. Er staat overal vast dat ik gegevens mag opvragen omdat hij doordeweeks niet kan bellen en de meeste instanties op zaterdag gesloten zijn..

Dus de arts op Urk maar gebeld die de rest van de keuring heeft gedaan en ook hij heeft NIKS ontvangen.. Morgenvroeg moet ik opnieuw terugbellen naar de SVinspectie.. Dan zit er een arts die daar meer verstand van heeft en in meerdere systemen kan komen.. Word er zo gek van.. het is verdorie toch niet zo moeilijk om een dossier op te vragen in de computer of ben ik nou gek?

En als er straks geen test te zien is, kan hij mooi weer opnieuw die test doen.. Kan hij een week vrij nemen voor een test van een half uur waarvoor we eerst een uur moeten rijden en vervolgens weer een uur terug..

Bah heb er zo vreselijk de balen in :(

zo, nog even spelen en dan eten koken..

11. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Nee, heb ik helaas niet is allemaal los spul wat ik overal vandaan heb gehaald. Welke beschrijving wil je hebben? Van welke dingen bedoel ik, dan zal ik t plaatsen.

Heb je kaartje vandaag gehad! Bedankt, erg lief!!!!

12. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Roeltje, das ook lekker zeg!!!!!! Ik heb dat eens bij t uwv gehad dat ik niet over mijn man mocht bellen tsssss, tenminst...geen info rkeeg. Belachelijk!

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    nu weer met groningen aan de lijn.

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    aaah word gek van dat zh:x
    Net weer gebeld.. had een andere vrouw aan de lijn.. heeft gekeken wanneer de brief de deur uit is gegaan en dat was 30 september..
    en nu komt het.. Net zei zo'n vrouw dat de test dan opnieuw moet worden gedaan blablabla..
    zegt de vrouw die ik dus nu aan de lijn heb gehad: Bel morgenvroeg even naar de inspectie, mochten ze de brief echt niet kunnen vinden, sturen we een kopie..

En een half uur geleden kon dat niet!! Stelletje *****

nouja, nu maar koken en hopen dat ze die brief morgen kunnen vinden..

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Pooh
    Fijn dat je mn kaartje hebt gehad! Beetje vroeg, maar dan weet ik zeker dat ie op tijd is hihi.
    Ik vond die pannekoekjes erg leuk! Volgens mij had je het recept wel neergezet he, met foto? Anders weet ik nog niet waar het ook alweer van was.;)

Roeltje
    Wat een gedoe...balen zeg...hopelijk valt t morgen toch mee en krijg je het document...

16. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Sta ik net in het winkelcentrum, ben ik mijn boodschappenlijstje vergeten. Dus maar uit het blote bolletje gedaan en ben een heel end gekomen. Desalniettemin mag ik zo weer terug als mijn man thuis is. Dan hoef ik Amy niet nog een keer mee te sjouwen.

ps: waarom stopt dat kind de hele tijd blokken in haar mond...

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Enne gebeurt vaker dat je het niet mag aanvragen voor je eigen man/vrouw:(. Heel irri, maar blijkbaar nodig..

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Collo
    Te weinig te eten gehad:p?? Of tandjessssssss

19. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Moet ze vandaag alweer eten dan? Ze heeft gisteren nog een happy meal gehad!;)

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Collo
    Ojaaa nu je het zegt:p:p. Nou dan zal het wel iets anders zijn;)

Deel Deze Pagina