Dees Jij ook al haha? Hmmmmm lekker! Hier Ben vanavond weer een avondje alleen, Ronald heeft een afscheidsetentje van collega's. Ik heb zin in carpaccio en spare-ribs en en en
whahaha staat er hier eentje gewoon op zijn gemakje zijn luier vol te poepen *gaat ff met Beau naar boven* @Lotte; ohw ik heb ook echt lekkere trek, maar dan ook vooral in de makkelijke variant. Heb shoarma gehaald voor vanavond maar is me eigenlijk net ff teveel werk Frietjes is mij ook prima
Net mijn buikje rond en gaan jullie lullen over happy Meal!! Ik wil ooook! nee, zit vol.. Meneer heeft netjes zijn bordje leeggeten, stukjes vlees ging er in als koek daarna toetje en lepelgevecht gehouden hij sloeg elke keer met zijn lepeltje tegen mijn kommetje aan whaha.. fronsend zat ie er naar te kijken waar dat geluid nou vandaan kwam.. Toen was mama's lepel aan de beurt.. dikke schik had ie haha..
Leuke spam stink!!! Elmo Nu zie ik voor het eerst Beau zn oogje wat geopereerd is goed! Wat mooi! En ben je er zelf al helemaal aan gewend?
Ik heb het kado voor Luuk zijn verjaardag besteld. ben er eindelijk uit! Er kan van alles mee. Schommel, duwstang, enz. Kei leuk en 20 euro korting bij intertoys. Oh ja en nu tot 4 december geen bezorgkosten.
Stink Moet telkens oppassen dat ik je oude naam niet neerzet. Wat een leuk cadeau zeg!! Ik was ook op zoek naar zoiets, maar vroeg me heel erg af of Milan dat nog wel leuk vindt omdat ie al los kan lopen? Of zal t dan alsnog leuk zij? Hij schommelt natuurlijk ook die jij hebt gekocht, das wel super!
Stink wow mooie spam! haha wat een leuk ding helaas hier niet zo heel veel ruimte voor.. Alhoewel de box er ook bijna uitgaat.. gebruik m eigenlijk niet meer.. Volgende week krijg ik een tafeltje met twee stoeltjes van Wendy.. Ze had nieuwe gekocht en moest de oude kwijt.. Die komt dan op de plek waar nu de box staat.. Wordt Lenn zijn speelhoekje zeg maar.. Lenn zit lekker in de pyama.. zo even fles maken en lekker naar bedje
@roeltje Hier ook niet echt veel ruimte hoor. Zeg maar gewoon niet. Mijn woonkamer is maar 17 vierkante meter. Ik heb ook een apart hoekje voor luuk gemaakt. Zal morgen even een foto spammen. @lotte Hier heeft hij dadelijk ook iets aan zal even 1 van de andere ombouwen laten zien.
@roeltje Ik heb al een foto op mijn pc zag ik. Dus bijdeze. Oh ja het bord op de achtergrond hebben we zelf gemaakt. Een plaat hout en daar over schoolbord verf. En er staan nu wel erg veel speelgoed. Had ik er even bij gezet!
Hey Stinkerbell, was gezellig, handige route terug of niet!!! Leuk cadeau voor Luuk, wat heb jij toch een mooi, lief mannetje, helemaal verliefd.... Als je hem eens even kwijt moet dan weet je me te vinden. Hoe was het stukje indoor tornado meemaken? Lotte enn Collo, bedankt voor het vragen naar Beau zijn oogje. Ik ben er helemaal aan gewend, was al heel snel, wel stoort het me dat ik het siliconen bandje door zijn huid zie, dat schijnt ook niet te horen maar ze hebben hem iets te dicht onder zijn huid gezet. Maar waarschijnlijk moet hij over een tijd toch weer geopereerd worden en daarna zie je er niets meer van. Renée was bij het naar bed gaan een beetje ziek van de prikken.... Zielig, ze was helemaal aan het rillen. Ik heb een zetpil gegeven en lekker warm in bed toegedekt en geknuffeld. Morgen zijn Beau en Nikki naar Spoenk ( sinterklaasfeest daar) dus dan heb ik alleen Renée dus kan ik haar lekker verwennen. Collo, haha een mini shrek haha soms zien ze eruit he??? Pooh, wat een creaties weer, wauw! ik heb wat receptjes opgeslagen... Riti, ik wil pas een kerstboom na sinterklaas... Dit weekend komt een vriendin logeren en zondag vieren we lekker sinterklaas, de buurman komt even op het raam kloppen en wij daar dus dat wordt leuk. verder: vergeten....
@elmo Nou handig om te weten dat ik hem een keertje kwijt kan! Die indoor tornado was erg leuk. Moeten we snel weer eens over doen. Als je dat wilt tenminste. En erg handig die route. Scheelt een heel stuk. Luuk heeft in de buggy 5 minuten geslapen en is nu nog steeds wakker. Maar goed hij is nu aan het drinken en gaat zo naar bed. Veel plezier morgen met René.
Stinkerbell Zag m net op intertoys! Echt heel leuk hoor! Wij hebben al iets gekocht, dus damn!!! hihi. Misschien kunnen we het nog vragen aan iemand
Hahaha...lachu hier...Lotus heeft denk ik stiekem een cursus drama toneel gevolgd.......Net pakte ik de camera, ging ze weer gek lopen doen...ff delen, ze is moe want heeft vanmiddag niet geslapen...en dus ook chagerijnig, ook al zie je dat niet echt..moeie oogjes wel
Pooh, schitterende oogjes!!! en tanden erbij aan het krijgen( kwijl) hihi Stinkerbell, ja ik meen het hoor je mag hem rustig brengen, en ja moeten we zeker overdoen, vond het erg gezellig
Stinkerbell WOOOOOOOW die komt geen speelgoed te kort hahaha Elmo Dat zei je idd van dat siliconen bandje. Kan me er iets bij voorstellen dat het je stoort. Hopelijk is dat na de volgende operatie beter dan.