Spannend meid, zal maar niks noemen over wat het evt kan zijn. Hopelijk komt de vk snel en kan ze je even onderzoeken. Hoofdpijn kan van de spanning zijn he
Dees Ojee...hopelijk is het niks ergs! Hoofdpijn zal door de spanning op komen zetten waarschijnlijk! Je bloeddruk is altijd heel laag, dus dat zal het HOOP IK niet zijn Knuf
Ohhh Dees...... is de VK eral??? hopelijk is het snel weg en is het niks ernstigs. Misschien is het werken te veel geweest? Of de kou ??
Hier weer een berichtje van mij, de vk is net de deur weer uit. Bloeddruk was 90/65 temp. 36.9 , inwendig onderzoek gehad wat erg pijnlijk was! Geen ontsluiting. Urine is gestickt en bleek toch wat afwijkingen te vertonen, morgenochtend moet ik voor 10u mijn urine bij de HA inleveren voor nauwkeurige bepaling. Waarschijnlijk weer een uwi aan het ontwikkelen dus.... Lig nu nog ff op de bank om van de schrik te bekomen, straks lekker naar bed.
Jeetje, dat was idd schrikken zeg.. Lekker naar bedje zo meid.. Gelukkig niks 'ernstigs' al is een uwi natuurlijk ook geen pretje.. ik duik ook mijn bedje in.. welterusten!
jeetje dat je zo'n buikpijn kan krijgen van een urineweginfectie! Geen pretje, maar mocht dat het zijn is het met medicijnen in enkele dagen zo goed als over. Hopelijk is het verder niks ernstigs. Ga maar lekker naar je bedje om uit te rusten! xx
@Manoe, thanks! @dees, jeetje meis..zat hier geschrokken je berichtjes te lezen. Gelukkig is alles goed met de kleine! Rustig aan doen hoor!
Nou Dees, rustig aan maar hoor, hopen dat het een uwi is die zich goed laat behandelen. Lekker slapen nu maar....
@roeltje; was idd flink schrikken, lig hier nog met schrik op de bank. Uwi is zeker geen pretje, tijdens de zwangerschap van Beau heb ik er ook al 4 gehad. @dretjuh; nou eerlijk waar, echt flinke buikpijn! Ik ga er nu alwel vanuit dat ik weer AB-kuur ga krijgen....al is het maar gedeeltelijk preventief! @poohbeer; ik ga het vanaf nu weer rustiger aandoen, dat advies kreeg ik van de VK ook weer mee. Thanx all voor jullie bezorgdheid...
@dees schrok even wat ik las.gelukkig niets geks ernstig aan de hand misschien een blaasontsteking??. @zo nagels gezet en me haar geverfd zo ben even klaar. maakt warmen chocomel met slagroom en ploft op de bank
Pooh Oh, ik hou zo van die kin omhoog pose... Van nature weten ze gewoon dat ze zo schattig zijn... Dees Had gisteravond in bed ook ineens dat ik kots-misselijk werd. Gelukkig stond de emmer nog in de buurt (gelukkig niet nodig gehad). Dacht echt dat de buikgriep weer terug was. Hoop dat ze er nu op tijd bij zijn als het weer een UWI is. **Gaat nog even snel kado's maken/inpakken", maar ben eigenlijk helemaal afgedraaid**
Bah Dees; gelukkig heeft de VK je een beetje gerust kunnen stellen. Je mannetje inmiddels ook al thuis? Fotomodel die Lotus!! Knap ding Lekker op de bank Gimena; heb je mijn pb voor een pendel gehad; ben wel benieuwd! Vlak voor het eten nog even samen op de slee geweest; was echt leuk. Daarna wat stapjes door de sneeuw...ff spammen!
Hebben trouwens toch besloten om Amy maar thuis te houden morgen, dus mijn schoonmoeder komt deze kant heen, de schat. Vanavond getempt op 39.5 en anderhalf uur later op 38.2. Dus nu maar zonder PC op bed gelegd. Anders had ik nu nog traktaties moeten gaan maken...
@collo; het was hier echt weer ff zo'n vlaag van misselijkheid, nu geen last meer van. Snap dat je Amy morgen thuis houd, meiske zal toch wel iets onder de leden hebben lijkt wel. Beterschap! @happy; mannetje zit nog op kantoor, daar is ook echt de pleuris uitgebroken... Leuke foto's met Tijs in de sneeuw, zag ze al op Hyves voorbij komen.
@dees beterschap.,doe wel rustig aan het lieverd! @happy ja gezien nog geen tijd voor gehad sorry morgen ochtend doen ik het wel op me gemaakt.heb er nog een aantal staan
Trusten Dees; horen het morgen wel wat het nu precies was. Hopelijk kun je een beetje goed slapen. Lief dat je schoonmoeder morgen komt Collo. Fijn dat je nu ook geen traktaties meer hoeft te maken Hopelijk knapt je meisje snel op. Gimena; heeft geen haast hoor. Vindt het al lief dat je het wil doen. Ga ook bedje opzoeken. Morgen kom ik vast ff kletsen. Lekker een dagje thuis, heerlijk!!
Kom nog ff kijken hoe t met Dees is... Dees oja!!! Een uwi!! Kwam dat niet gelijk in je op dan? Of voelt t nu anders dan de andere keren? Hopelijk zet t niet door! Gelukkig niks ernstigs! Hopelijk slaap je lekker! Happy leuke slee spam!! Gimena lukt t pendelen je al goed? Je bent pas net begonnen toch? Bij mij beweegt ie niet echt.