Zoooo, eindelijk klaar. Morgen nog even inpakken en nu maar hopen dat ze het kunnen waarderen... (zijn sint kado's voor mijn nichtjes)
ohhh dani vond het om 2 uur nodig om wakker te worden, zit nu maar beneden met hem... Hij heeft continue gehuid,wil alleen maar bij mij liggen, kruipt steeds op me, is dan 2 minuten stil en begint dan weer te huilen. Heb hem al spul voor zn tandjes gegeven, nu een papfles.. hopelijk helpt die fles.. Pff wordt n zware dag vandaag! *gaaaap*
@Lotte; een uwi was niet gelijk mijn 1e gedachte, de pijn voelt nu weer eens heel anders dan toen. Veel feller en meer voorin de buik. We zullen straks eens naar de HA gaan. @dretjuh; nou Dani heeft er goed last van dus!! Ik vind het zo zielig! Heeft de nacht verder goed geslapen zodat jij je rust ook nog even hebt kunnen pakken? @hier; geen idee wanneer mijn mannetje vannacht thuis kwam, hij is nu net de deur weer uit...ik lig al ff wakker. Beau begon rond 2.15 ook ineens weer te spoken, volgens mij gedroomd. Geen idee of het zo is hoor maar vaak wanneer ik hem 's Ochtends wakker moet maken om naar de opvang te gaan slaapt hij de nacht erop zoooo slecht! Hij is dan compleet uit zijn doen.
Ziet er super uit Collo! Waar heb je die boekjes gehaald? Dat touwtje met die uitstekers, leuk verzonnen! @Dretjuh, hoe is t? Is Dani nog gaan slapen? @Dees, gek he dat kinderen dat gewoon voelen. Vaak voelen ze t ook omdat mama anders is...wellicht hik je er toch te veel tegen aan en wordt t tijd om toch echt te stoppen?!
@ Dees; jeetje zeg wat heftig. Hopelijk vandaag helemaal zeker wat het is en een kuurtje (oid) dat je er snel van af bent. Dat is schrikken, hopelijk kan je het wat rustiger gaan doen komende tijd, sterkte! @ Collo; Fijn dat je schoonmoeder kan komen, arme Amy, beterschap!
voor degene die me gemist hebben op deze goede ochtend, ik was wederom uitslapen nee even serieus.. in één ruk doorgeslapen tot kw voor 6 ( het wordt met de dag later) flesje gegeven (mama had nog geen zin om ontbijt te maken) zelf opgedronken en is gaan slapen tot kw over 7!! Blijkbaar moet hij zelf zijn flesje opdrinken, want als ik het doe slaapt hij niet meer.. Doet hij het wel zelf valt ie binnen tien minuten weer in slaap.. Dees Beetje kunnen slapen nog? Succes bij de ha vandaag meid.. Dretjuh Bah wat een rotnacht zeg is Dani nog gaan slapen? Pooh goedemorgen!!! *geeft Lenn een standje wegen brood voeren aan de hond* *geeft tegelijkertijd de hond een standje wegens het aannemen van het brood* Ga maar een nieuw broodje smeren Het meeste ligt nu in de maag van killerhond...
goedemorgen!! nou mijn pc loopt telkensvast echt heel fijn . dus heb alles globaal gelezen dees hoop dat je je wat beter voelt en succes vandaag bij de ha.. leuke spam elmo en stinkerbell pooh: qyano is verkocht hoor zon mooi meisjes collo: leuke mandjes vind echt orgineel ook pooh: beschuimix waar kan ik dat halen? ja ik kom net pas kijken met taarten bakken ik dacht dat ik het met cakemixx moest doen maar dan wordt het denk ik wel erg zoet of niet? verjardagskado: tja vind dat echt heel moeilijk aangezien hier al de halve intertoys staat en hij met sinterklaas ook nog heeel wat krijgt.. maar wat we kopen is de 3 in 1 zebra van vtech. en denk nog iets van megabloks erbij,.. vind ie vast leuk.. maar dat vond ik ook wel weer genoeg want hij krijgt van de sint ook all zooooooveeel. en hij krijgt ook nog eens een heeel erg groot feest wat ook niet voor nisk is.. helas moetenwe we het vanaf 18 uur doen want mijn man moet werken echt zoo fijn ze zoeken echt de dagen uit doen we het al op zaterdag en dan nog dit achja hij blijft vaak toch wel wakker. nou kids aankleden en naar school sinterklaas komt daar
@Collo, dat boek 1,2,3,4 koken met plezier heb ik ook!(een keer kado gehad..) superleuk! Superleuke mandjes ook. Pfft, ik heb gisteravond in de haast wat dingetjes bij ah gekocht zodat Boaz vandaag het huis niet uit hoefde(4 drukke dagen gehad), ben ik het tasje gewoon vergeten toen ik dozen ging pakken voor mn surprise.. Zwaar irritant. Straks even bellen of het er nog staat en anders toch even een uitstapje maken met zoon.
Oh en dees, in mijn hoofd had ik al gereageerd(had het gister al gelezen namelijk..); maar wat vervelend dat je zo pijn hebt! Fijn dat er geen ontsluiting is en ben benieuwd wat de HA zegt.
Bij o.a. de tastyshop of deleukstetaarten, op het adres wat dretjuh gaf hebben ze het ook wel. Pipoos heeft t vaak ook.
@Pooh, mijn man gaat een taart voor Boaz maken, tof he. Hij is heel creatief, taarten nog nooit gedaan maar is te oefenen natuurlijk. Als het goed is krijgen we vandaag een uitgebreid boek binnen over taarten maken en dan gaan we dingen bestellen enzo. Hopelijk worden ze ooit zo mooi als die van jou.
Morgen lig nog in bed. Ga zo Milan uit bed plukken. Vanmiddag naar n vriendin voor n party. Gaan we vast hapjes enz maken. Collo leuk gedaan hoor!! Dees kan me voorstellen dat je dan schrikt als je niet weer waar de pijn vandaan komt. Succes bij de ha!
Goedemorgen!! Ik haak hier weer even in, zag dat ik meer dan 20 pagina's achter loop en heb geen tijd om bijtelezen. Jullie hebben echt flink gekletst zeg! Maar hier alles goed, emma heeft nog steeds 3 dunne zure poepbroeken per dag en rode billen. Maar nog geen doorkomend tandje kunnen spotten. Afwachten maar dus.... Nou ik ga er weer vandoor, mn bed maar eens uitkomen en actie ondernemen... Moet nog 2 gedichten schrijven voor sinterklaas!
*Komt even vlug komen checken hoe het met Dees is. * @dees Kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Veel succes zometeen bij de HA. Nou hier komen zo meteen twee vriendinnen langs om een foto boek te maken van de foto's van het vrijgezellenfeest. Tot vanmiddag!!!
@Dees: succes bij de HA! @Hier: Nou Dani heeft 3 kwartier nog geslapen sinds vannacht. De rest van de tijd wel geslapen maar niet langer dan 5 a 10 minuten dan werd ie weer huilend wakker. Hij is nu nog steeds aan het huilen... zooo zielig Voel me net een zombie pfff
@Lotte, goede morgen! @MRoos, leuk! Ben benieuwd wat hij gaat maken! Er staan ook veel handige tips op internet. Rol vooral het fondant niet te dun uit, halve cm, anders gaat het scheuren.
@Dretjuh, jeetje wat een hel! Hopelijk gaat hij straks nog even tukken zodat jij ook wat kunt rusten! Sterkte!
@Roeltje, ook goedemorgen, sorry moest ff rennen naar school voor de sint intocht...waren wij er om 9 uur, zo laat is ie altijd of iets later, was ie al binnen!!!!! Belachelijk. @Psje, schrijf ze! Die periodes heeft Lotus ook, zure poep en rode billen...geen tand/kies te spotten...snap er ook niks van!
Wat gaat het toch hard hier.... @pooh: Kan je geen dagelijkse samenvatting maken voor de wat tragere schrijvers hier op het topic ? Enne... gave foto's van Lotus! @dees: Balen meid! Kan me voorstellen dat je enorm geschrokken bent! Fijn dat de vk meteen is geweest! Hopelijk weet je snel wat er precies aan de hand is... @collo: Ook al zo crea-bea ! Leuk gemaakt hoor! Ga me hier steeds meer een onhandige luie kluns voelen .... @rest: Ben weer lost... Hier trouwens niks spannends. Uk is naar kdv en ik ben lekker thuis .
@Panos, haha nee dank je....samenvatting...die dag was ik toevallig veel "hier". Thanks, onze dramaqueen Misselijkheid al aan t afzakken?