December 2009 mama's, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door collo003, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Goedemorgen,

Zo de kindjes afgezet bij het kdv en nu lekker in huis rommelen samen met Renée, net croissantjes gebakken en opgepeuzeld voor de tv ( kroop ze lekker tegen me aan, heerlijk!!)

OOO vanmorgen voelde ik me net brigitte kaandorp, heb ik alle kinderen ingepakt in jassen,schoenen,mutsen handschoenen etc om richting kdv te gaan, pak ik Beau op is hij doorgelekt... Poep:$..... getver. dus weer helemaal uitkleden, afwassen schone kleren aan en weer inpakken. pfff moest echt gelijk aan dat stukje van Brigitte Kaandorp denken * doe altijd even je jas uit want anders komt er gegarandeerd poep aan je jas*:D

Fijne dag allemaal!!!

2. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Hallo!

Ben ik ff snel tussendoor (moet bijna weg!)

Voor de meiden die zich op hyves afvroegen hoe dat zit met onderwater foto's:

Helaas heb ik zo'n ding ook niet! Je kunt ze wel kopen als wegwerponderwatercamera, maar of die ook deze resultaten geven weet ik niet! Bij ons bij babyzwemmen had de 'juf' zo'n digitale onderwatercamera! Dus wij hebben het geluk gehad dat zij al 2 weken bereid is om kiekjes te schieten!

Maar onder water gaan van de kids is heel simpel: Je telt inderdaad gewoon tot 3 en trekt ze dan heel langzaam onder (zodat ze dus wel de tijd hebben om het een en ander af te sluiten!) Maar maud komt ook altijd standaard boven en spuit dan uit allebei haar neusgaten 2 enorme stralen water, dus helemaal snappen doen ze het natuurlijk nog niet, het gaat er meer om dat ze vertrouwd raken ook onder water en dat ze vertrouwen hebben in jou als ouder en getroost worden als ze boos boven komen...zoiets...

Nu ben ik snel naar mijn werk! doei!!!

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Suus
    Thanks voor je uitleg!!

Hier
    Ga even lekker badderen met Milan en dan zometeen alles klaar maken voor de beautyparty:). Vind het wel eng om zo'n eind te rijden met dit weer:(. Vooral de kleine straatjes. Maar ja...rustig aan en niet teveel remmen:p

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Van verkouden naar een ware snotexplosie.

Vannacht heeft ze aardig lopen spoken, half slapen en jammeren steeds. D'r hele bedje zat onder de prut, beetje bloed ook en ontstoken oogjes erbij, volledig snothoofd dus, arm schaap :(.

Strakjes lekker in bad, ze heeft geen koorts en dat stoomt en weekt alles lekker los. Mag ook niet aan dr neusje komen, zo rood en droog.

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Elmo; hihi leuk stukje van Kaandorp is dat :D

6. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    pooh: ga straks ens kijken op die webshops.. nu te druk ..
    net 13 pakketen klaar gemaakt.. pff meer werk dan ik dacht

dees: ben je al bij de ha geweest?

mroos: welk thema hebben jullie voor de taart?

elmo: komt me bekend voor!!! dat is hier dus ook.. maar bij mij is het vaak yorgos die dan lekker in zn broek doet :S nouja hij gaat steeds vakr naar de wc maar vergeet het ook vaak..

collo:

sterkte met je meisje!!! zooo zielig!!!

hier nou cailynn weer op halen en straks yorgos naar psz brengen.. pakjes wegbrengen koken.. en uhm yorgosgos kamer verder herindelen geoeg te doen dus.. te veel voro vandaag

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Zo, Lenn ligt lekker op bed.. Meteen gaan slapen, helemaal super. Heb Bassie en Adriaan opgezet :D *Tja, jeugdsentiment he;)* ik duik lekker op de bank met een kruik..

Planning van vanavond is iets veranderd.. Zijn oom kon m niet ophalen, dacht eerst van wel.. Meteen m'n zwager gebeld en gelukkig had hij niks bijzonders vanavond dus hij haalt hem nu op.. Gelukkig.. Toch de deur uit geweest vanmorgen om naar de winkel te gaan.. Geen brood en boter meer, ook geen vlees voor vanavond.. Ja speklappen, maar dat lijkt me geen goed idee.. Maag is nog steeds van slag:( Maar had beter binnen kunnen blijven.. Bah, alles doet weer zeer.. Dit weekend is manlief dus de lul, die mag het meeste doen :D

8. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Halloooo!
    ben er even, maar ook gelijk weer weg!
    wilde even zeggen dat mijn test gister ook weer posi was (niet perse veel donkerder)!!!
    nog steeds onzeker, nog geen gevoelige borsten en krampen in mijn buik, dus dat worden lange weken....
    @dees: hopen dat het idd een uwi is en dat de ab snel aanslaat!
    @riti: agut, arme Maura...
    @elmo: whahahahah, dat is zooooo grappig! (ken je ook dat liedje: zwaaaar leven? ge-wel-dig!)
    @lotte: veel plezier op de party en doe voorzichtig!
    @pooh: geweldige spam van lotus!
    @happy: leuk sleeen!
    @derest: sorry he...vergeten...

ik ga sara uit bed halen, broodje eten en een frisse neus halen!

@derest

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Inmiddels alweer ff thuis, mijn urine was nagenoeg schoon...bleek geen aanwijzing te zijn voor een uwi.
    Wel zaten er eiwitten in, maar vaak in combinatie met een lage RR betekend het vrij weinig.
    Net toch maar even op advies van de HA de VK weer gebeld om te overleggen wat te doen....pijn in mijn buik is nog wel aanwezig maar in mindere mate.
    VK komt zo gelijk weer langs om mijn RR te meten....

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees
    Vreemd, waar komt die pijn dan toch vandaan?
    Maar misschien heel dom.. Wat is RR? :)

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ohw sorry, RR is bloeddruk :)
    Ik weet dus ook niet waar de pijn vandaan komt...misschien stress??
    We zullen het zo wel overleggen...

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Eiwitten kan zowiezo een spoor van in je urine zitten, maar mag niet te veel. Misschien moet je wel een keer 24u bijhouden. Maar idd meestal als je bloeddruk laag blijft is er niks aan de hand. Maar je moet het altijd goed in de gaten blijven houden.

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @caruli; klopt, teveel mag idd niet. De precieze hoeveelheid weet ik niet maar zo te horen was het meer een spoortje.
    Mijn bloeddruk is eigenlijk nog nooit boven de 120/70 geweest...ik gok dus dat deze zo weer laag zal zijn.

14. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    hmmmm wat is het dan wel he.. als het niet een uwi is.. hmm
    apart...

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    ik weet het ook echt niet, zit me al suf te piekeren waar ik alleen maar nog meer gestrest van raak.... Buh!

16. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Bekijk bijlage 112558

Gisteren nog 4 cupcakes versierd in sint stijl :)
    Zitten in de vriezer, komen er met pakjesavond pas weer uit :p

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dretjuh; Super leuk, heerlijk zeg die crea dingen voorbij zien komen :)

18. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Dees gelukkig is het niks ernstig, wel raar wat zal het dat zijn?

@ dretjuh super leuk zeg!!! Echt crea hoor!

Zo Morris ging pas om half 1 slapen is vanmorgen wakker gebleven ivbm het sinterklaas feest op me werk en hij was daarna toch wel een beetje over zijn slaap heen. Nu slaapt hij nog en als hij wakker is dan de laatste inkopen doen voor morgen! Dan vieren wij het bij me ouders! Leuk leuk nu al zin in :D

19. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Deesdees, je houdt het wel spannend...bah..maar snel duidelijkheid!

@Dretjuh, super leuk zijn ze geworden! Mmmm....

@Manoe, veel plezier morgen!

Hier, laatste inkopen gedaan voor de verjaardag...papa net voor de boodschappen op pad gestuurd..nog 2 nachtjes slapen.
    Aan de ene kant heb ik er zo'n zin in, aan de andere kant zou ik willen dat het nu 2009 was ipv 2010...zeker na die super vlotte bevalling. Maar dan graag zonder de hectiek van de hartslag van Lotus die er dan wel/dan niet was...bah...
    Kortom, remembering the old days.........

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    De VK is nu net hier de deur weer uit, nu was mijn bloeddruk 110/70. Niks mee aan de hand dus.
    Advies...pcm innemen en aankijken hoe het gaat...afleiding zoeken en genoeg rust nemen.
    GRMBL nu baal ik zo aangezien mijn man het hele weekend moet werken en ik dus alleen thuis zit :(

Deel Deze Pagina