Jeetje dames.. Eigenlijk lullen we wel belachelijk veel zo bij elkaar!! We gaan bijna naar deel 7 (!!) Lenn ligt nog even op bed maar wil niet slapen.. hangt een beetje tussen moe zijn en wakker zijn in geloof ik.. komt ook allemaal slijmerig groen spul uit zijn ooghoek.. ben al druk in de weer met gekookt water om schoon te maken (afgekoeld dan he) Dees Lekker gewandeld?
Meiden ik ga de pc afsluiten. Ik wens iedereen een fijn sinterklaas weekend. Pooh: Alvast gefeliciteerd met de 1e verjaardag van je meissie En ik laat me wel weer zien als we terug zijn uit het ziekenhuis. Van mij kan het niet snel genoeg maandag zijn, dan kan het allemaal gaan beginnen... brrr...
Hahaa, forget it! Pooh is druk met de voorbereidingen voor Lotus d'r verjaardag en Sinterklaas...all on one day...wie verzint het!!!
Carulli heel veel succes, sterkte en toch ook veel plezier met mitchell's eerste verjaardag!!!!! Dikke kus!
Dames thank you all voor jullie lieve berichtjes!! Beau is nu net wakker geworden, heb ik ff wat eten gegeven en we gaan ons nu opmaken voor een ommetje naar buiten! Het is hier flink gaan sneeuwen dus ik hoop dat het succesvol is voor Beau
@caruli: heel veel sterkte komende dagen en toch ook een fijne eerste verjaardag van mitchel! @roeltje: volgens mij zijn wij wel 1 van de druk kletsende mama's ja Oh toch wel fijn voor lenn dat je het water eerst laat afkoelen
Psje haha ja, leek me toch wel verstandiger om dat te doen..zou wel zielig zijn he Dees Veel plezier met het ommetje !! komt allemaal goed meid Caruli Sterkte maandag meid.. En alvast gefeliciteerd met de allereerste verjaardag van Mitchell!! X. eten staat op, Lenn wilde niet slapen.. Nouja, hij heeft tien minuten geslapen dus schiet ook niet op.. Een humeur om op te schieten dus die zit nu Dora te kijken
@dees: oeh lekker even frisse neus, knap je vast even van op! Hier blijfthet ondertussen sneeuwen en het is ineens mistig! Kan nog net het einde van mn tuin zien. ( en die tuin is best groot maar zooo vroot nou ook weer niet) nouja lekker bij de warme kachel blijven...
Psje, bij jouw is weer-alarm code oranje afgegeven ivm sneeuwval en mist...lekker binnen blijven . Roel, hopelijk is Lenn's oogje snel weer normaal. Deesdees, Enjoy nature
@pooh: ja had het gehoord, nouja hebben ze deze keer eens gelijk er word zovaak edn weeralarm afgegeven en dan gebeurt er niks. Het is trouwens wel een beetje spooky als ik nu naar buiten kijk met al die sneeuw en mist en dan dat schemer....spookstad haha
alvast voor de jarige kindjes in het weekeind! alvast gefeliciteerd ben dit weekeind bij me ouders en maandag naar de kaakchirurg voor de 2e keer voor me andere kant van me verstandskiezen. fijn weekeind alvast allemaal.
Thanks, Gimena! Lotus is volgens mij de enige dit weekend. @Psje, dat geloof ik ja...spooky. Lekker binnen zitten!
dees: heb even sle door alle paginas gelezenmaar dikek knuf en je ouders zullen je vast wel helpen.. hopelijk draait je zusje een beetj ebij.. gimena: veel succes bij de kaakchirurg maandag en plezier bvij je ouders.. stikerbell en hebben z ehet gebrecht? collo: hoe is het nu met amy?( of was ide niet ziek met rode bvilletjes etc) pooh: drukdruk druk en idd in 1 dag.. hopelijk komt ernog wel veel bezoek en wordt het gezellig.. had je een bericht gestuurd kijk maar of je kan po hyves btw.. dretjuh: echt crea bea zeg!!!! kan ik nog wat van leren heb soms wel veel ideen maar asl het even niet gata zoals ik wil dan heb ik er ook geen geduld meer voor.. nou alle kertskaarten voor nederland zijn geschreven u nog naar het buitenland.. helemiddag mee bezig geweest ook nog even foto bij demolen wezen maken met cailynn von dzo leuk met de sneeuw.. nu dadelijk maar patat eten.. lekker!!!
@Gimena, vergeten....suc6 natuurlijk! @Chiquita, denk wel dat dinsdag lukt, maar hou even een slag om de arm...ik heb keelpijn, ben moe en rillerig...volgens mij.........juist grrrrrr
@chiqita Nee geen kado voor Luuk gezien. Gelukkig is hij nog niet jarig. Maar euh had je mijn pb nog gezien? @gimena Veel succes en plezier dit weekend. @dees Doe het dit weekend lekker rustig aan. @all Nou een heel druk weekend zit eraan te komen. 2 keer sinterklaas morgenmiddag naar de ikea. Nu is mijn man een andere bank ophalen. Die ik nu heb zit voor geen meter. En heb vanmiddag op marktplaats een andere gevonden. Voor alle kindjes die dit weekend hun verjaardag vieren. Heel veel plezier!! Ik zal dit weekend niet veel kunnen schrijven. Ga wel proberen tussen door even mee te lezen.
In de woonplaats waar ik nog bij mijn ouders woonde was dat typisch 'witte wieven' weer.. Soort Drentse legende Bij slaapfeestjes konden we de meiden uit de stad lekker bang maken.. ze deden geen oog dicht heerlijk.. De legende van de Witte Wieven daar een spookverhaal van maken en klaar...
Zooo wij zijn weer terug van een lekkere wandeling hier door het park, Beau heeft zijn ogen uitgekeken! Gelijk ff wat kiekjes geschoten... Mannetje belde net ook nog om door te geven dat hij rond 18u klaar is voor vandaag en dan vanavond lekker bij me thuis is...ik is blij! Lekker avondje met z'n 2