collo! moeilijk hoor om dat onderwerp aan te snijden, je wilt ze ook niet kwetsen... misschien eens een eerlijke mail sturen met erin dat als ze erover zouden willen praten jullie er altijd voor ze zullen zijn ofzo? dat ze weten dat jullie je niet op willen dringen maar dat jullie er wel willen zijn als ze hulp/een schouder nodig hebben... mooi dat jullie meissie zich weer een beetje beter voelt...hier heeft t ook een week geduurd!
haha tja, ene moment denk ik IK BEN ZWANGER, volgende denk ik HET GAAT NOG WEL EEN JAAR DUREN... dus ik weet t niet... moet echt wachten op NOD dit keer, en die is dan ook na een gegokte ei-sprong...
Halloooo Lekker kunnen klussen in het huis vanmiddag! Maura was wat jengelig dit weekend (door de prikjes van vrijdag denk ik), maar de oppas afspraak gewoon door laten gaan. Het ging super! Allemaal klusjes opgepakt die je zo kan laten vallen om terug naar huis te gaan maar niet nodig. Toen we terug kwamen was onze oude aura er ook weer . @ Lotte; Gaat goed hoor, het is jammer allemaal (en natuurlijk gaat het niet alleen over de verjaardag van Maura) maar he is zoals het is. Het heeft ook met mijn eigen verwachtingen te maken, anders was ik niet zo teleurgesteld. Nou die zijn weer bijgesteld en nu gaan we weer verder. @ Collo; wat lastig zo'n hardnekkige hoest, niet leuk. @ gimena; hihi datworden slippers voor sophie
@ Bapsie; ik dacht in mijn eerste oogopslag te lezen dat je zwanger was. Hoop voor jullie dat het snel zo is! Spannend!
Riti Vind het goed van je en knap dat je dat kan. Riti-powerrrrr. Troosten Ben even ergens heel erg benieuwd naar. Als jullie kleintjes zich stoten of bijv. vallen, laten zij zich dan troosten? Milan die duwt me namelijk van zich weg! Is niet leuk! Hier Kheb kriebelhoest! Irritant!!! Maar gaat vast wel vanzelf weer over Draakje Milan Oja...zo leuk...(na 10 keer alleen niet meer). Ik had een plastic bak met kleding op Milan zijn kamertje staan van wat hij niet meer past. Alleen weet ik ff niet waar de deksel is. Zat ik gisteren op de bank en Milan heeft ontdekt hoe hij zijn deur open kan schuiven! Vonden we al erg knap hoe hij dat doet!! Maarrr, ik hoor ineens een hoop gehijg en gekruin en ga dus kijken........ligt ie in die bak met kleding!!! Dus ik voorzichtig kijken en toen ging ie erin zitten en als een gek al die kleding eruit smijten!!! Whaha ik lag helemaal dubbel. Heb een hele serie foto's gemaakt. Alsof ie niet wil dat zn kleertjes opgeruimd worden. Daarna heeft ie t namelijk nog 3 keer gedaan
lotte: hahah dat zal er rar hebben uitgezien.. gimena: qyano wordt ook boos van schoentjes maar hij moet binnenkort toch want hij loopt en vind dat op sokken niks omdat hij ook wil lopen buiten... nog naar het bos geweest bapsie: ik duim voor je spannend zeg!! troosten: ja ik ben zo iemand die dat dan weer zielig vind en ik troost wel.. soms niet geod maarja :S wij zijn vandaag even naar het centrum geweest. konden de kids laten zien wat ze van sinterklaas wilde.. ( ze weten alleen niet dat sinterklaas al bijn aalles in huis heeft hahaha) en uit eten geweest bij de chinees maar dat is nog een hele opgave met 3 kids zeg pfffff. volgens mij meer calorien kwijt dan er in zijn gegaan hahaha.. achja was lopend buffet en vooral cailynn vond het geweldig!!! toch wel leuk!
@Bapsie: Dec sleutels en een deel overhuizen wat we bijna niet gebruiken, jan/feb helemaal over gaan. maar dat is afhankelijk van wanneer Peter daar aan de slag kan. @Bapsie: oehh spannend, nog 6 daagjes @Lotte: hahaha ik zie het helemaal voor me !
@ Dretjuh; ooh spannend zeg, leuk! Komende tijd dus regelmatig die kant op? gáaaf Londen in kerstsfeer (is toch de hele maand)! Stoer van jullie! @ Lotte; hihi zie het ook voor me, die Milan haha. is ook leuk natuurlijk, kan het me we voorstellen. ennuh, RiTi powerrrr hihihi wat een compliment, heb er ook ff op moeten oefenen . oooh wij moeten nog eten en ik ga echt om, pfff. Fijn dat we naast de beste surinamer van Utrecht wonen, moksi meti is onderweg, jummie!
@ Lotte; oh ja troosten. Ook niet leuk dat Milan dat op dat moment niet wil. Ik zeg meestal 'kaboem' ongeacht hoe hard het gaat. Vergis me nogal eens in of het zeer doet of niet, en bij Maura verschilt het nogal (of ze moe is of niet). Ze laat zich wel troosten, als het erg is pak ik haar op, kusje er op .
@RiTi: ahh in veel winkels is het nu al een deel kerstsfeer, in de supermarkten liggen volop artikelen en wordt er reclame gemaakt voor de kerst. Jah idd nog regelmatig op en neer Ja leuk hoor kerstsfeer, heb dr zin in in Dec
@Collo; Ahh 2 fauteuils, dat ziet er al heel anders uit in mijn gedachte Dat moet idd goed kunnen! Ze heeft iig lekker kunnen slapen zo. @Dretjuh; Je bent weer terug, ik zag al wat foto's voorbij komen op hyves. Leuk huis zeg...en wat groot!!! Vond vooral die hal/overloop boven geweldig! Hihi en een nieuwe auto, leuke wagen @RiTi; Lekker aan de klus geweest, heerlijk. Nog ff en dan kunnen jullie genieten van al dat harde werken. @Lotte; Enig idee waarom Milan zich niet laat troosten maar jou wegdrukt? Heeft hij dat ook bij zijn papa? Moet zeggen dat ik dat bij Beau niet heb, die laat zich wel troosten en kruipt min of meer echt in me! Hihi, wat een leuke actie van Milan...waar ze al geen plezier mee kunnen hebben he @hier; Ontspannen dagje gehad, Beau was heel tevreden en heeft veel gespeeld vandaag. Gisteren een loopwagentje gekocht bij de Ikea die hij helemaal leuk vind! Vanavond lekker in bad geweest....die badring is alweer verleden tijd....de afgelopen tijd ging hij er telkens in staan en kroop er dus uit. Heb nu een badmat gekocht zodat hij gewoon los in bad kan zitten....helemaal TOP! Hij kruipt het hele bad door en speelt echt met het water. Nu alleen nog op zoek naar wat leuk speelgoed voor in bad, die eendjes hebben we nu wel een keer gezien
@lotte jeetje.schrik er even van.vindt het echt klote voor jullie en dat is nog zacht gezegd!! dikke digi knuffel van mijn en Sophie * KNUF* nee schoenen zijn niet aan gekregen 1uur aan gelaten maar is vol op gehuild en geschreeuwd. als ik het zo neer zet klinkt het zielig deed het allen dat ze geen koude voetjes kreeg @bapsie hmmm hoop het we zien wel over 10 dagen is jou cyclus nu korter dan laatste? want we liepen toch gelijk of heb ik het mis,zal niet de eerst keer zijn hoor haha. Spannend moppie zal duimen voor jullie @collo hehe snap wat je bedoelt.zo ben ik ook wel hoor. wauw al 24 weken zwanger jeetje wat gaat dat snel zeg. @riti hihi idd slippertjes voor sophie met dat koude weer vindt ik het maar niets met sokjes aan. dus dacht schoenen aan maar nee wil ze niet. dat wordt dan maar sokken breien alles goed btw?? @chiquita haha is 3x niets geworden warme deken maar mee genomen aanhouder gaat toch winnen haha ja we zijn nog in de bossen geweest. wel wat later omdat ik me urine moest na laten kijken. maar we hebben heerlijk gewandeld! ow ja je hebt een pb berichtje op hyves even lezen en wil je nog de foto,s van sophie en Qyanno door willen sturen via hyves of me mail @hier zakt op de bank me een dekentje en gaat dvd kijken van de videotheek
Milan in de bak was idd n erg leuk gezicht chiquita maar hij laat zich dus wel troosten?? Milan duwt me dan namelijk weg. Troosten is echt niet slecht hoor, ze hoeven geen keiharde persoontjes te worden. Als je maar niet overdrijft in t troosten . Riti haha ik zeg ook altijd "kaboem". Ik reageer sowieso niet dramatisch hoor, maar als t erg hard gaat en ik pak m op dan wil ie dat niet echt. Dees hij doet t bij ons allebei. Geen flauw idee waarom. Jij? Hij is helaas sowieso niet echt knuffelig. Wordt wel al iets meer dan eerst, maar hij gaat niet uitgebreid knuffelen. Hoop dat t nog wel komt!! Klinkt als een geslaagde dag! Lekker hoor! Gimena dank je meis. En pantoffels!? Vind ze dat ook erg? Milan trekt ze gelijk uit om in z'n mond te doen hihi
Nog even over t troosten hij duwt ons niet altijd weg, maar laat zich sowieso niet echt troosten. Het gekke is dat als ik m dan weer op de grond zet hij wel gelijk aan m'n broek hangt en omhoog klimt haha. All trustuh
goeiemorgen!!! Oepf die begon zwaar voor mij Mjn wekker ging af, 5.15 (zet hem dan nog 1 uur verder en dan sta ik op) maar net toen de wekker afging hoorde ik Layla ineens huilen, dus ik naar de gang was bij de oudste ook het licht al aan, was het dus al 6.15 !!! stond mn telefoon nog op engelse tijd... kon ik dr meteen uit... hij is nu aant eten, ik snel in pyjama gehesen.. w8en tot hij naar school gaat, kank ff douchen. pff Hopelijk is layla weer gaan slapen anders wordt het een zware dag vandaag met haar.
goedemorgen! Lenn werd om half 7 pas wakker Manlief naar beneden gegaan en ik er om 7uur achteraan.. Ga zo mn man wegbrengen, moet rond 8 uur op de zaak zijn.. Gisteren uit eten geweest (oma jarig). was gezellig.. tot kw over 6 ging het super.. maar nadat hij zijn hoofd had gestoten (nu dus een mega blauwe plek) was het klaar.. dus rond kw voor 7 waren we weer thuis haha.. Meneer heeft een hele pannenkoek opgegeten en zijn normale toetje.. rond kw over 7 naar bed en niet weer gehoord.. Wij gaan die kant op, tot vanmiddag!!
goedemorgen ginema: denk mn ei eerder gevoeld te hebben dus heb mn banner daar op aangepast... we zullen t zien, misschie zat ik er wel helemaal naast rest hier een slopende nacht op 3 uur was meneer wakker, mega dorst dus drinken gegeven en kon ik niet meer slapen, toen ik rond 6 uur eindelijk weg doezelde werd ie weer wakker, mega poep luier en daarna natuurlijk niet meer willen slapen... gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap..........
dretjuh: ik snap m nu pas ik dnek je bent op vakantie maar je gaat verhuizen.. leuk zeg!! neem je echt alles mee over?? je kan natuurlijk met de boot en auto das wel handig... super zeg ga delijk maar eens de fotos van jou bekijken dan lotte: qyano vind zich zelf nogal zielig als ie valt.. maar ook echt overdreven soms. maar zeg dan altijd daar is ie man voor geworden milan kan goed wat boos zijn op dat moment.. gata vanzelf wel weg joh... gimena: qyano moet er toch echt aan geloven aan de schoenen vind het nu zo koud worden dan maar boos hahaha fotos staan op hyves veel zijn wazig geworden die van cailynn en sophie zal ik ook even doorsturen die is wel leuk.. dees: leuk ehe zon loop wagentje.. en hoe ze er achter aan lopen!! nou ik moet gaan moet cailynn naar school brengen pffff... en het is zoooo koud