December 2009 mama's, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door collo003, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Goedemorgen

Milan lag net nog heerlijk te slapen, maar m'n schoonvader zit op t dak nagels erin te rammen. Dus nu hoor ik af en toe wat gekreun uit Milan z'n kamertje hihi. Hij werd wel wakker om 3:30, aan de borst gelegd en na iets minder dan 10min weer slapend terug gelegd. Als ik hem n fles geef 's avonds dan wordt ie daar niet zo ontspannen v als vd borst! Das dan wel weer handig, maar ja...kan nie eeuwig doorgaan haha

2. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Roeltje: hej da's al iets beter qua tijd

@Bapsie: soow lekker dan, je zult wel moe zijn!

@Chiquita: jah alle prive spullen gaan mee, dat is wat meer dan we nu hebben aangezien volgende maand nieuwe meubels komen *LOL* en de zakelijke spullen gaan de stort op (beursstand, makeup spiegels etc)

@Hier: kids slapen allebei nog!! ja echt!

3. bapsie

bapsie Niet meer actief

haha drenthjuh idd moe maar 3x raden wie er nu ligt te slapen....

4. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    dretjuh: wij zijn ook verhuisd 2 jaar terug wij konden alleen niet alles mee nemen alleen maar kleding en speelgoed.. de rest moest weg.. met pijn in mn hart want was echt super maarja.. wij verhuisden met het vliegtuig.. wanneer denken jullie over te gaan??

lotte: jij ok nog steeds borst? hier ook hoor. als ik de fles savonds geeft pakt ie niet eens laat staan dat ie gaat slapen hij zal en moet de borst.. ik wil er binnenkort eigenlijk wel vanaf maar zou niet weten hoe...

bapsie: ja dat zul je altijd zine.. hopelijk kun je vandaag wta rusten...

nou het is echt koud vandaag bahbah..
    nu dadelijk maar eens eten.. en pakjes maken.. pfff

5. bapsie

bapsie Niet meer actief

kleine man maakt echt flinke sprongen, ging ie voor een week geleden alleen zelf in de box staan nu gaat hij overal bij staan en langs lopen, gezellig hoor maar t echte opvoeden is ook begonnen :)

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    zo, zijn weer thuis, Lenn ligt op bed maar zal vast niet gaan slapen;)

sollicitatiegesprek gaat toch door vanmiddag.. Oma van mn man kan toch oppassen dus ze komt hier rond 13.00.. Ga ik richting Zwolle en daarna weer terug naar huis :) Hopelijk werken ze een beetje mee qua uren, moet eigenlijk ook in de avonden maar met een beetje geluk hoeft dat niet dus even kijken of dat kan.. zo niet, helaas, dan gaat het feest niet door..

ga even de kamer opruimen en even boodschappen doen..
    tot vanmiddag!

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Lotte & Chiquita; heerlijk toch, nog de borst kunnen geven? Lekker warm bij mama, wat wil je nog meer als ukkepuk?

@ Bapsie; oh wat een nacht, hopelijk een rustige dag vandaag!

@ Dretjuh; inderdaad je nieuwe meubels, leuk dat ze wel meegaan!

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; ooh wat goed, succes! Ik ga duimen voor je!

9. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Chiquita: in Dec hopelijk de sleutel en dan al een deel die we niet gebruiken en in Jan/feb de rest.
    Als alles goed gaat dan he ;) Moeten nog wel het huis kunnen krijgen.

@RiTi: jaha tuurlijk gaan de meubels mee, haha zou wat zijn nu veel geld kwi zijn aan meubels kopen om ze 2 maanden later weer weg te doen whahaa

@Roeltje: oehh succed hoor!!!

10. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    roeltje succes!!

dretjuh: nou ik duim voro jullie wel spannend!! in ieder geval veel succes. met de komende tijd weet hoe stressvol het kan zijn zeker met 2 kids

11. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Goedemorgen!!! (nog net)

@roeltje: super dat het gesprek toch doorgaat! succes vanmiddag!

@lotte: emma laat zich ook niet altijd troosten, alleen als ze zich echt pijn heeft gedaan. meestal is ze alleen maar boos omdat hetgene ze wilde doen niet gelukt is;) en dan duwt ze zich inderdaad ook van ons af.

@dretjuh: spannend allemaal zeg! huis ziet er wel super uit op de foto's zeg! echt een groot en luxe huis! wanner hoor je of het doorgaat??

@hier: pfffffff even klagen hoor, sorry!! moet ongesteld worden en dan is mn geduld niet echt op zn best zeg maar. en uiteraard vandaag stelt emma dat geduld aardig op de proef:x heel de tijd alles doen waarvan ze weet dat het niet mag, als ik dan nee zeg is het brullen. met eten zit ze er echt een enorme kliederboel van te maken (en juist als ik ongi moet worden heb ik een lichte vorm van smetvrees:p) en als ik dr moet verschonen of omkleden dan krijst ze de hele boel bijelkaar en ligt ze zo enorm met dr benen te trappen dat ik haast geen luier omkrijg! grrrrrrrrr kinderen en hormonen geen combi!!!!!!!!!!!!!!!

12. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    nog even een vraagje voor de mama's die ook de maxi cosi mura 3 of 4 hebben. Wij gingen gisteravond nog even lopen met de hond maar het was al flink koud dus ik had de voetenzak erin gedaan. ik vind het echt geen fijne zak! ze zat er echt in gepropt en omdat het niet 1 geheel is leek het me nog niet echt lekker warm. Hebben jullie de zak al uitgeprobeert?? ik zit er toch over te denken om een andere zak aan te schaffen, denk aan de lodger bunker.

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ PSje; Ooh die Emma, die weet je inderdaad wel op de proef te stellen, alsof ze het doorheeft he. Nog even en de hormonen zijn weer even rustig!

14. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Hier ook de Mura, maar de zak nog niet uitgeprobeerd...zal dat binnenkort eens even doen dan.

Dat huis dretjuh! Jeetje wat een kast!! Wonen jullie hier ook zo "groots"? Wel spannend allemaal zeg!

Hier vannacht niet zo'n goede nacht, duurde lang voordat hij sliep en toen ook nog eens een paar x wakker geweest. Moet wel werken vandaag, dus zal wel op zijn vanavond..Hopelijk vannacht weer zoals vanouds ;)

Ook zoiets raars; heb volgens mij weer een eisprong (ik voel die altijd). Volgens mij vorige week namelijk ook al gehad (ook vooraf gegaan met alle andere symptomen zoals slijm enzo). Echt vaag. Zo krijg je twee kansjes per maand ;) Nog niet bezig hoor, maar alvast een beetje aan het polsen hoe het zit!

15. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @riti: lijkt er inderdaad op dat ze het door heeft ja;) achja ook aan zulke dagen komt weer een eind gelukkig. straks na de boterham maar even lekker naar buiten, vinden we allebei leuk dus dan komt het wel weer goed!

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hey ben dr weer

Chiquita
    yep nog steeds bv! Milan drinkt eigenlijk overal wel uit! Uit n fles, tuitbeker, rietje en gewone beker. Ik vind t opzich wel hanig nu de bv omdat hij niet zolang meer drinkt als eerst;). Ik zit me alleen continu af te vragen (lees: druk te maken:p) wat familie ervan denkt. Ik weet echt niet wanneer ik zal stoppen. En idd ze worden er zoooo ontspannen van!!

Riti
    klopt, Milan vindt de bv wel best;)

Roeltje
    succes vanmiddag.

Psje
    Ohh okee:) zal dan idd wel soort van boosheid zijn;) grappig:p

Arme jij;) kan best zijn dat ze aanvoelt dat jij ff niet in je hum bent! Die kleintjes voelen een hoop aan! Hopelijk doet ze strax weer gezellig en lief hihi;)

Ik heb dezelfde kinderwagen maar gebruik nu al een tijdje de buggy. Jij nog gewoon de kinderwagen dus? Of alleen nu t kouder wordt? Zat nl al te denken dat k die zak dan voor niks heb gekocht toen;) maar ehm...zat er een beschrijving bij? Ik vind de zak er wel heel warm uitzien.

Happy
    volgens mij kan dat wel hoor. Heb ik ook al een paar keer gehad en dus mega lange cyclussen! Dan bereid je lichaam
    zich voor maar uiteindelijk krijg je geen eisprong hoor;) twee keer achter elkaar kan volgens mij echt niet..Zou handig zijn haha

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ojaaaaa Milan is 10 maanden!!!! Pfff 9 maanden klonk n stuk meer baby hihi

18. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd lotte!!

psje: dat ruiken kinderen als je wat zwakker bent als normaal of niet zo geduldig.. tenminste zo lijkt dat vaak wel.. succes vandaag ;)

lotte: idd ze worden er echt ontspannen van als qyano zo boos is of nisk als aan het huilen is er maar 1 oplossing... en dat werkt gelijk! nu moet ik zeggen hij is gewend sowieso 2 keer te krijgen en die zal en moiet hij hebben! anders is meneer boos hoor.. eindelijk na 2 maanden hannesen drinkt hij ook welles uit een flesje al is het niet van harte maar de opvolgmelk of flesvoeding of wta dan ook lust hij gewoon niet trekt er oko ene heel vies gezicht bij. dus ik denk dat ik er uberhaupt nog niet echt vanaf kan stappen.. en tja wat mensen denken intereseert me eigenlijk niet hij heeft het kennelijk nodig...gewoon doorgaan als het goed voeltr toch..

19. gimena

gimena Niet meer actief

@lotte pantoffels vindt ze niet erg.maar moet even kijken voor een grotere maatjes want deze zijn te klein.
    Gefeliciteerd met de 10 maandjes

@bapsie of zo haha.ben zeer benieuwt! zal hard duimen meis!!

@chiquita jaa heb ze gezien : ) en gelijk een foto gestolen :D

@roeltje Succes met de sollicitatie!!

@dretjuh ik ben helemaal verliefd op jullie huisje:p laast jullie ook een leuk huisje? kunnen we buren worden :p haha

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Lotte; Nee ik heb zelf ook geen idee eigenlijk. Misschien is het ff een fase...

@hier; Kwamen we er gisteren achter dat onze oppas/gastouder deze week vakantie heeft ivm de herfstvakantie. Hier waren we helaas niet van op de hoogte waardoor we gistermiddag nog oppas voor vanmorgen moesten regelen.
    Gelukkig is mijn schoonvader gepensioneerd en vind het reuze leuk om op Beau te passen dus dat was alweer een meevaller :)
    Beau heeft zich prima vermaakt tot 11.30.
    Eenmaal thuis had ik wel door dat Beau een poepluier had...en niet zo'n leuke ook....schijnbaar had hij die al een tijdje en was alles al flink aan zijn billen gaan zitten. Het verschonen ging dan ook niet soepel helaas...Beau heeft nu pijnlijke billen :(
    De rest van de dag ben ik lekker vrij, Beau gaat straks weer naar bed en dan pak ik ff mijn rust.
    Dadelijk even bellen over het inplannen van de 3D-echo....heb er zin in!

Ohw ja en ik moest vanmorgen gewoon krabben....brrrr het was koud!!

Deel Deze Pagina