December 2009 mama's, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door collo003, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Iemand trouwens nog goedkope adresjes voro schoentjes? Kan haar echt niet lang meer in haar te hippe zilveren schoentjes proppen en die kleine ugg-jes zijn ondingen, die schopt ze de hele tijd uit.

2. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    wat is goedkoop collo???
    kleertjes.com heeft er heeeeeeel veel, maar of je dat ook goedkoop vind... hmmmmmzzz

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik kom welterusten zeggen:)
    Morgen ben ik er niet veel, is feest in het dorp:D
    Kraampjes door alle winkelstraten, plein is nog kermis de hele dag geloof ik.. Vooral veeeel muziek.. en dat alles op 2 minuten loopafstand.. 's avonds tentfeest, dus zal mijn huis wel uitdreunen morgenavond;)

Trusten!

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    goedemorgen!

Blegh, weer tien voor 6 vanmorgen:( Fles gegeven, hartstikke moe, maar echt niet slapen.. Huilt, krijst en schreeuwt..
    straks maar weer een afspraak maken bij de huisarts.. Grijpt steeds naar zijn keel.. Aangezien keelontsteking bijwerking is van zijn puf (hij heeft trouwens een nieuwe) is dat het misschien?
    YouTube - Niet willen slapen
    als iemand enig idee heeft wat dit voor huiltje is, be my guest..

Wij gaan even telekids kijken en ondertussen ontbijten..

Jeeeee hij is trouwens 10 maanden!! :$

5. bapsie

bapsie Niet meer actief

Goedemorgen!

das weer erg vroeg roeltje... hier was t half 8!

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nou daar heb je wat aan zeg:x Ha zijn er alleen voor spoedgevallen vandaag.. er is welgeteld één huisarts aanwezig :(
    zegt dat mens: Ja aangezien het al een paar weken aan de gang is moet één dagje ook niet meer uitmaken toch?
    zucht, nee hoor, loop hier inmiddels op mijn tandvlees, maar ach, boeien.. Lenn is bekaf, maar ach, wat maakt het uit..

ga maar douchen en hopen dat Lenn nog even gaat slapen straks..

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    #567 collo003, 19 okt 2010
    Laatst bewerkt: 19 okt 2010
    Roeltje
    Wat een naar huiltje is dat zeg. Klinkt echt alsof hij ergens heel verdrietig over is. Als Amy zo zou huilen zou ik me rot schrikken, maar ik weet natuurlijk niet hoe Lenn normaal huilt. De ene baby huilt nou eenmaal wat overtuigender dan de andere.

8. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Roeltje: jeetje das bagger van die huisarts, en dan zo'n opmerking.. pfff kun je niet echt hebben als het om je kind gaat.

Jeetje wat een huil zeg!!!

@Hier: pff hier ook brak, Layla heeft koorts en is behoorlijk hangerig en vervelend. Zielig meisje... vandaag maar niet naar de PSZ.

Dani........... is net wakker ;)

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nou zo huilt hij dus nooit.. alleen als hij bijna ligt te slapen.. Als hij aandacht wil is het op een drammerige toon, niet zoals dit.. Daarom snap ik het ook niet en baal ik er van dat ik geen afspraak kan krijgen.. Ben in staat om om 17.00 uur de HAP te bellen.. Laatste weken krijg je ook geen afspraak meer op de dag dat je belt.. "Zit vol." dus de volgende dag kan je pas heen.. Zou dan donderdag worden :( Maar dat gaat niet gebeuren, ze zorgen maar voor een afspraak:x Arme kind heeft ergens last van dus er moet gewoon naar gekeken worden.

Na veel gedoe en getroost uiteindelijk in slaap gevallen.. duik op de bank met een kop thee.

10. bapsie

bapsie Niet meer actief

roeltje, babys gaan voor en horen ze dezelfde dag nog plek voor te hebben i.p. en is t huiltje niet dat ie nachtmerries heeft?

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nee, want het huilen begint al voor hij slaapt.. Zijn ogen vallen wel dicht, maar het is net alsof hij niet WIL of KAN slapen.. Als hij eenmaal slaapt is er niks aan de hand.. Nu slaapt hij nog steeds.. En gistermiddag ben ik 3 kwartier bezig geweest om hem te troosten.. Daarna heeft hij bijna 2 uur geslapen..
    Ik ben om kw voor 1 van huis gegaan gisteren en om kw voor 3 was ik thuis.. Toen was hij net beneden.. Wordt ook wel vrolijk wakker en na een paar minuten spelen gaat hij jengelen want dan wil ie er uit..

weet echt niet meer wat er aan de hand is.. In het begin dacht ik dat het wel goed zou komen, maar sinds gisteren krijg ik sterk het gevoel dat hij ergens pijn heeft ofzo.. Maarja, nu moet er nog wel even naar geluisterd worden;)

Trouwens, mijn ha is het probleem niet hoor.. Hij heeft die pufjes voorgesteld omdat hij het nu wel genoeg vond, maar die assistentes.. pff om überhaupt een afspraak te krijgen, moet je eerst behoorlijk overdrijven..

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; Wat een narigheid meid, ik kan me voorstellen dat je op je tandvlees loopt. Wat een nare huil, hij heeft het moeilijk arme jongen, maar wat er nu is geen idee. :(
    Heel veel sterkte!

13. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    Ohh meiden heb ff wat tips nodig, heb dit met Layla nooit gehad.
    maar Dani wil gewoon niet meer eten.

Brood gooit hij op de grond, als ik het hem geef dan laat hij t niet eens binnen, hij duwt t meteen met zn tong naar buiten.
    Fruit idem dito!

Soepstengel gaat wellicht een stukje erin, worstje ook wel, avondeten gaat vaak redelijk goed.

Maar ontbijt, fruit en middageten is gewoonweg niet naar binnen te krijgen. Wat moet ik nu doen, hij eet echt veel te weinig zo.....!?!??!

14. mroos

mroos Niet meer actief

@Roeltje, dat huiltje klinkt héél erg benauwd.. Het klinkt alsof hij heel boos is omdat hij het zo benauwd heeft. Als baby's gaan liggen hebben ze het sneller benauwd dan wanneer ze zitten oid. Je zou kunnen proberen om het bed schuin te zetten..

Goed stofzuigen, beddengoed op 60 graden wassen, enneh, wel eens aangedacht of hij misschien allergisch is voor de hond? Geen leuke gedachte maar ik was als baby ook altijd benauwd en uiteindelijk bleek met 2 jaar dat ik allergisch was voor honden en toen de hond weg was ging het ineens veel beter.

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dretjuh
    Oei, lastig.. Tja, ik zou zeggen blijven aanbieden.. Je kan hem niet dwingen natuurlijk.. Schijnt ook wel bij de leeftijd te horen.. Succes !

Mroos
    Ja hebben we ook al aan gedacht, maar de ha leek het onwaarschijnlijk.. Maar het zou dan toch ergens anders goed moeten gaan? Want als we bij mijn ouders zijn gaat het precies hetzelfde en zij hebben geen hond.. De benauwdheid ligt aan het rocheltje dat ie heeft en sinds de puf gaat dat wel een stuk beter, maar sinds een paar dagen weigert hij dat ding;)

Zit trouwens net op de kalender te kijken en het slechte slapen is sinds zijn verkoudheid.. En dat is dus zo'n 6 weken geleden.. Misschien is daar iets van blijven hangen?

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Heb even gegoogled op hondenallergie.. maar dat kan het haast niet zijn.. Behalve de benauwdheid heeft hij niks van het lijstje..
    zal morgen maar weer eens bellen voor een afspraak..

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    morguh!!
    Vannacht werd Milan om 4:30 wakker v een poepluier. Heb hem bv gegeven en sliep zo weer. Werd om 10:10 wakker!!! En ligt nu nog te brabbelen;)

Roeltje
    welke puf heeft ie nu dan? En ze kunnen er n schimmeltje v in de keel krijgen, keelontsteking eigenlijk nooit. Maar dat schimmeltje krijgt ie alleen als je na die bepaalde puf (bij ventolin hoeft dat niet) niet goed na spoelt. Hij moet dus water oid drinken erna.
    Van hard huilen krijgt ie waarsch ook keelpijn:( ik kan je filmpje niet zien op telefoon, kijk strax. Gelukkig is hij toch gaan slapen

Dretjuh
    als hij genoeg melkflessen krijgt dan is het echt niet erg! Wel tussendoor blijven proberen natuurlijk, maar niet gaan pushen. Drinkt ie melk wel goed?? Zo niet, misschien keelpijn??

Hier
    ga m uit bed halen, hij begint nu harder te brabbelen! Lijkt op roepen hihi

18. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Lotte: eerst maar 1 melkfles en dat was 's avonds, maar nu hij minder eet, tja bied ik hem toch een melkfles aan.

Als hij dalijk zijn middageten niet eet, gaat hij toch echt met een melkflesje naar bed.

Maar ja heeft 2 kanten.
    1. Hij krijgt zo wel zijn vita's en voeding binnen, maar ...
    2. Wordt hij misschien niet verwend zo? Als hij a niet eet, krijgt hij wel b aangeboden

Beetje lastig

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lotte
    Ventolin heeft ie niet meer.. Bedoelde idd een schimmeltje, sorry:)
    vind het raar dat het alleen overdag is.. nu hij eigenlijk elke dag 's middags minstens 1.5 uur slaapt speelt hij 's avonds nog vrolijk even in zijn bed, heeft dus nergens last van..

Pff gaat lekker hier haha.. Lenn is nu weer hartstikke vrolijk, maar zit even in de box voor de tv.. De stofzuiger heeft het begeven:(hebben een tapijtmond voor boven en een lawaai ineens:( Boem, uit.. ;)
    Uit mekaar geschroeft, zit er een prop papier voor de opening van de slang.. Hoe dat ding er in is gekomen is mij een raadsel, hoort niet eens te passen! nouja, nu weer in elkaar zetten en hopen dat ie het weer doet..

20. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Goedemorgen,

Ik ben weer terug van 3 weken vakantie in Spanje. Het was super :D. En met Robijn ging het helemaal goed, ook in het vliegtuig. Ze gaat nu zelf zitten en op de knietjes in de box

Heb niet alles teruggelezen. Dus even korte reactie.

@Roeltje: wat vervelend meid. Hopelijk zijn jullie er snel achter wat het is.

@Dretjuh: hoe gaat het nu met Layla? En wat vreemd dat Dani niet wil eten. Is dat ineens gekomen?

@de rest: hoe gaat het met jullie?

Even een vraagje: Robijn drinkt niet meer al haar flessen helemaal op. Soms drinkt ze maar 2 i.p.v. 3. Maar ze moet toch nog 500 ml opvolgmelk hebben? Hoe doen jullie dat?

Deel Deze Pagina