December 2009 mama's, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door collo003, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    goedemorgen!!!

@roel: balen joh, misschien helpt het idd om het bedje te verplaatsen... Maarja, dat kan je niet blijven doen natuurlijk! Straks slaapt ie in de schuur...:D hihi!

@collo: dat idee van RiTi met paar, grijs en dan Tinkerbell en een tikkie bling klinkt wel heeeeeeeeeeeeeeeel gaaf! Ik krijg misschien ook een meid! haha! Dus als het van Ferdy niet mag....;)

@all: Hier gisteren een enorme hormonenaanval gehad, heb een gootsteen vol gejankt denk ik! :$ Ruzie met Marc door mijn eigen gezeur (lees: hij mag bijna niks...:)) en dan zit ik hier dus nu met van die gezwollen oogleden... Mag ik zo mee naar mijn werk...Balen dus, maar ik ben er voorlopig weer ff vanaf, dat gejank allemaal! En nu is het ook weer goed hoor! :D

2. mroos

mroos Niet meer actief

@Roeltje, zo dat is balen zeg, vervelend he als je niet weet wat er aan de hand kan zijn! Vervelend voor jullie allebei..

@Suus, huilen lucht op;) Ik huil bijna elke dag wel haha, heb me er ondertussen bij neer gelegd. Als ik op het punt sta om ietste zeggen tegen mijn man wat hij niet mag dan denk ik halloo, ik ben zijn moeder niet, maar zijn vrouw, hij kent zn eigen verantwoordelijkheden vast wel. En als iets op een gegeven moment echt te gek wordt geef ik aan dat ik heel graag wil dat hij thuis blijft of iets omdat ik em zo mis, werkt echt;)

Ooh ik zit alweer in de spanning hoor, gistermiddag zijn de vliezen gebroken van mijn beste vriendin met 37 weken en 5 dagen. Vk kwam langs moest ze naar het ziekenhuis omdat ze alsnog stuit vermoedde, was niet echt geval dus terug naar huis. Ze had wat lichte krampen gisteravond maar kwam niet op gang. Nu stuurde ik dr vanochtend om 7 uur een berichtje voor een update maar die heeft ze niet gelezen(blackberry;)) terwijl ze anders om half 9 de vk moest bellen om naar het ziekenhuis te gaan, dus ze heeft ook niet meer op haar tel gekeken wat betekent dat ze er óf middenin zit, of dat ze net bevallen is!! En ik mag meteen komen kijken:D, ik wacht in spanning af dus!

Oh en ik ben aangenomen:D dinsdag een gesprek over hoe en wat verder.

Ik ga even fruit maken voor Boaz!

3. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @suus: ahhh meid toch :( Dat zijn verschrikkelijke dagen.
    Je ergert jezelf gewoon dan... Komt wel goed!!

@Mroos: Spannend hoor met je beste vriendin! en jeeej aangenomen!! Gefeliciteerd met je nieuwe baan :)

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Morgen!

Vannacht werd Milan om 0:00, 3:00 en 6:45 wakker... Pfff gaaap! Ik heb amper geslapen tussendoor. Geen idee wat er is.

Roeltje
    als hij altijd tot ongeveer even laat slaapt dan zal n zetpil helaas ook nie helpen;). Hopelijk helpt t verschuiven v zijn bed, maar misschien is lenn gewoon n vroeg vogetje! Kinderen v m'n broer slapen altijd al zo kort. Die zijn 2 en bijna 4! Opzich slaapt hij toch nie weinig? Hij ligt er om 19:00 in toch ofzo? Maar voor jou is t wel vermoeiend!

Riti
    mooi zo! Had je nog bv dan??

Dretjuh
    oh okee. Zou zo graag n site willen maar is vet duur...

Suus
    whaha moest lachen om je reactie over het bedje in de schuur haha
    Och jee! Waarom mag ie dan niks van je? Lekker hè die homonsters!!

Mroos
    gefeliciteerd! Had nie anders verwacht dan dat je aangenomen zou zijn;). Spannende dag vandaag!!

5. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Lotte: ja als je niet weet van hoe of wat dan is het behoorlijk duur omdat je dan alles moet uitbesteden, klopt ja.

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lotte
    nou hij slaapt overdag dus bijna niet:( als hij in totaal 2 uur slaapt ben ik al blij.. hij krijgt echt te weinig slaap op een dag..

hij was om kw voor 6 wakker.. we zijn nu 5 uur verder en hij weigert nog steeds om te slapen:(

7. mroos

mroos Niet meer actief

Zat ik trouwens eindelijk over de 1000 posts heen.. zucht haha.

8. mroos

mroos Niet meer actief

@roeltje, en prikkels verminderen? een dagje geen tv, geen muziek, niet al te gek met em doen, geen grote uitstapjes etc.? En alle dingen die afleiden rondom zn bed weghalen..

Oh en Boaz slaapt alleen goed in een slaapzak met lange mouw, misschien ook een idee!

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Suus; ach jee. Gelukkig is het weer goed, en die ogen ziet niemand joh. Hopelijk heb je het hiermee weer even gehad. Die stomme hormonen ook.

@ Mroos; oeh spannend, en dat je al zo snel langs mag, leuk!

@ Dretjuh; die Dani gaat als een speer! Hij heeft natuurlijk ook een lekker vlot voorbeeld om zich hen, dan zou ik ook niet wachten en lekker mee gaan doen :).

@ Lotte; (voor mij blijf je Lotte hoor hihi) ja heb nog bv. Hoef mijn borst maar te pakken en er een glas onder te houden :). Niet dat ze lekken oid trouwens, na jah, klinkt een beetje banaal misschien maar denk dat als ik de kolf er weer op aansluit ik overmorgen 'gewoon' weer een liter produceer (weet ik niet hoor, maar dat denk ik, ga het niet proberen :p).
    hey en die Milan in eens joh vannacht, dat is niks voor hem.

@ hier; pfff zit een beetje te wachten, en daar ben ik niet goed in. Heb ik altijd voordat we weggaan naar iets 'spannends' , alles is al 3x klaar, hoef alleen nog maar de deur uit maar het is nog véel te vroeg.

10. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; en Lenn is moe, toch? Er zijn wel meer kindjes die weinig slapen maar die hebben er dan ook genoeg aan. Sneu hoor voor de kleine man.

@ Mroos; voordat je gaat beginnen aan je nieuwe baan nog even flink je best doen met posten dus :D

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Tv staat alleen tijdens ontbijt aan en na het avondeten om het eten te laten zakken en een enkele keer als ik iets moet doen waarbij hij even alleen wil spelen.. radio staat zelden aan, eigenlijk alleen als hij op bed ligt of als ik flink ga poetsen.. meer eigenlijk niet..

Tja, uitstapjes zijn eigenlijk alleen de boodschappen. soms bij iemand op de koffie maar dat is altijd na zijn slaapje en niet vlak ervoor..

12. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Heeeeey,

We zijn er weer. :D:D:D
    Nou gisteren is de kapster geweest. ben er niet blij mee :(. Ik vind het te kort. Net dus maar wat klemmetjes en dergelijke gehaald zodat ik mijn haren nog wel vast kan doen. Maar goed groeit wel weer aan.
    Vanmiddag komt iemand nagels bij me zetten. Hopen dat dat wel goed gaat hahaha.

Hoe is het met iedereen?

13. gimena

gimena Niet meer actief

@dretjuh wat goed! idd Big News

gaat hier weer eens verder

14. mroos

mroos Niet meer actief

Ze is bevallen! Vanochtend om 9 uur al haha, had dr man aan de telefoon. Ontsluiting vorderde niet dus ze moest naar het ziekenhuis, wacht nu op een telefoontje wanneer ik langs mag komen, maar ze was kapot dus zal vanavond wel zijn.
    Het is een dochtertje en ze heet Liv:D(ik had de naam afgelopen week al geraden en toen reageerde ze al heel raar;)).

15. mroos

mroos Niet meer actief

@Lotte, Milan had de laatste nachten wel vaker een beetje onrustig he? Gek joh! Hopen dat hij snel wel lekker slaapt, en jij dus ook!

@Dretjuh, ik las al op hyves dat Dani een stapje los heeft gezet, jee wat een knapperd!

@riti, heb ik het spannende gemist(niet goed teruggelezen?) ben benieuwd!

16. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Hallo!!!
    Woehoe deel 6 alweer!!! He deel 5 niet meer kunnen lezen dus sorry!!
    Balen zeg gister, ben er nu wel achter dat ik echt verslaafd ben, keek vlgs mij wel elk kwartier of ik er al op kon! Was ook echt heel de dag thuis want moest wachten op dd schoorsteenveger, had dus echt alle tijd om te zpen maar helaas:(

@mroos: gefeliciteerd met je nieuwe baan!! Oh en met je dinnetje!! Leuke naam, Liv:) namen raden doe ik niet meer. Had het 8 jaar geleden ook goed geraden bij mn nichtje en dat vonden ze zo niet leuk dat ik tegenwoordig mn mond maar hou tot de kleine er is;)

@suus: oeh zulke dagen zijn echt vreselijk, je zit jezelf dan zo in de weg. Gelukkig nu een nieuwe dag en voorlopig zijn je traantjes op;)

@riti: succes straks, ik duim dat alles goed is!!

@roeltje: jeetje meid, wat heb ik met je te doen! En met Lenn want hij zit zichzelf duidelijk in de weg. Ik heb met emma ook zo'n periode gehad dat ze bijna niet sliep overdag, ze gunde zichzelf geen rust. Toen heb ik gemerkt dat het scheelde als ik een kwartiertje voor ik dr naar bed wilde doen even rustig met dr op de bank ging zitten. Beetje knuffelen, boekje lezen, liedje zingen. Ze kwam dan zelf ook tot rust( op de grond blijft ze druk) en begon dan al oogjes te wrijven enzo. Dan maakte ik een piepklein flesje met goed warme melk en dan op bed. vaak lukte het dan wel. Misschien dat dat werkt?? Of anders de wandelwagen op lig stand en gaan lopen? Ze moeten echt zelf die rust zien te vinden om zich over te geven aan de slaap. Moeilijk is dat, sterkte!

@collo: die arme man van jou;) wat vond ie ervan?? Ik zou echt gaan voor dat idee van riti! Superlief!!!

@dretjuh: wat een creatief brein ben jij toch!! Ik wou dat ik iets van jou had! Verzinnen lukt vaak nog wel maar de uitvoering is altijd minder geslaagd;)
    Ennuh wat goed van dani!!! Suppersnelle kids van jou!

Ojee komt een poepwalm voorbij..... Ff verschonen en dan lekker ff naar buiten. Het is hier heerlijk zonnig:) tot later!

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    naaaa word best creepy..
    vanmorgen nog groot drama met slapen.. bedje heb ik net nog iets anders neer gezet, wat verder van de deur af zeg maar.. Leg hem net in bed, flesje sap meegegeven (hoe opvoedkundig verantwoord;)) en zijn nu tien minuten later en het is nog steeds stil.. ik vraag me af of hij slaapt, want af en toe hoor ik wat gebonk van boven.. zou toch té toevallig zijn dat dat komt door het bedje verplaatsen?

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    zal wel n periode zijn dan van dat overdag weinig slapen. Milan
    redt de 2 uur op n dag nie eens.. Die slaapt vaak maar 1 uur. Laatste tijd iets meer overdag, maar nou spookt ie snachts veel. Schijnt wel heel vaak rond 9mnd zo te zijn, maar ja daar hebben
    we weinig aan nu;)

Mroos
    haha serieus??? Alleen in slaapzak
    met lange mouw? Wil t best proberen ook, maar kan me
    moeilijk voorstellen waarom dat helpt hihi;)

Riti
    graag! Heb liever dat jullie me gewoon Lotte noemen!! Is alleen zodat m'n naam bovenaan niet gelijk opvalt;)

Haha Milan slaapt al vanaf begin sept regelmatig (lees vaak) slecht snachts;) cb denkt dat hij in t sprongetje gewend is geraakt aan dat ik m bv gaf en hij dat nu dus ook nog wil. Moest m
    maar water gaan geven maar neemt ie niet! Ik slaap dus al weken slecht;). Af en toe lijkt t ook echt pijn te zijn, maar vannacht weer niet. Weet ech nie wat ik eraan kan doen. Hij heeft daarvoor altijd perfect geslapen. Gisteren en eergisteren ook gelukkig weer zoals altijd...

Mroos
    gefeliciteerd voor je vriendin en dr man!! Grappig dat je de naam al had geraden. Wist je dat meisje was? Vond ze vast nie leuk dat je t al had geraden;)

Nee Milan sliep gisteren en eergisteren juist zoals altijd. Maar dus wel al een tijdje daarvoor slechter. Had er al een heel stuk over geschreven aan je ivm boaz maar had je nie gezien;). Hier is t sinds begin sept (zie stukje aan riti)

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    ja zal wel toeval zijn of door de fles komen;) drie dagen terug sliep ie toch ook ineens steeds uit zichzelf overdag;) super iig dat ie stil
    is

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    nou te vroeg gejuichd hoor, hij is alweer wakker :(

Deel Deze Pagina