@Lotte: aften zijn een soort blaren, neej ik weet wat Roeltje bedoelt, zijn van die witte puntjes ter grootte van een milimeter. @Hier: pfff Layla wil echt de hele dag vermaakt worden, ben al de hele dag aant puzzelen en met hello kitty lego aan het spelen. Is wel leuk hoor, maar vooral vermoeiend.
@Roeltje; Geen idee wat die puntjes zijn, kunnen tandjes zijn maar 6 puntjes is misschien gelijk wel weer teveel van het goede. @Juttel; Lekker he als ze zo ondeugend zijn @hier; Beau vanmiddag dus naar mijn schoonouders gebracht vanwege dat ik naar de Fysio moest. Na zo'n 90 min. was ik weer terug en trof een slapende Beau aan op de bank aldaar. Schijnbaar is hij aan het stoeien geweest op de leuning en vond dat wel een lekker zacht plekje om in slaap te vallen. Beau was echt in diepe slaap. Ik heb hem slapende in de Maxi-Cosi kunnen zetten en ben toen naar huis gereden...de MC uit de auto gehaald met een slapende Beau...ik dacht ik laat hem maar ff lekker slapen. Na 30 min werd hij wakker en haalde hem uit de MC......pfff wat ik toen zag was ff niet zo leuk Hij zat tot bijna in zijn nek toe onder de poep.....gisteren dus ook al toen ik hem ophaalde. Je ruikt het jammer genoeg niet om door te hebben Heb even flink moeten stuntelen om hem schoon te krijgen met dat de spullen (bedje, aankleedkussen etc. niet al te smerig zouden worden) Helaas is dit niet gelukt! Ondertussen dus een bad aangezet en Beau lekker gebadderd....hij heeft echt de grootste lol gehad. Wederom zaten er flinke plakaten aan zijn billen en rug vast Preventief maar wat bepanthen gesmeerd.
Dretjuh Haha weet ik, maar dacht dat je dat bedoelde. Dees Hmm vervelend. Misschien kan je het tegen ze zeggen dat ze af en toe even moeten ruiken door zn broek heen omdat je het niet echt ruikt? Doe dat zelf ook regelmatig, want anders ruik je het hier ook bijna nooit. Hoe was het bij de fysio?
@Lotte; De volgende keer geef ik het idd wel ff aan, 2 dagen achter elkaar dit aantreffen is niet leuk...vooral niet wanneer het voorkomen had kunnen worden. Bij de fysio was het goed, krijg wel telkens weer adviezen mee mbt houding en oefeningen. Merk dat de bekkenband zijn vruchten afwerpt, erg prettig! Ohw en Beau gaat nu veel vaker staan zonder zich ergens aan vast te houden. Net ook weer, loopt hij een stukje met zijn wagentje en blijft dan ineens stil staan...laat zijn handjes los en kijkt me dan blij aan. Pfff wat kun je je dan trots voelen
@ Dees; ach bah, dat is niet ok. Hij heeft het in ieder geval wel heel leuk gehad, en daarna nog lekker in bad ook. @ Juttel; Twan lekker aan het uitdagen geslagen, flink je handen vol dus. Lastig hoor, hier ook een draakje. Heb toch veel verzet en aangepast voor haar zodat er nog maar een paar dingen overblijven die niet mogen. Maar juist die dingen he, continue...zucht. @ Dretjuh; Layla al een aan de beterende hand? Zware dag zo hoor lijkt me als 1 van de 2 ziek is. @ eten; Maura is ook lekker moeilijk aan het doen, de logica ontbreekt dus het is volgens mij gewoon de leeftijd/fase. Zelf doen wil nog altijd best aardig, vandaag had ze voor het eerst spruiten, nou in plaats van 5 had ze er liever 10 gehad . Ik gaf eerst een hele, meestal hapt ze alles eerst af...nee hoor hopsakee naar binnen en al graaien naar de volgende. Wel handig, spruiten in overvloed voorlopig en lekker makkelijk . Vanmiddag wat ingepakt met Maura hulp
RiTi Schattige spam! Alleen op het kastje met schoonmaakmiddel doe ik denk ik zo'n kindbeveiliging. En heb de steakmessen maar een laadje hoger gelegd. Voor de rest is het gewoon aanleren af te blijven....makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Gelukkig geen planten op grijphoogte en ons huis is al katten-proof dus dat scheelt. Vandaag heb ik het idee dat mijn buik is verdubbelt in omvang. Voel me op het moment ook echt zo'n tuimelaartje. Hele strakke buik ook. Voelt niet zo prettig. Denk dat nr2 een groeisprintje trekt. Had ik volgens mij vorige keer ook.
@Dees: bekkenband vond ik ook erg fijn. Moest hem 24uur per dag om, behalve bij douchen en zwemmen natuurlijk. Zodra ik aan de weeen begon mocht ie eindelijk af!! Wat goed van Beau zeg!!! Super super!! @Collo: oeh zo'n strakke buik is niet fijn nee, ik had altijd het idee dat ik aant scheuren was haha @Hier: nou kindjes vanaf half 8 op bed, layla weer helemaal beter, gelukkig
@Riti: hey wat leuk dat Maura spruiten eet, is nou niet echt favoriet bij kinderen. Leuke foto !!! @Dees: geheel terecht een trotse moeder @Juttel: volgens mij heeft Robijn hier wel door dat ze ergens niet mag aankomen. En dan zeg ik nee nee. En dan kijkt ze superondeugend om er vervolgens juist weer aan te zitten. @Collo: al weer 24 weken zwanger. Wat gaat dat snel zeg! Heb je ook het gevoel dat het sneller gaat als de eerste? @Dretjuh: gelukkig layla weer beter! Bij Robijn zijn de eerste twee tandjes doorgekomen nu. Af en toe heeft ze er last van, maar het valt mee. Is het bij jullie ook altijd zo'n aankleed- en verschoondrama? Mevrouw wil perse op haar buik liggen. Inmiddels lukt het me aardig om zo een luier aan te doen. Soms helpt het geven van een afstandsbediening of mobiele telefoon nog wel eens om haar op de rug te laten liggen. Nagels knippen is nog erger, als ik al haar handje vast houd begint ze al te huilen. Hoe was de meeting trouwens? Hopelijk komt er snel weer een meeting. Lijkt me heel erg gezellig.
@Dees; fijn dat die band lijkt te helpen! Vervelend dat je Beau al twee dagen zo mee naar huis neemt...inderdaad proberen subtiele hints te geven dat ze tussendoor eens aan zijn billen moeten ruiken? Leuke filmpjes weer. Riti; wat kan Maura fijn helpen zeg! Grappig van die spruiten; misschien hier ook eens proberen? @ Pelikaantje Verschonen gaat hier nog wel goed, maar geef meestal al iets in zijn handen. fijn Dretjuh dat Layla weer beter is; cool van die puzzels (las ik op Hyves..); slim meisje! Hier is Tijs heeeel zoet gaan slapen. Eerst met z'n 3en in bad (is wel een beetje krap aan het worden), flesje en heerlijk in slaap gevallen. Vannacht had hij ook heel goed geslapen; dus hopelijk deze nacht weer. Morgen lekker vrij; heerlijk genieten van mijn kereltje.
dames, ik kom me afmelden.. Ik duik mijn bedje in.. Zal wel weer vroeg dag zijn voor meneer Uk.. Rond 8 uur alles klaar hebben om een afspraak bij de ha te maken.. En ik zal 'm krijgen ook Tot morgen! !
Trusten Roel, horen het morgen wel. Heb trouwens naar het filmpje geluisterd; arm ventje. Misschien is het toch het donker/alleen gelaten worden. Misschien een nachtlampje? Succes met het maken van de afspraak!
pELIKAANTJE Aankleden of verschonen is hier ineens ook drama. Ze wil niet meer gaan liggen. Zitten vindt ze prima, maar als ik haar neerleg moet ik echt met een hele goede afleiding komen. Vaak laat ik haar gewoon maar huilen, anders wordt het een steeds groter circus ben ik bang. Moet nou eenmaal gebeuren. De meeting was super gezellig! Binnenkort geloof ik wel een mini-Brabantse-zwem-meeting in de Tongelreep in Eindhoven, die overigens ook toegankelijk is voor niet Brabo's... Roeltje Succes morgen meid!
hi dames.. beetje druk nu met ritme vinden en nieuwe baan maar kom snel bijkletsen! hoop dat hier alles goed gaat met iedereen!
goedemorgen!! Suus what's up?! *knuffel* Wederom 6 uur vanmorgen.. Na zijn flesje nog even half uur in bedje gespeeld en toen maar naar beneden.. Zit nu in de box Telekids te kijken.. Kan ik even ontbijten
@Suus: ahh meiss toch KNUFFF van mij ook! @Roeltje: pfff 6 uur weer...... @Hier: meneer kwam om 5.15 !!!! is ff 15 min wakker geweest, wilde n flesje en is toen gelukkig weer in slaap gevallen. Slaapt nu nog.
suus: alles wel goed..?? doe rustig aan he meis! roeltje: klinkt wel heel zielig.. ik heb geen idee. misschien verlatings angst? ik hoef qyano ook echt niet alleen te laten savond slaapt hij op het moment ook bij mj anders slapen we de hele nacht niet incl de buren dretjuh: heel gek mara van iedereen die en dochter heeft hoor ik hetzelfde dat ze vermaakt moeten worden terwijl jongens zichzelf vaak geod kunnnen vermaken.... ( hier ook ze kan niet lang iets voor zich zelf doen) lotte: lukt alles??? hier: cailynn gister voor het eerst bij een vriendinnetje van school wezen spelen.. vond het erg leuk voor haar. zij zel fook! vandaag de 2 kids naar school en babyzwemmen met qyano. dus zal zo maar eens beginnen met alles te pakken pffff
en ondertussen sta ik al 8 minuten in de wacht bij de huisarts.. eerste keer dat ik om 8 uur belde: "Er zijn teveel wachtenden voor u, de verbinding wordt verbroken." Kortom, het wordt retedruk daar
Goedemorgen allemaal @Joyce, ist leuk op je werk? @Suus, oh dat klinkt niet fijn sterkte meis! @Roeltje, en? Ist al gelukt? ben heel benieuwd wat de huisarts zegt! Meiden, ik heb jullie eetschema's nodig.. Boaz eet nog steeds geen yoghurt etc. omdat hij er van spuugt. Met als gevolg dat hij nog vrij veel melk drinkt, hier onder mijn schema: 7.00 fles 180+6 (hij gaat daarna weer slapen dus brood zie ik niet zitten, maar zodra hij wakker blijft kun je ook een boterham ofzo geven toch?) 10.00 fruit (1 a 1,5 stuk) + wat slokjes water 12.00 1 boterham + fles diksap 15.00 flesje melk 120 +4 17.30 avondeten klein bordje(ga vanaf vandaag maar iets meer geven..) 19.30 fles melk 180+6 Als ik kijk op de site van Welkom bij Kidsvoeding dan zou ik kunnen stoppen met het kleine flesje melk, en in plaats daarvan iets anders geven, dus dan doe ik wel weer standaard sojayoghurt, volgens mij zit ik dan goed toch?