December 2009 mama's, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door collo003, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Dees, dankjewel meis! Ik hoop ook dat het snel mag lukken. Het kriebelt echt zo erg!

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Chicken
    Idd, als dit is wat je gevoel je ingeeft moet je dat doen.. En als dat betekend dat je tot januari 'moet' wachten, dan is dat alleen maar goed denk ik.. Zoals je zelf aangeeft, je hebt een zaak draaiende te houden.. Succes meid! En voor je het weet is het januari!!

Chiquita
    ach wat sneu, kort zwemlesje dit keer dus.. volgende keer beter toch?

Lenn ligt op bed.. miept wel wat maar valt nog mee tot nu toe..zal zo wel losbarsten haha..

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Boehoe....hier nog steeds herrie van het boren....ohw ik kan daar echt van balen!

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees
    oeh zou ook flink **** zijn hoor.. Zeker als het tijdens Beau zijn slaapje valt.. Kun je niet vragen of ze een uurtje kunnen wachten?

Lenn slaapt:) Duurde even maar mama's arm doet wonderen:D poeh, dan is die 8.5 kilo zwaar hoor;)

even gauw de tafel afruimen en lekker met een kop thee op de bank :D

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Ik heb al gekeken maar zie en weet dus niet waar het precies vandaan komt. Het kan aan 1 van de zijkanten zijn maar ook ergens hieronder.
    Dat is dus weer het nadeel van in zo'n appartementen complex te wonen :(

Whoehoe, geniet van je rust meid!
    Ben benieuwd hoe lang Lenn zal gaan slapen.

6. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Nieuwe banner!

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Check ;)
    Nu maar afwachten en tussentijds genieten van Milan!!

8. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Hier ben ik even snel. Jullie zullen het vast op hyves hebben gezien. Luuk is ziek. Ik dacht dat het de tandjes waren maar niet dus. Al een paar nachten al een flink drama. Wakker worden en flinke koorts. Vandaag is mijn man bij Luuk thuis.

@roeltje
    Net even vlug je topic gelezen. En wat verschrikkeijk zeg. Ik hoop echt dat je vandaag nog gebeld gaat worden.

@de rest
    Sorry, misschien heb ik morgen meer tijd. Ga weer aan het werk.

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Net maar even gebeld voor het maken van een 3D-echo....whoeii ik heb er zin in.
    Nog wel ff wachten maar dat geduld hebben we :D

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik las het idd.
    Beterschap met Luuk!!

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees
    whoehoe 3D echo!! Gaaaaf!! Joh, de tijd vliegt:D het is zo 25 november! :D

Chicken
    whoei, leuke banner! Aftellen maar :)

Sanka
    aaaahw, Luuk ziek:( Sneu hoor.. Beterschap voor het kleine mannetje..

12. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Beterschap Sanka!!

Oh wat leuk Dees...spannend weer!!

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hey meiden.

Dees
    Wat fijn dat de bekkenband werkt! Super!
    Leuk dat Beau ook vaker los gaat staan!

Moeilijke eters!
    Ik kreeg toevallig een mailtje over het moeilijke eten. Dat het er echt bij hoort en er zouden tips op de site staan. Dus misschien een idee voor jullie om even te kijken:D!

los staan
    Hier ook steeds meer en steeds langer. Ook laat hij zich dan heel rustig door zijn knietjes zakken en gaat dan zitten! Hij kan nu echt al een halve minuut los staan:D

Riti
    Leuke spam hihi. Zo'n foto hebben wij ook een paar weken terug gemaakt, maar toen zat Milan net onder de muggenbulten in zn gezicht:p
    Heeft Maura geen last gehad van de spruiten? Milan vindt ze ook heeeeerlijk (ik vind ze goooor!), maar had daarna de hele nacht gigantisch krampen:(. Durf het voorlopig niet meer te geven...

Pelikaantje
    Jippie tandjes!
    Hier is verschonen nooit een drama geweest! Vindt iedereen altijd erg apart hihi. Nu heeft hij soms wel dat als het te lang duurt dat ie t niet zo leuk meer vindt, maar is makkelijk af te leiden. Geef m alleen geen afstandsbediening, want die mag ie normaal ook niet dus lijkt me nogal verwarrend voor m anders;).

Suus
    Ach meid:( Sterkte lieverd! Dikke knuffff!!! En als je je ei kwijt moet...hier kan je t kwijt!!

Telekids
    Lijkt me ook leuk voor Milan, maar dan issie nog lang niet wakker haha:p

Chiquita
    Kheb je gisteren nog een mailtje gestuurd;). Gezien?

Mroos
    Veel melk?? Ze mogen toch gewoon nog 3 keer melk?? Ze hebben 500ml zuivel nog nodig. Ik vind je schema mooi:)

Boaz is toch ook allergie gevoelig? Dan moet je volgens mij uitkijken met sojaproducten. Was dacht ik een sterk allergeen prduct. Maar moet je anders ff op inet kijken:)

Schema
    Hmm, wij hebben verschillende schema's, want ligt eraan of hij om 9:00 of 10:00 wakker wordt haha.

Drinken
    Drinken jullie kids melk uit de fles of uit een bekertje nu?

Roeltje
    Wel netjes dan dat ze toch plek vrij heeft gehouden!!!

Chicken
    Klopt je banner wel??? oh ja dus! Tjee, moeilijke beslissing!

Roeltje
    Waarschijnlijk zelfs rond de 9,5kg nu:p:p Is alweer 2mnd geleden zie ik!

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lotte
    Oeps, even veranderd.. 20-09 zijn we geweest.. toen woog ie krap 8.5 kilo.. naar mijn idee is hij niet veel zwaarder geworden nog haha.. sowieso nog geen 9 kilo haha.. naja, hij is zwaar elk geval als je hem zolang op de arm hebt..

Hoe is het daar? Met Milan alles goed?

15. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Schema en melk...Ik heb hier niet echt een vast schema meer. Milan krijgt 's ochtends van 150 ml + 5 schepjes pap. Wanneer hij wakker wordt dan fruit, tussen 12 en 13 brood met 150 +5, 's middags nog een rijstewafel en rond 16.30-17.00 avondeten. Voor het slapengaan nog 150 + 5.

Het gaat trouwens een stuk relaxter nu hij een potje eet op KDV. Voorheen at hij pas om 18.15 op maandag en woensdag als hij thuis kwam. Nu eet hij gezellig met de groep mee op KDV en hoeft hij thuis alleen nog maar een flesje. Ideaal!

@Lotte...tja, ik heb me er nu al op ingesteld, komt goed!

16. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Hoooiiii,

Zit even 1 dag op mijn werk in de herfstvakantie en heb het beredruk, maar wil even laten weten dat ik jullie niet vergeten ben maar gewoon echt geen tijd heb.... sorry.
    Hopelijk kan ik snel weer bijlezen..

even update... Beau staat regelmatig los, kruipt nu eindelijk meer dan tijgeren en zijn hoektand komt door dus veel gekwijl en koorts s'nachts..... met de bijbehorende nachten...

Verder was het weekend heerlijk, heb de kinderen wel enorm gemist...
    en.......
    ik mag waarschijnlijk per 1 november 1 uur betaald ouderschapsverlof per dag opnemen, dan werk ik van 09.00 tot 12.00 en heb ik dus alle tijd om Renée naar school te brengen en te halen met behoud van salaris. aangezien ik 3 kindjes heb is dat tot 2013 haha:D

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    Ow haha. Ach ja, het is idd allebei zwaar op je arm:p

Met Milan gaat het geloof ik wel:p Heeft sinds 9:15 nie meer geslapen. Hij was net wel moe, maar toen ik m in bed legde moest ie poepen;). Dus daarna wilde hij ineens niet meer. Zit nu met een ballon te spelen haha. Wacht op de ***PANG***!

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Chicken
    Ow das wel super dat hij nu mee kan eten op het kdv! Geeft jou ook wel een stuk rust lijkt me!

Goed hoor dat je je erop kunt instellen! Vind het toch wel knap van je! Lijkt me erg moeilijk als je eigenlijk al begonnen was en dan ook nog eens die kriebels!

Ballon
    Ow haha. Milan is met een ballon aan het spelen, maar hij vindt het niet zo leuk dat hij weg schiet als ie erop wil gaan liggen:p

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lotte
    haha die PANG komt waarschijnlijk vanzelf;) Of niet.. Lenn zat met zijn volle gewicht op een ballon afgelopen weekend maar gebeurde niks.. Sterke dingen zeg haha..

Elmo
    fijn dat het weekendje weg leuk was :) Hee geweldig van de ouderschapsverlof!! heerlijk hoor meid!

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    Hij heeft er vanmorgen al een laten knallen:p. Maar dan wel met zijn tandjes...brrrr. Hoor je eerst dat heerlijke gepiep en dan PANG!!!

Elmo
    Ohh dat zou lekker zijn zeg! Das dan weer het voordeel van meerdere kindjes:p:p Alles dubbelop:D

Deel Deze Pagina