@Lotte; Het is een DVD van een toneelvoorstelling met mensen die de poppen zeg maar bewegen. Best wel mooi en leuk gemaakt. De CD's heb ik ook, alleen dan niet origineel Bijna elke dag luisteren we samen naar de liedjes. @verhuizen; Ik wil ook!!!
Doortje Ja je hebt gelijk, ik denk ook wel dat Milan het dan snel zonder morsen kan leren. Hij pikt dat soort dingen wel snel op namelijk. Alleen was dit dus even een mama-luiheids-dingetje denk ik. Ga ik t vanaf morgen weer goed doen hihi. 'S avonds idd gewoon lekker de fles. Heb jij een beker met oortjes of zonder? Misschien goot ik t ook wel te snel naar binnen. Hij krijgt verder idd gewoon nog bv
Dees Ohja, geloof dat Roeltje die dvd ook heeft. Lijkt me wel leuk voor m! Schattige liedjes he!!? Ik vind ze echt zo lief! Milan gaat lachen als hij dat kindje hoort lachen op de cd haha
@Lotte; Ik vind ze ook nog steeds geweldig, zoo schattig die muziek en idd Beau gaat ook meelachen als hij dat kindje hoort lachen. De DVD lag iig gisteren bij de AH in een schap, je kon de DVD goedkoper krijgen met inlevering van airmiles.
@lotte: ach een mama luiheidsdingetje mag best af en toe hoor! Maar denk idd wel, dat hij het dan sneller leert zonder te morsen. Ik heb een bekertje van mijn zus gekregen uit engeland (deze heeft een wat schuine rand), maar een bekertje van de ikea zou ook prima zijn!
We hebben er eentje die er wel wat van weg heeft bij de prenatal gekocht. Pas 2 keer gebruikt, weet even niet waar ie is haha. Zal zo eens gaan zoeken Babyplein: Difrax Oefenbeker
Ik ben bang dat als ik Milan er helemaal zelf uit laat drinken dat ie dan de hele beker omdraait Hij wil namelijk overal ook de onderkant van bekijken
Jeetje.....ik heb nog helemaal niet geoefend met een beker.....Milan krijgt nog melk uit een fles met speen en roosvicee uit een beker met tuitje. Mag dat niet meer?
@chicken: geen paniek hahah! Er wordt gezegd dat vanaf 9 maanden kunt oefenen met een beker. Is goed voor de kaakspieren (dus ook voor het praten). Dus het liefst geen fles of tuitbeker meer. Maar moeten en mogen bestaat niet in dit verhaal hoor!
@Doortje...haha...de paniek sloeg inderaad toe!! Geven jullie dan ook melk uit een gewone beker? Ik vind het altijd nog zo knussig net voor het slapen gaan met een flesje.
ik heb een raar kind! Ik heb haar iets voor tweeen op bed gelegd, ze begon om 14:45 alweer te kletsen. Ik heb het even aangehoord, toen was het weer stil. Begon ze om 15:30 weer te kletsen en te lachen. Maar nu is het toch echt alweer een tijdje stil! Ze dommelt waarschijnlijk elke keer weer even weg
@chicken: ja dat flesje voor het slapen gaan zou ik ook wel willen en inderdaad doen, als Sara dat zou willen (maarja, dat wil ze niet). Dus ze krijgt 3x per dag melk uit een beker! Lekker knussig blijven doen hoor!
@Chicken; Geen paniek hoor! Beau drinkt zijn melk ook nog steeds uit de fles en zijn roosvicee uit de avent anti-lek beker. Die beker komt wel een keer @Doortje; Ze heeft vast en zeker een hele leuke droom
@Doortje...hahah...lachen joh, dat geklets en dan weer slapen. Maar nu echt wakker, dus knuffeltijd! @Dees...oh gelukkig. Stom he, ben er nog totaal niet mee bezig geweest met andere flessen enzo. Ik neem aan dat het CB het ook wel aangeeft toch? Ga ik er lekker mee door!
@ Doortje; dat is trouwens wel echt knap van Sara zo vlot en soepel uit een beker drinken. Ziet er meteen zo 'groot' uit. Ik hou ook helemaal niet van verhuizen (herinnerde ik me deze week weer, beetje te laat ). Sara lekker uitgeslapen? @ drinken; Handige beker, heb ook die zonder oren. Nu is Maura ook met oren al snel lekker van de gemakkelijke, handig als een ander het doet . Zelf doen gaat niet, meteen op kop. Al maakt de beker niet uit, een glas een mok gaat allemaal hetzelfde. Hier ook een beetje mama-lui. Eerst dronk ze erg veel uit de beker omdat een tuitbeker niet ging, sinds die goed gaat wordt ik steeds gemakkelijker . @ Dees; zag laatst een stukje van die voorstelling, leuk! Heb nu de cd met het hoorspel, is hetzelfde als de voorstelling (andere stemmen). Maura vind de liedjes ook zo leuk.
Pff nou hier heb ik wat aan Ben gebeld (eindelijk!).. Maar had voicemail ingesproken, was aan het rijden en telefoon niet gehoord.. anyway, is die muts van het CB!! Daar heb ik het al mee besproken en volgens haar is Lenn verwend en moet ik hem maar laten huilen.. zucht.. gaat lekker vandaag als het goed is belt ze morgen terug.. zo, nu verder met koken..