December 2009 mama's, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door collo003, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimena

gimena Niet meer actief

zit nog op een heerlijke wolk :D
    reiki is het eigenlijk niet heet white time is sterker dan reiki.
    ook steen legging gehad en bagger medi gehad.
    waar ik 3 weken mee vooruit kan.
    als ik me niet lekker in me velletje voelde mag ik altijd komen erg fijn (L)
    vooral met de zorgen in me hoofd ivm me moeder.
    heeee heeeeerlijk :)

nu ga ik alles even bij lezen ;)

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Hihi, Beau is dus niet de enige :p

@Lotte; Tja via de telefoon zou ook kunnen maar vind dan de kwaliteit gelijk stukken minder....keuzes :D

@hier; Beau ligt weer plat, gelukkig nu redelijk vlot in slaap gevallen.
    Ik ga eens ff relaxen denk ik...
    Ohw ja, vanavond een 2e autostoel ophalen voor in mijn auto. De MC cabriofix wordt echt te klein en vooral als hij een dikker vest/jas/bodywarmer aanheeft dan krijg ik de sluiting van de gordels niet meer easy dicht.

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Gimena; bagger medi?? wat is dat? :)

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Gimena; geen idee wat het is , maar als je je er zo veel beter van voelt is het helemaal super!

@ kamertje; wanneer mag/kan de commode er uit?
    Vind Maura 's nieuwe kamer veel te vol. Ze heeft echt kastruimte nodig en nu hebben we door de verhuizing een hele mooie ikea pax kast over (groot!), die komt bij haar. Nu heeft ze ook een opgeknapt oud servieskastje van mijn overgrootoma er bij, die nu juist haar kamer zo leuk en eigen maakt. Dat met een (flinke) commode en dr bedje is best vol. Helemaal omdat nu eindelijk de lekkere schommelstoel er weer bij kan (moet ook anders staat hij buiten), lekker voorlezen in de stoel :).
    Het past maar daarmee is ook alles gezegd en is het mooie van de kamer een beetje weg :(. Kan niks in andere ruimtes kwijt helaas.

5. gimena

gimena Niet meer actief

@chiquita wat leuk dat cailynn en vriendinnetje heeft.
    hoe was het babyzwemmen ?
    en wil je op mijn verjaardag en die van Sophie komen ? had je een uitnodiging via hyves gestuurd maar weet niet dat je het het gelezen.

@sanka beterschap voor luuk .had het idd gelezen!

@roeltje heb het gelezen ik heb ook geen goude tip sorry! leuke cavia gevonden?

@chicken zie je banner even een pauzen :) zal duimen als jullie voor een 2e wondertje gaan dat het heel snel mag lukken.
    lieve spam

@dees las ergens dat je 25 nov een 3d krijgt..leuk :D

@bapsie en en hoe voel je je? zwanger ?? :p spannend

@lotte wauw wat knap dat hij zelf standing kan staan.

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Volgens mij is er niet echt een 'richtlijn' voor de duur van het gebruik van de commode.
    Zelf vind ik hem nog wel erg makkelijk en praktisch en dat zal denk ik ook nog wel ff blijven.
    Kun je die pax kast niet gebruiken als commode...of is die veel te hoog?

7. gimena

gimena Niet meer actief

@dees hmm weet niet goed hoe ik het moet uitleggen hoor.
    maar jij verteld hoe je voel. of naar een reading komt eruit wat er dwars zit.
    krijg je dozen met kleine flesjes er in je moet er 1 pakken zonder te kiezen.
    en wordt uit gelegd wat het is en wat de werking ervan is!
    raar maar waar je pakt echt de goede flesje wat je nodig heb!
    dat wordt gemengd en dat moet je 4 druppels 4 keer per dag op je tong doen.
    3 weken lang.
    zal eens kijken dat ik er een beter uitleg van kan vinden :)
    is ook de 1e keer dat ik dit heb gehad me steen legging.

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @gimena; Klinkt heel bijzonder maar volgens mij moet je hier wel voor open staan, of niet?

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Gimena
    nog nooit van gehoord.. Hopelijk doet het idd zijn werk en ga je je wat lekkerder voelen :)

Lenn werd om kw over 5 ofzo weer wakker.. lekker gegeten.. Eet ineens een bakje met yoghurt leeg.. zit wat minder jam in dan gisteren en lepelt het zo weg:$

nog even lekker spelen en dan straks lekker in bad (of morgenvroeg;))
    dan lekker slapen..

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Gimena; Het zegt me niks. Hopelijk heb je er baat bij!

@Roeltje; Nou lekker hoor, toch nog even geslapen en daarna nog goed eten ook.
    Beau gaat hier ook altijd 's Avonds in bad, daarna de papfles en slapen maar. Bij hoge uitzondering (lees poepbroek) dan gaat ie gelijk in bad.

11. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeeetje: wat hebben jullie een hoop geschreven ligt dat aan het weer ofzo :p

lotte: mailtje gister al beantwoord :)

gimena en sanka: dikke knuf viir jullie beebs... gimena kus van q voor s

roeltje: hoe is het nu met lenn( niet alles gelezen sorry )

chicken: leuke foto!!!

staan/lopen: doet ie dus..:S los staan doet ie wel maar durft ie niet maar as; ie druk bezig is staat ie en loopt ie dus ook.. maar als ie het in de gaten krijgt dan zakt ie door zn knietjes de held hahaha.. maarja hij is pas 9 maand bijna 10 duas vind het zeer knap ben dan ook wel een trotse mama

hier: qyano alweer wat beter... kruipt vrolijk rond.. hahah
    cailynn gaan ophalen vanmiddag wilde ze een vrienddinnetje laten spelen dus die gelijk mee genomen pannekoeken gebakken als lunch.. naar de winkel geweest met 4 kids.. gelukkig luisterde ze allemaal :) en koekjes gebakken en gekwarted.. nu behoorlijk de pijp leeg.. dus ga relaxen pfff

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; de pax is 230 x 50 x 100 met deuren, echt enorm maar ideaal.
    Vind de commode ook heerlijk, kan me eigenlijk ook geen voorstelling maken zonder. Wat een luxe probleem he ;).

@ Gimena; ga je link bekijken, ken het niet.

@ Roeltje; Lekker dat hij geslapen heeft en nog goed eten ook :).

13. gimena

gimena Niet meer actief

@dees idd je moet er wel voor open staan.

14. gimena

gimena Niet meer actief

@chiquita dikke kus en knuffel voor Q van S ;) en ook een dikke kus aan C van E :D hahah

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Zo, Lenn ligt op bed.. Frummelt nog wat geloof ik, maar zal zo wel gaan slapen..

Ben Lenn aan het tekenen dus heb wat te doen vanavond ;) Even zijn gezicht bijwerken haha.. hij ziet scheel :D

16. bapsie

bapsie Niet meer actief

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; wat leuk dat je aan het tekenen bent :)

@ Bapsie; *zwaai*

18. gimena

gimena Niet meer actief

@bapsie ZWAAI :D

@ super blij..ben een vriendin hier tegen gekomen waar ik in een kapperszaak heb gewerkt hier tegen gekomen op een form :)
    op hyves gaf ze aan dat zei het was LOL leuk :D hellemaal hyper de pieper :)
    wereld is maar klein

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    haha ja echt helemaal leuk om te doen.. Lekker ontspannend heb ik gemerkt.. Als het ergens op lijkt zal ik het posten..
    Hij heeft nu nog een rare neus, rare ogen en kijkt scheel.. Zijn haar ziet er ook niet echt uit, om over zijn oren maar niet te spreken:D

Gimena
    hee wat leuk zeg! *hypert voor de gezelligheid en voor de leuk vrolijk met je mee*

Deel Deze Pagina