Riti Jaa.. onwijs kunstwerk pfff haha alsof dat ooit zal worden Gimena Met Lenn gaat het op zich goed hoor.. lekker vrolijk, doet zijn eigen ding wel.. Alleen slapen overdag gaat behoorlijk slecht.. Maar ooit zal het goed komen.. we gaan vol goede moed verder naar een juiste oplossing.
zooo hehe, ik zit Sara ligt er al een uur in, die was helemaal gesloopt! Man is druk aan het studeren, dus ik zit even op de bank met de laptop.
Goedenavond!!!! Heb ff alles bijgelezen, wat ik nog onthouden heb zal ik ff op reageren. Als ik iemand vergeet dan sorry!! @suus: heb je berichtje niet gelezen maar toch een hele dikke knuffel!! @chicken: wat een schattige spam! Fijn dat je beslissing om heel even te wachten je wat rust bied! ik hoop voor je dat het in januari dan maar snel raak mag zijn. @gimena: wat fijn dat je zo ontspannen bent van de behandeling. Gaat het niet goed met je moeder?? @lotte: wat een knappe milan! ohja om nog even terug te komen op je vraag over de kinderwagen. Ik gebruik idd nog steeds de wandelwagen, emma zit er heerlijk in en hij rijd super. Ik heb wel een buggy maar die ligt standaard in de kofferbak van de auto en gebruik ik bijv als ik naar de winkels ga oid. Ik dacht ook dat de voetenzak van de mura erg warm was maar als je die flappen dichtdoet blijft er een kier tussen de zak en de flappen zeg maar. mmm niet echt duidelijk @bapsie: zwaai!!! @doortje: geen zorgen maken over sara's ontwikkeling hoor! ze doet het super en volgt lekker haar eigen tempo, prima toch!! @elmo: wat een heerlijke oplossing met dat ouderschapsverlof @happy: lekker geshopt dus ik denk ook steeds nu heeft ze genoeg maar ja dan zie ik toch weer iets wat ik echt niet kan laten hangen vroeger had ik dat met dingen voor mezelf maar dat lijkt helemaal over te zijn..... @riti: wahaaa jij hebt gevoel voor humor zag gelijk een ontplofte cavia voor me..... @dees: hoe is het afegelopen met de huizen die je zusje ging bezichtigen?? @chiquita: fijn dat Qyano weer opgeknapt is. Leuk dat je dochter een vriendinnetje heeft, wat een ontwikkelingen allemaal. hoe is het met Yorgos?? @roeltje: heb je topic gelezen en ook je reacties hier.... weet niks te zeggen verder behalve dat ik zou willen dat ik de oplossing had. Heb in ieder geval respect voor je hoe je het allemaal doet maar ja daar heb je ook geen d*nder aan @sanka: arme luuk, hoe is het nu?? @verschonen: yep hier ook drama. emma wil alleen maar staan maarja een flinke poepbroek verschoont zo lastig staand in het begin deed ik ook van alles om dr af te leiden maar daar ben ik mee gestopt want werkt toch niet. Nu leg ik dr gewoon neer en ze moet blijven liggen tot de schone luier om is, dit gaat meestal met enige zachte dwang en een hoop geschreeuw. als de schone luier om is doen we de rest staand. Moet eerlijk zeggen dat het erop lijkt dat dit een goede compromis is en dat ze het door heeft want het ging net al een stuk beter...maar dat kan morgen zomaar weer anders zijn @hier: emma liep vanmiddag langs de bank en de tafelmama is trots!!
@roeltje zal duimen dat het snel beter mag gaan dat lenn weer de oude is @Psje nou moeder gaat het niet zo.me moeder heeft weer nieuw kanker plekjes op haar hoofd. en haar ms zit ook niet echt lekker nu.pff
Roeltje Draaien van het filmpje kan niet op hyves. In het programma zelf kan ik het ook niet vinden...grrrrrrrr Chicken Dank je! Ja ben zeker trots hihi! Gimena Fijn dat je er zoveel aan hebt gehad! Dees Ja is ook zo, maar mn camera zit ook vol haha. Heb nu alles vh kaartje wel op dvd's gezet, maar durf het nog niet van het kaartje af te halen. Waar sla jij het in op? De mc gordels kun je hartstikke ver uit trekken hoor Als ik m helemaal uittrek dan kunnen er volgens mij wel twee babys op elkaar in haha Riti Wat ik hoor is dat heel veel mensen de commode echt jaren nog gebruiken. Zelfs nog als de kindjes zindelijk zijn om ze makkelijker aan en uit te kunnen kleden. Bad Milan gaat altijd 's morgens in bad Of eigenlijk onder de douche. In bad is hij al maanden niet meer geweest, is ie te speels voor. Chiquita Kheb geen mail ontvangen hoor meer 17-10 voor t laatst Misschien naar iemand anders gestuurd Doortje Hihi die man van mij ligt ook te studeren...ehhh hij is in slaap gevallen ondertussen Psje Is misschien wel een goed idee! Als we straks in het andere huis zitten dan kan ik ook makkelijker de wagen naar buiten rijden. Dan kan ik de buggy in de auto laten! Wel handig! Hmm, stom van die voetenzak dan...maar ja, ze hebben ook kleding aan eronder dus misschien valt t wel mee Wat goed dat Emma langs dingen begint te lopen!!
@ Lotte; moet er inderdaad niet aan denken zonder commode . Te speels voor in bad? Hier juist te speels voor onder de douche hihi, in het badje kan ze lekker dr gang gaan en uitgebreid spelen. Die staat wel op de grond in de douche, dat scheelt. Als ik haar met douchen op de grond zet wordt het te koud en op mijn arm houdt ze niet vol. @ PSje; wat goed dat Emma zich min of meer neerlegt bij het verschoningscompromis. Ik doe het ongeveer het zelfde maar dan met zitten, nadeel daarvan is dat ze overal bij kan en alles pakt. @ voetenzak; ooh ja, *ping* dank voor de herinnering. Die moet niet ver weg ingepakt worden want die gaat binnenkort al weer fijn van pas komen . Hier ook vooral de wagen, die zit toch verreweg het lekkerst, buggy is voor onderweg.
Riti Op de standaard lukte niet meer. En onze douchebak is niet zo groot dat ik erbij in kan gaan staan met badje, dus als ik daar het badje in zet (1x gedaan) dan spettert hij al het water de badkamer in en die is niet helemaal waterdicht. Opzich zou het denk ik wel kunnen idd als ik m op de grond kon zetten. In het andere huis zit een bad dus kan ie daarin. In de douche is best eng ja. Ik zet m dan op de grond en dan gaat ie tegen de cabine staan en dan glibbert ie weg hihi.
Gimena Aaaahhhh wat k*t!!!!!!!!!!!!!!!!! Sterkte meid *knufffffel* Psje haha wat goed van Emma!! Joepie langs de randen stappen Gaaf he vet gaaf.. heb een vogel getekend.. whaha moet echt lachen om mezelf.. Ik spoor echt niet.. *pakt haar potlood maar weer op*
@gimena: jeetje meid wat een rotnieuws! Was ze net klaar met die rotbehandeling. Moet ze weer aan de chemo?? Heeel veel sterkte meid!
Gimena Lees t net over je mama. Wat naar zeg...Is het wel goedaardig of weten ze dat nog niet? Sterkte meis!
@ gimena; ach nee, sterkte! @ Lotte; hier ook een minidouche, wat een gedoe hè. Wel knap dat hij kan blijven staan in de cabine. Hier een douchebak met 3 muren en een gordijn, ze kruipt er zo uit . Bad op de grond onder de douche past precies, pa of ma beetje dubbelgevouwen er naast (aangekleed maar goed nat erna ).
Riti Onze douche is ruim zat als je eronder staat of samen met Milan gaat ook nog wel. Ronald en ik samen dan weer niet. Maar als ik dat badje erin zet dan kan ik wel die deuren open houden, maar Milan mept erop los in het water en dan is alles zeiknat hihi. En ik vind het niet zo lekker om er op mn hurken bij te zitten, dat is misschien ook wel een grote rede dak t nie meer zo heb gedaan haha. Maar kan me zo voorstellen dat pa of ma dan heel nat is na zo'n douchefeestje bij jullie haha. Vond het ook wel knap ja dat ie in die natte gladde douche staat. Hij heeft zn handjes dan tegen het raam en dan gaat ie zo staan. Dus kan zich niet echt optrekken dan. Ben dan zo bang dat ie in een split gaat
@psje nee mag niet meer aan de chemo ivm haar ms door de chemo gaat haar immuunsysteem omlaag en dat is niet goed voor haar ms want haar immuunsysteem mag niet te laag mag worden omdat de uitval van haar ziekte erger kan worden. dus dat was geen optie meer.dus wordt weer de kanker gezwellen weg snijden. @lotte nee is kwaad aardig. ze zou een jaar kanker vrij zijn maar is maar een half jaar geworden. @riti dank je
Gimena Wat klote zeg Het heeft zich tot nu toe niet in haar lichaam uitgespreid he? Hoop het niet! Sterkte
@gimena: de kanker zit in/op haar hoofdhuid toch? En die plekken gaan ze dan wegsnijden? Pfff heftig voor je moeder en voor jullie allemaal zeg! Sterkte meid!
Gimena echt ontzettend ruk Heel veel sterkte meid, ook voor je moeder.. Ik duik zo mijn bedje maar in.. Zal wel weer vroeg dag zijn Om 8 uur denk ik de ha maar weer bellen, met het CB ga ik niet ver komen denk ik.. Trusten!