@lotte die onderzoek moet nog komen wanneer weet ik nog niet. heeft ze wel over gehad omdat ze zich toch wel zorgen maakt daar over. @psje ja klopt op haar hoofdhuid,op haar slaap komen ze als kool weer terug en op haar kruim.voelen als kleine onderhuidse bultjes.geen grote plekken maar ze heeft er veel pijn aan en pijn gun je niemand niet. @all dank je wel voor de lieve woorden! daarom was ik vandaag bij een kennis om te ontspannen. stap nu me bedje in
Goedemorgen!! wow, het was uiteraard weer kw voor 6 flesje en tot half 7 kunnen rekken en toen maar naar beneden gegaan.. Ligt nu in de box wat te dommelen en tv te kijken.. Of allebei tegelijk.. anyway, hopelijk gaat ie zo nog even slapen.. ik ga ontbijten en daarna lekker douchen.
goedemorgen, voor het eerst hier een ochtend voor mezelf, manlief brengt kleine naar de oppas (oma) en ik hoef om 2 uur pas weg, voel me een beetje schuldig maar ook wel lekker... nog fe een paar uurtjes slapen en dan fe door t huis heen
lotte: nog een keer gestuurd! dus als het goed is moet je m hebben nu gimena: is het alweer terug jeetje zeg... dikke knuf... psje: tuurlijk ben je trots!!! super he.. nu alleen alles op ruimen van tafel met yorgos gaat het ook goed.. heb je geen kind aan.. zooo lief..... en een lekkere knuffelbeer.. ok nu ben ik de helft vergeten schiet lekker op! bapsie: spannedn zie nu over 2 dagen testen roeltje hopelijk gaat ie idd nog even slapen als je er niet uit hoeft waarom zou je dan ook.. zeker met dit weer.. ik moest helaas wel. pfff fijn school .. hartstiukke koud buiten nou volgende week vakantie dan eindelijk wat langer in bed liggen.. of niet vandaag weer en volle planing pffff
ooh ja nog in dubio of ik zal testen... nog niet geplast dus tja heb nog ochtend urine moeilijk moeilijk moeilijk
kan me voorstellen ik vond het ook altijd moeilijk om te wachten... maarja zonde als je straks morgen ongi wordt hoop het natuurlijk niet voor je!!! voel je je anders?
Goedemorgen, Haak hier weer even in. Wat is er weer veel geschreven. Ons manneke is weer helemaal beter gelukkig. Zit nu heerlijk met zijn blokken te spelen. Ik zit niet zo lekker in mijn vel. Weet niet goed wat ik met mijn werk moet doen. We gaannaemlijk voor April verhuizen met het bedrijf naar Ede. Het is een rot stuk om te rijden want er staat altijd file. Nu heb ik geen rijbewijs dus het word mee rijden met een collega. Of ze laten een soort bus rijden vanaf de oude werkplek. Maar nu ben ik straks dus 1.5 heen en 1.5 uur terug , dus 3 uur per dag kwijt aan reistijd. Terwijl dit nu zeg maar 10 minuten is. Nu krijgen we allemaal wel erg leuke vergoedingen 15 euro bruto per dag reistijdgewennng een 13e maand. En dit 3 jaar lang. Maar goed ik ben dadelijk wel waarschijnlij van zeven uur sochtens tot zeven uur savonds weg van huis. Drie dagen in de week. Ik ben zo bang dat ik dadelijk veel van mijn mannetje moet missen. Daarbij komt ook weer dat als ik niet mee ga ik wel gewoon mijn ontslag krijg en dus recht op ww. Ik werk al zes jaar hier. Dus zou een half jaar een ww kunnen krijgen. Dus genoeg tijd om iets anders te zoeken. aaaaaahhhhhhhhhhh weet echt niet wat ik moet doen. Sorry voor mijn lange verhaal.
@Bapsie: geniet van je vrije ochtend, je mag echt wel goed voor jezelf zorgen. Als je zelf lekkerder in je vel zit dan zorg je ook beter voor je kids. Dus niks ego's aan Enneh jah doe maar testen hahahahaaha kan ook niet wachten @Hier: pff keelpijn, layla gisteren tussen 11 en 12 's avonds nog wakker, dus die slaapt nu nog. Dani is aanhankelijk dus die huilt nu, wilde net ook niet eten.. Nou dan niet he! Vanavond workshop met cupcakes, lijkt me wel leuk! Vandaag gaat ook mn kaarten website online, maar dat laat ik jullie nog wel weten kga nu flink aan de slag met de website en de kids
Sanka Ik heb echt expres een baan in de buurt genomen, want ik heb echt een broertje dood aan reistijd naar mijn werk. Alsje het per uur uit gaat rekenen verdien je vaak niet veel meer dan nu. Het moet wel een hele leuke baan zijn om mee te gaan... Wel moeilijk om die keuze te maken voor je... Lotte Gaat goed hier hoor! Wel wat pijn onder mijn ribben rechts gisteren en eergister, dus even in de gaten houden. Ben stiekem toch een beetje bang weer Hellp te krijgen. Maar kan natuurlijk ook mijn maag zijn. Vandaag even opletten of het erger wordt na het eten. Bapsie Voorgevoelens of niet? Ik zeg testen...hihihi maar dat zeg ik altijd! Dretjuh Leuk! Ga binnenkort ook eens een poging doen cupcakes te versieren.
hier Milan is om 9:10 wakker geworden en ligt alweer n kwartier te spelen kan ik ook altijd even rustig wakker worden hij werd vannacht wel wakker, maar was ook raar in slaap gevallen! Met knietjes opgetrokken op z'n buik. Zo ligt ie nooit. Chiquita had m'n hele mailbox nagekeken en had m echt nie, ook niet in de prullenbak hihi. Maarrrr nu wel thanks bapsie testen wat zegt je gevoel? Volgens mij zwanger hè?? Collo snap dat je er bang voor bent! Geef je dat ook aan bij de vk dat je er wel bang voor bent? Idd goed op jezelf letten sanka moeilijk!!! Als het heeeel leuk en heeeel gunstig is zou ik t overwegen, maar reistijden gaan heel snel vervelend worden. Zeker met files e.d. Ronald zou inprincipe 1uur moeten rijden, maar dat is pas n paar keer gelukt. Doet er tussen de 2 en 4 uur over steeds. Daar word je wel moe van. Maar schrijf voor jezelf de voors en tegen's eens op anders? Succes! Voor wanneer niet je t weten? Hier ga Milan uit bed halen
@ chiquita; lekker vakantie volgende week! Leuke plannen? @ Bapsie; ben je er al uit of je al gaat testen? @ Sanka; ai wat moeilijk zeg. Sterkte met alle afwegingen en je keuze! @ Dretjuh; zelf dus nu ook ziekjes: beterschap! Leuk workshop cupcakes, bij wie ga je het doen? @ Collo; wat gaat het hard al weer zeg. Hoe gaat het met de kamer (kapel en aftimmering ed)? Oooh wil ook weer eens aan de bak, al weer zo lang geleden . Over een week of 6 komt de keuken, hopelijk dan eens een gaatje tijd ook om wat leuks (en vooral lekkers) te maken!
had nog 3 testen dus mocht er 1tje doen van mezelf ligt nu te wachten in de badkamer... zal ik er zo heen gaan ik doe momenteel een taart/cupcake basiscursus! erug leuk!!!!
@bapsie; Spannend!! Je bent gewoon gaan testen nu, ik hoop voor goed nieuws! @Sanka; Goed dat Luuk weer beter is @Dretjuh; Beterschap!! @hier; Sinds gisteren 11.30 is onze theemuts, oftewel onze rooie kater verdwenen. De laatste dagen wilde hij wel graag naar buiten en liet hem dan ook gewoon zijn gang gaan. Na een uurtje was hij altijd weer terug maar nu nog steeds helaas niet Gisteravond nog 2 pogingen gedaan hem terug te vinden maar helaas zonder succes...manlief dacht hem gevonden te hebben op 1 van de onderste balkons maar bleek een andere rooie kater te zijn van 1 van de onderburen. Het is dat ik nu Beau thuis heb en wel vrij ben maar ik kan nu gewoon geen kant op....als Beau straks op bed ligt ga ik toch maar ff een klein rondje doen hier rondom het blok. Ik vind het maar niks zo, hij heeft zeer waarschijnlijk de hele nacht buiten moeten doorbrengen terwijl hij anders altijd maar graag 's Nachts bij ons ligt.
@Bapsie: ahhhh wat balen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @Riti: bij taartwinkel in Den bosch. Morgenochtend daar een workshop puzzelplaatjes, en 30ste iets met taarten. @Dees: jeetje wat erg zeg Inderdaad zielig als dat beestje 's nachts nu over straat zweft ipv lekker warm bij jullie is. Hopelijk vind je hem of vind hij jullie weer snel!
@ Bapsie; ah jammer zeg. @ Dees; ach arm beestje Hopelijk snel weer thuis! @ Dretjuh; goede verhalen over gehoord, leuk dat je een hele serie workshops doet!