@Bapsie; Balen van je nega-test! Nu afwachten wanneer je ongi doorbreekt. @Dretjuh; Ik ga zo ff weer een zoekpoging doen, hopelijk vind ik hem! @RiTi; Ik hoop het!! Dit is niks zo....
@ Bapsie; ja is toch een teleurstelling, het had ook raak kunnen zijn dus dan valt het toch tegen. Hopelijk is het snel raak! Dikke knuffel vanaf hier!
Basie aaah balen meid!!! Dees al druk aan het zoeken? Sneu hoor Arm beestje hele nacht buiten.. Succes met vinden! Ondanks het gebruikelijke huilen heeft meneer even 1.5 uur slaap ingehaald hopelijk slaapt hij vanmiddag ook nog even een uurtje.. Pff ook wat. Gister die 2 cavia's gekocht.. Vandaag ineens kale plek op één van de beestjes.. Blijkt schurft te zijn.. Dus dierenwinkel gebeld.. Met een bepaald middeltje moet het binnen 2 weken(!!) over zijn.. Maar ze mag ze ook terug brengen.. Ongelovelijk zeg, ze verkopen gewoon zieke beestjes bij de dierenwinkel! Ben je lekker mee zeg.. Ze zou even overleggen met haar dochter wat zij wil..
Bapsie Ahhh balen joh! Heb je wel gewoon doorgeklust? Anders kan het misschien zijn dat je ei later was en dat je alsnog over een paar dagen posi test. Dees Ohjee...arme poes. Hopelijk komt ie terug! Matras We krijgen van mn schoonouders een nieuw matras voor Milan voor in het andere huis en nu vroegen ze of ik de Aerosleep goed vind. Zijn jullie bekend met dit matrasje? We hadden voor het bed hier ook eentje van hun gekregen maar die was wel errug duur
Dees Niet meteen teveel zorgen maken. Die van ons was 8 dagen weg. En die lag savonds ook het liefste op mijn voeteneind hoor. Rare beesten zijn het ook. Hij komt vast terug. Bapsie Oh....jammer meid....
Lotte Hier heb ik ook een Aerosleep matras+hoes. Ben er erg blij mee. Heb voor nr2 ook alweer 1 besteld. Matras blijft altijd mooi schoon en altijd goede ventilatie.
Suus Hey meis. Hoe gaat het met je? Heb helaas je verhaal niet gelezen van de week, maar hoop dat het wat beter met je gaat!
Ik heb onze kat gevonden....alleen kan ik er niet bij!! Hij zit schijnbaar dus toch op 1 van de balkons van onze verre onderburen, maar kan er niet vanaf komen omdat hij aan het einde van de rij zit. Ik kan roepen wat ik wil maar hij komt er niet door naar beneden. Heb al aangebeld bij die beste mensen en zelfs bij de naastgelegen buren maar helaas is er niemand thuis. Net maar een A4'tje in elkaar gezet met een foto etc van Nick met de vraag of ze mij/ons willen bellen als ze thuis zijn zodat ik hem weer op kan halen. Pff ben allang blij dat hij nog leeft....maar nu rest er verder niks anders dan afwachten.
*Niks teruggelezen sorry, word weer eens een ego bericht* Net telefoon gehad van het CB.. Een andere vrouw gelukkig (arts is vrij vandaag) Ken haar niet verder, maar was erg aardig.. Heeft een aantal vragen gesteld en wat tips gegeven om zijn ritme te veranderen.. Gelijk opgenoemd wat we al geprobeerd hebben en toen wist ze even niks meer te zeggen.. Volgens haar hebben we ALLES geprobeerd en ze kon ook niks meer bedenken.. Ze gaat nu contact opnemen met een orthopedagoog (?) Zoiets elk geval.. Volgens haar is het geen verlatingsangst of eenkenningheid, dan hadden we dat ook in andere dingen moeten zien.. En aangezien hij verder de hele dag vrolijk is, goed eet en drinkt, veel speelt en nooit huilt verder ligt het probleem waarschijnlijk bij het niet over willen geven aan de slaap.. Ze belt in elk geval eind van de middag terug of ze haar nu gesproken heeft of niet.. Zet er SPOED bij in de email dus moet goed komen.. Ze hoopt dat het niet over het weekend getild word, gaat dat wel gebeuren probeert ze nog een andere pedagoog te spreken maar weet niet of dat lukt.. Ik vind het goed, ze doet haar best heb ik gemerkt.. Denkt goed mee, laat me uitpraten en voor het eerst in weken ben ik EINDELIJK serieus genomen.. Moet eerlijk zeggen dat ik me rot schrok van het woord pedagoog.. Klinkt zo zwaar, helemaal nadat ze zei dat ze er bijv. zijn voor opvoedingsproblemen en problemen met voeding.. SLIK>. Ik heb GEEN problemen met de opvoeding!! Snapte ze ook wel, maar was maar een voorbeeld Oeps.. anyway, ze vond het goed dat we contact hebben gezocht, veel ouders schijnen dat niet te durven.. Vind het best raar aangezien alle (oke, het overgrote deel) toch het beste willen voor hun kind.. En als een pedagoog ervoor kan zorgen dat Lenn weer met een fijn gevoel kan slapen, laat maar komen dan.. Nouja, sorry, beetje lang verhaal, maar voel me 10 kilo lichter wij gaan zo even spelen en dan naar de bieb..
@dees Oh wat fijn dat je hem hebt gevonden zeg. @bapsie Balen. op naar de volgende ronde. @all Nou vorige week ging Luuk opeens van lig naar zit. En nu kruipt hij werkelijk het hele huis door. Net al mijn man gebeld dat we vanavond maar een ander tvkast moeten gaan halen. We hebben nu er een die helemaal open is. Daar staat de wii + spellen een hele rij met dvd's. De dvd speler zelf en natuurlijk de UPC kast. Nou alles heeft er vandaag al een keertje uitgelegen. Maar ik ben wel heel erg blij dat hij weer iets nieuws kan.
@Sanka: haha jah dat wordt continue alles uitladen da's niet prettig hoor! haha Wij hebben nu eindelijk ook een dichte tv kast Scheelt een hoop! @Roeltje: ja ik kan gewoon in mn hotmail @Hier: WEBSITE is ONLINE!!!!!!!!!!!!! heel simpel, maar de kaarten tot nu toe staan er wel op www.kaartontwerp-andrea.nl
roeltje: ja ik kan thx god wel in mn hotmaail hele week wel problemen mee gehad bapsie: knuff.. is altijd zon klote moment aerosleep: tja als verkooppunt ben ik er ok te vreden ove maar heb het zelf niet.. maarja wanneer ligt hij nou in zijn eigen bed :sss uhm bijna niet.. lotte ben aan het zoeken..... zo dadelijk met yorgos naar de kapper wordt erg lang..pfff hopelijk geen regen
mm vaag, ik kan niet in mn hotmail baal er best van, verwacht een email namelijk.. Dretjuh Wooooow gaaaf.. ziet er goed uit hoor !
@ Roeltje; Klinkt heftig, maar echt goed dat je stappen hebt ondernomen. Top! Fijn dat je gehoor hebt gevonden en het nu opgepakt gaat worden!
@Sanka; Wauw, Luuk maakt ineens grote stappen vooruit in zijn ontwikkeling. Ook wij hadden een 'open' TV meubel, die hebben we nu ook weg gedaan aangezien Beau er zowat zelf in kroop en idd net als Luuk de spullen eruit trok. Niet handig! @Roeltje; Jeuj wat een goed bericht!! Ben zelfs ook blij voor je dat je nu iemand hebt getroffen die met je meedenkt en zijn/haar werk goed uitvoert. Super! @hier; Pamfletjes zijn gemaakt en bij de buren in de brievenbus gedaan, nu maar afwachten op reactie en anders vanmiddag/vanavond aldaar nog maar eens aan de bel trekken. Zou niet graag willen dat Nick nog een nacht buiten moet doorbrengen.