mm vreemd.. krijg nu de melding Er wordt onderhoud aan de service gepleegd. Onze excuses voor het ongemak. Probeer het later opnieuw. Als het langer duurt dan een uur, laat het ons dan weten.
@hotmail; Hier geen problemen. @Dretjuh; Gefeliciteerd met het online gaan van je eigen site! De site is erg mooi geworden zeg.
Nog even een stomme vraag. Maar het kruipen gaat het beste zonder sokken. Maar dan krijgt hij steenkoude voeten. Wat doen jullie aan? Ik heb wel van die sokken met antislip maar die draaien zeg maar rond zijn voetjes van het schuiven telkens. Ik zag een tijdje terug een site voorbij komen met van die slofjes. Iemand nog een idee of dat wat was? En glijden ze daar niet mee uit? Ik heb een laminaat vloer.
sanka hier gewoon sokken aangehouden.. Ging elke dag een stuk beter en nu geen problemen meer.. Zelfde als met optrekken tot staan.. Gleed elke keer weg met sokken aan maar nu niet meer.. Sloffen gebruiken we alleen voor buiten..
@Sanka; Ik heb idd slofjes gekocht aangezien Beau zijn sokken telkens uittrok. Ik vind ze super en hij kan er goed mee afzetten. Heb ze hier besteld...oxxy lederen slofjes - Baby-Kidsfashion
Net toch nog maar wat extra verhuisdozen gehaald (manlief dan ), maar allemachtig wat is een goede stevige doos duur zeg .
@RiTi; Ik durf het bijna niet meer te zeggen maar mocht je nog verhuisdozen nodig hebben geef een gil. Mijn man kan er via zijn werk zo aankomen.... Voel me beetje mosterd na de maaltijd nu....
even klein baalmomentje haha.. Hond en Lenn staan allebei bij de vensterbank naar buiten te kijken.. Lenn weet dat hij hond moet aaien en dat doet ook netjes.. af en toe slaat hij natuurlijk wel eens maar over het algemeen is het netjes aaien (heul snel dat handje heen en weer haha) Pak de camera, draait Lenn zich om en kruipt weg
haha ja was een mooi plaatje Maar dat flikt ie elke keer. zodra ik de camera pak gaat ie er vandoor Nu nog even leren dat hij niet over de hond heen mag klimmen
@Sanka; Geen dank! Heel toevallig wist ik gelijk welke site je bedoelde. Ik had de schoentjes met zo'n 4 dagen binnen....die 48uur heb ik niet gehaald. @Roeltje; Hihi precies waar we het gisteren dus over hadden. Balen maar op den duur krijg je het wel voor elkaar hoor @hier; Beau is weer wakker, gaan zo maar ff naar het winkelcentrum. Ff wat fruit halen en de opvolgmelk is in de aanbieding. Leuk die aanbiedingen
Hier word ook over de honden heen geklommen. 1 van de honden vind het allemaal wel best. Is verslaafd aan eten en aangezien Luuk regelmatig zijn koekje aan haar geeft. De andere hond ligt alleen onder de eetstoel.
Even hoor. Voel me zo lui. Mijn man en schoonvader zijn heel hard een container aan het vullen met grindtegels/klinkers, tuintroep en andere bende die van zolder af kwam. Is erg zwaar voor ze. Ik hoef alleen maar voor de koffie en broodjes te zorgen en tussendoor Amy te entertainen. Maar omdat de lunch zo getimed was heb ik niet smiddags kunnen slapen en ben nu al zo moe... Heb dat middagslaapje echt nodig. Misschien straks nog even als ze aan het eind van de middag nog even gaat slapen... Kan natuurlijk niet tegen mijn man beginnen dat ik zo moe ben... zo....uitgeklaagd (gaap) Roeltje Hehe...nou maar hopen dat je weer verder komt Dees Joehoe, de theemuts is gevonden!
@collo Kan me voorstellen dat je even moet klagen hoor. Hopelijk zijn ze snel klaar en kun je even gaan liggen.
@Collo; Natuurlijk mag je ff klagen! Lijkt me ook geheel logisch wanneer je je middagslaapje mist. Tegen welke tijd gaat amy straks nog weer slapen dan, hopelijk kun je dan ook nog even wat rust/slaap pakken. Moet ook wel zeggen dat ik nu ook 's Avonds eerder moe ben omdat Beau dus in de ochtend niet meer gelijk terug naar bed gaat....wanneer hij nu wakker wordt ga ik er gelijk uit. Voorheen kropen we beide het bed weer in....die tijd mis ik wel zeg!
Kom nog ff een leuke foto spammen, deze foto heeft mijn schoonvader gemaakt toen Beau daar afgelopen dinsdag was. Ik kwam hem weer ophalen en net zo'n 5 min. daarvoor is Beau zo in slaap gevallen...
@riTi: ga ff aan mn man vragen hoe dat dat kan is gewoon normaal html dus zou het moeten doen @Roeltje: hee das jammer dat je die foto niet hebt kunnen nemen @Collo: ahh je hoeft je echt niet erg te voelen, ik durf te wedden dat die mannen niet willen dat jij gaat sjouwen. @Dees: jah is je kat terug? lees ik dat goed? whoeej @Hier: heb zin in mn workshop van vanavond! www is online, jeeej kan niet beter toch Baal alleen n beetje van Dani's tanden, waar blijven die krengen toch! Echt er steekt een bobbel van 3 a 4 mm uit, maar geen tand.. 2 roze tandjes onder zeg maar