December 2009 mama's, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door collo003, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Happy
    Hij wilde alleen vanmiddag echt niet slapen. Om 21:00 op bed gelegd en was gelijk weg hihi. Leek wel of ie trek had...gaf m namelijk na de bv nog een flesje en dronk met gemak 180cc weg...hmmmmm...Volgens mij heb ik 's middags en 's avonds niet genoeg melk ofzo...

Ja fijn!! Met ongeveer 11 maanden weer een sprong! Dit was voor ons de eerste keer dat we echt wat hebben gemerkt van de sprong.

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    dames ik kom welterusten zeggen :)
    ik kom nog wel even mijn mooie kunst spammen;)
    ben er zo trots op:)

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Whahaaha had ik nog niet gelezen:p Idd zekers een goede anti-conseptie...maar doe mij toch maar een andere:p.
    Maar waar sliep hij in het begin dan? Ook al bij jullie in bed? Lastig zeg wat je daaraan kan doen, hij is er natuurlijk helemaal aan gewend al...

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    waaat? 11 maanden ook een sprong? :(
    *kruipt weg en komt volgend jaar zomer wel weer tevoorschijn*

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Collo
    Owww heb ooit 1x toblerone gegeten...zooooo lekker!!! MU WEGLEGGEN COLLO!!!!!

Jah, zat al te denken dat ie misschien toch iets te weinig eten binnen krijgt ofzo? Maar ja, het is pas 2 dagen zo haha. Gisteren en vandaag. En alleen de middag. Maar ja, zullen het zien;)

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Jaaaa lieverd echt waar!!!!!!!! Sollieeeeeee!!! En er volgen er geloof ik nog wel meer dit eerste jaar!!!

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Oke:( Correctie: Ik kom over 18 jaar wel weer terug :(

Ga nu echt naar bed.. trusten!!

8. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @collo: ohhh lekker toblerone!! nog ff geduld wat betreft kamertje dus, wanneer komt de timmerman??

@roeltje: weltrusten!! jij kan leuk tekenen zeg!!

@happy: tja die sprongetjes weten wat he, gaat het net allemaal weer lekker en hup volgende weer;)

@all: ik ga nog ff derek afkijken en dan naar mn bedje. weltrusten allemaal!!

9. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    @ Sprongetjes; Volgens mij zijn het er nog maar een paar hoor...dan wordt het rustiger (maar dan is er vast weer iets anders..)

@Lotte; merk je dat je productie terugloopt dan? Ik moest op een gegeven moment ook elke keer nog een flesje na de BV geven...vlak daarna ben ik dan ook gestopt..

@Slaapjes; hier ook al een keer of 3 maar 1 slaapje, alleen 's morgens van 11-12.30. Dan gaat het 's avonds toch niet zo fijn meer hoor, het in bedje leggen. Van mij mag hij ook voorlopig 2x blijven slapen, al is het maar 2x een uurtje...

@Mooie tekening Roel, crea hoor! Over 18 jaar??! Man dan hebben we van die puberende jongens rondlopen...pff lijkt me ook zwaar (als hij op ons lijkt, hihi)...Snap je wel hoor nu...maar het komt echt goed. Wanneer kon je bij de osteopaat terecht (misschien had je het al geschreven hoor, maar heb niet alles bijgelezen)?

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Sprongetjes
    week 4,5 t/m 5,5. Week 7,5 t/m 9,5, week 11,5 t/m 12,5. Week 14,5 t/m 19,5, een hele lange sprong dus. Week 22,5 t/m 26,5. Week 28,5 t/m 30,5. Week 33,5 t/m 37,5. Week 41,5 t/m 46,5. Week 50,5 t/m 54,5. Week 59,5 t/m 64,5. Week 70,5 t/m 75,5

Happy
    Volgens de cb-arts wil het niks zeggen hoeveel je nog aan kv geeft na de bv omdat dit zo anders is drinken ze dat vaak alsnog. Ben blij dat ik dat hoorde, anders was ik waarschijnlijk nu al helemaal afgebouwd uit onzekerheid!! Maar 180ml vind ik wel erg veel na de bv;). Ik weet ook niet echt zeker over het is terug gelopen, heb nooit een giga productie gehad eigenlijk. Maar zijn curve bleef maar naar beneden afbuigen en hij zat op de ondergrens qua gewicht. Toen zijn we dus maar bij gaan geven 's avonds. Soms weet ik t gewoon niet hoe of wat hihi

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Happy
    2 november kan ik terecht bij de osteopaat..

Bah volgende week moet de klok een uur terug :(

Vanmorgen weer kw voor 6.. flesje gegeven maar wilde niet meer naar bed helaas.. Zit nu Telekids te kijken..
    straks maar even snel het huis door.. vanavond hopelijk mn man ophalen..

12. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Roeltje: pfff wat een tijd weer zeg, ik hoop voor je dat je je manneke straks kan ophalen. Sta je er eventjes niet meer alleen voor.

@Hier: Vannacht vond Dani het om 2 uur nodig om wakker te worden!! Pff wilde hij uiteindelijk gewoon wat te drinken hebben.
    Net om half 7 wordt layla ineens huilend wakker.
    Ik weet niet wat ze heeft maar ze is absoluut zichzelf niet. Hopelijk wordt ze snel weer beter

Dalijk haar naar de PSZ brengen en dan naar Den Bosch voor een workshop puzzelplaatjes (zonder taart) ben benieuwd wat ik ervan ga maken... de cupcakes gisteren waren in ieder geval erg leuk. Peter geloofde niet dat ik ze zelf had gemaakt :D

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dretjuh
    haha waren zo zo lekker? stuur maar wat op als je over hebt;) Cupcakes zijn altijd lekker... Af en toe wil ik ze zelf ook nog wel eens maken maar vind het rotwerk haha (sorry)
    Ja hoop ook dat hij vanavond thuis komt.. denk het wel, is al 2 weken op vrijdag rond 20.00 uur.. Hij moet gewoon haha.. Morgenvroeg dan nog vroeg eruit en zondag uitslapen :)Ach Layla nog niet helemaal beter :( Sneu hoor..

14. bapsie

bapsie Niet meer actief

goedemorgen!

hier t zelfde drentjuh manlief geloofde ook niet dat ik t zelf had gadaan, haha! ik ga maandag voor 3d puzzel:)

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Morning!

Wij hebben hier nog steeds internet :), zegt gelukkig niets over de aansluiting in het nieuwe huis ;).

@ cupcake/taart en puzzelplaatje; foto? ben zelf helemaal cupcake fan, als een taart eenmaal wordt aangesneden is het gezellige er af, cupcakes blijven leuk. Kan niet wachten op mijn grote oven straks, kunnen er ten minste meer in dan 6 :D.

@ Maura is weer het zonnetje in huis :). Ik meld het altijd wel als er wat is, maar vergeet vaak te vermelden als het goed gaat. Ze is zo gezellig! We hebben al heel wat spelletjes samen, dolle pret :D.

@ verhuizen; ik neem aan dat wij hier over een paar jaar gewoon nog steeds bestaan op of rond dit forum....willen jullie me dan herinneren aan het feit dat ik dit niet meer moet doen.
    Slopen, breken, bouwen, stuken, timmeren...kom maar op, maar verhuizen : beuh.

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    Mm, we blijven toch op dit forum hangen al zijn de kids allang het huis uit en lopen wij rond achter een rollator? :$
    Maar wat voor spelletjes doen jullie samen? Ben de spelletjes hier een beetje zat:) Met de blokjes spelen, op mama klimmen enzo;) Verder is het hier voornamelijk overal aan optrekken en dingen doen niet mogen:D dus tips zijn welkom..

zo. de was is opgevouwen, nieuwe was zit er in.. Kamer is schoon en opgeruimd.. Straks de keuken en toilet nog even.. En dan tussendoor nog wat aanrommelen als Lenn ligt te slapen..

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Vind het zo raar! Nu leg ik hem een tien minuten geleden op bed.. Heeft nog wat gespeeld en is nu gewoon stil! onder aan de trap geluisterd maar hoor echt helemaal NIKS! Maar snap niet waarom hij het nu wel kan/wil/doet.. Ik doe niks anders dan normaal..
    Ben heel blij hoor daar niet van.. Maar vind het zo raar?

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; Spelletjes is misschien een groot woord :).
    met de bal over rollen (voor zo ver dat gaat), torens bouwen en omgooien, samen voor het raam en dan 'tekenen' (ik blazen zij vegen), 'pak de baby' (dan kruipt ze weg en kruip ik er achter aan om haar te vangen en te kietelen), kiekeboe onder de tafel en achter de stoelen, ik post lezen zij scheuren, samen dansen, boekjes lezen (15 x die met de dierenplaatjes), alle was uit de mand halen en er kiekeboe mee spelen.
    We zitten heel veel voor het raam, zij staan ik zitten, muziekje er bij en naar buiten kijken. Het is hier altijd druk en er gebeurt van alles dat vindt ze super, en ik -met mijn kopje thee- ook :).
    Oh ja, en klim in-op-onder en over de verhuisdoos :p.

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha pak de baby doen we hier ook :D een schik dat ie dan heeft haha.. Hij kruipt keihard weg, gaat dan zitten en zit smiechterig te lachen :D De was heeft hij er vanmorgen ook uitgevist.. Ging er vrolijk vandoor met de boxer van m'n man haha.. heb er een filmpje van, zal m vanmiddag uploaden.. Tja, verder kiekeboe doen we hier ook, maar is niet zo leuk meer.. Hij lacht namelijk al voor ik tevoorschijn kom;)
    Voor de rest, ik ga achter de bank zitten zodat hij me niet zit.. Binnen 2 tellen hoor ik handjes op de vloer haha.. komt ie er aan gekropen:D Gaat lachen als ie me ziet..
    Bal rollen hier is geen succes.. Hond is gek op ballen:)

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Morguh

roeltje
    blehhh nu kruip ik weg en kom de hele winter niet meer terug!!! Bah klok weer verzetten:(:(:(

Dretjuh
    kan ze misschien wat merken v onrust thuis? Jullie zijn natuurlijk druk met verhuizen enzo. Of is ze nog ziek?

Riti
    fijn dat maura weer gezellig is!

Spelletjes
    ben ook benieuwd...volgens mij ben ik n saaie mama:(:(

Riti
    wauw jij doet veeeel leuke dingen met maura!!! Hoeveel tijd besteed je daar ongeveer aan per dag? Zou ik ook meer
    moeten doen. Wil ook wel, maar lukt me ff nie:(

Deel Deze Pagina