December 2009 mama's, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door collo003, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    morning!

"in de maaaaanescijn, in de maaaaneschijn...."

haha helemaal in de kinderliedjes deze ochtend!

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Morguh dames!!

Onze theemuts is weer terrecht! Gisteren kreeg ik om 17.30 een telefoontje van de bewoner waar Nick op het balkon zat. Ben er gelijk heen gespurt, Beau ondertussen in de box gezet. Aldaar op het balkon hebben we een flinke hoekbank van hout staan, daar is hij onder gekropen dus het was ff lastig om hem te pakken. Toen er eenmaal ruimte was en hij me zag en hoorde kwam hij naar me toe en kon ik hem oppakken. Hij greep me echt vast en mauwde het uit!!
    Eenmaal thuis kreeg Nick gelijk vers water en eten....hij heeft ervan zitten smullen! Daarna even door het huis gelopen en is toen op zijn favo plekje gaan liggen op de bank.
    Heerlijk dat hij weer thuis is!

Ik ben gisteravond trouwens voor het eerst naar zwangerschapszwemmen geweest, was is dat heerlijk zeg!
    Echt even een moment voor mezelf van ontspanning :)
    Ben nu van plan elke donderdagavond te gaan....het is van 19.15-20.00.
    Wat voel je je trouwens zwaar zeg (vooral die buik) als je uit het water stapt!!
    Na het zwemmen ben ik thuis op de bank geploft, ik was lekker rozig

@Roeltje; Gave tekening! Maar Lenn lijkt nu ineens wel veel makkelijker te gaan slapen....heb je iets verandert in zijn kamer of qua ritueel?

@Collo; Ohw die toblerone zag ik gisteren ook liggen....ik heb hem daar ook laten liggen want ik wist ook al precies wat ermee ging gebeuren ;)
    Ben gisteren nog wel bij de Wibra geweest, maar hier was echt bijna alles al weg...stonden nog 2 traphekjes en wat boxkleden maar de rest was allemaal al verkocht! Heb trouwens nog wel een pyjama weten te scoren voor €1,99....zo'n flanellen ding, leek me ideaal voor straks wanneer het echt koud wordt.

@RiTi; Leuke dingen onderneem je samen met Maura! Veel dingen herken ik wel :D
    Hier bouwen we ook altijd torens, Beau is dan een kei is het slopen ervan en ondertussen bouwt moeders weer een nieuwe toren.
    Kiekeboe blijft leuk...vooral in combinatie met een spiegel.
    Boekjes lezen heeft Beau het geduld niet voor, beau eet liever het boekje op....;)
    Liedjes luisteren vind Beau ook super, ondertussen zingen we samen mee en Beau zingt dan het hardst :D

@Doortje; Morning!!

@PSje; Volgens mij vroeg je wat eerder terug nog hoe het ging met de huizenjacht van mijn zusje. Gisteren heeft ze het 2e huisje bekeken en is wel van mening dat het 1e huisje toch meer potentie heeft. A.s maandag heeft ze aldaar een 2e bezichtiging gepland voor het opnemen van maten en stellen van wat belangrijke vragen. Als dat goed gaat wil ze daar voor gaan! Leuk appartement wat helemaal nieuw is, er moet alleen nog een keuken in geplaatst worden. Deze moet het dan worden--> Appartement te koop: Orchideestraat 27 B 3551 GH Utrecht [funda]

@Bonje met de buren; Heb het gisteren ook zitten kijken....zoooo zeg wat heb ik me zitten ergeren aan die buurvrouw die flipte!! Dat jonge stel heeft in mijn ogen zoveel meer moeten inleveren....die pesterige buren hadden wat dat betreft ook al eerder bijv. dat spandoek weg kunnen halen. Vond dat echt ontzettend kinderachtig.

@de rest; ik weet het echt niet meer....sorry!

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Doortje
    haha zie jullie al zitten;)

Dees
    fijn dat theemuts weer terecht is.. Pff beestje moet het flink rot hebben gehad zeg zo te horen.. Lekker vertroetelen;)
    Nee heb helemaal niks veranderd.. Niet in zijn kamer, zelfde naar bed gaan ritueel (eerst slaapzak aan, gordijnen dicht, in bed leggen, kusje, mobiel aan en licht uit).. Heel vaag.. Ben benieuwd wat hij vanmiddag gaat doen..

Lenn zijn kamer is inmiddels ook schoon.. ruikt weer lekker;) Had een flinke poepluier toen hij wakker werd en stinken!! blegh, de hele kamer rook ernaar:( even Dettol erdoor gegooid.. Geurding in het stopcontact en begint nu weer lekker te ruiken..

Nog even spelen en broodje eten..

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Het beestje heeft denk ik echt 36uur zonder eten gezeten...nu is hij zeker niet 1 van de lichtste maar een tijd zonder eten zitten lijkt me niet prettig.
    We hebben nu wel gelijk het balkon een beetje aangepast, alles stond nog in zomerstand en aangezien het nu toch wat frisser wordt buiten gaan we echt niet meer gezellig op het balkon zitten. De stoelen staan ingeklapt en de tafel staat nu niet meer naast de reling, zeer waarschijnlijk was dat een klein opzetje voor het vluchten.

Ben ook benieuwd wat Lenn er vanmiddag van maakt, ik hoop dat hij er zich vanaf nu weer makkelijker aan over kan geven.
    Lekker zeg alles weer fris, als Beau straks op bed ligt ga ik hier beneden even aan de slag....stofzuiger en dweil door de kamer, wat stof afnemen en wanneer Beau weer wakker is ga ik idd ff boven aan de slag met een stofzuiger en een doekje door Beau's kamer.
    Moet eigenlijk nog zijn kasten door want er ligt nog zoveel in de lades van de commode wat ik niet of nauwelijks gebruik (tig hydrofieldoeken, washandjes, badcapes etc.) Die slaan we wel weer op voor de 2e.

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees
    ja moet ook nodig de boel weer uitzoeken. heb alles vanuit zijn commode kast in gegooid:) Schiet ook niet op dus;)
    straks beneden nog even zuigen en dweilen maar dat doe ik als Lenn op bed ligt.. kan het mooi drogen :)

6. gimena

gimena Niet meer actief

@dees had ook bonje met de buren zitten kijken. kon ook niet tegen de buurvrouw.vondt het echt een Zeik wijf

7. gimena

gimena Niet meer actief

@bapsie hoe gaat het met je??

8. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Goedemorgen, (kan nog net)

Nou vanochtend weer naar de ha geweest. Luuk heeft een hele erg onstoken vinger. Heb voor 13 dagen een abkuur mee gekregen. Maar hoe hij daar nu aan komt. Heb echt geen idee.

NOu zometeen met meneer even een boterham eten en dan even naar de kruidvat.

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Sanka; Goh wat vaag zeg, geen idee dus waar die dikke, rode vinger vandaan komt? Nu maar hopen dat de AB-kuur aanslaat!

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    sanka
    huh wat raar.. Nu maar hopen dat de AB zijn werk doet :)

Net CB weer aan de lijn gehad.. ze had een mail gestuurd naar de pedagoge en kreeg een automatisch antwoord terug.. ze is afwezig tot 8 november;)
    Dus aangegeven dat het voor nu weer goed lijkt te gaan.. In overleg besloten om het zo even te laten voor wat het is.. ze stuurt 8 november nog wel een mail naar de pedagoge voor de zekerheid.. Als het weer minder gaat moet ik haar mailen en gaan we nogmaals verder kijken.. Maar 2 goede slaapjes achter elkaar is al een hele verbetering :)

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Oproepje
    Voor degene die mn uitnodiging van mn nieuwe hyves hebben geaccepteerd...zouden jullie misschien jullie vrienden ook willen uitnodigen? Of het linkje willen doorsturen? Zou ik erg fijn en lief vinden:D:D;)

Dees
    Owww wat fijn dat Nick weer lekker thuis is. Zal zeker wel trek hebben gehad ja!
    Haha, dat lijkt me idd wel zwaar ja om het water uit te komen als je zwanger bent:p Wordt alleen maar erger;). Maar lekker dat je er zo van hebt genoten!

Troep in de commode
    Heb ik er toevallig vorige week uitgehaald. Had een stuk of 40 spuugdoekjes gekregen van een collega toen, maar heb ze nooit hoeven gebruiken. Die lagen er dus maar te liggen. Ook een grote stapel hydrofieldoeken eruit gehaald. Maar ja, nu gaan we hier toch bijna weg dus had ook best kunnen blijven liggen:p

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Nu maar hopen dat het zo goed/beter blijft gaan. Mijn duimen draaien :)

@Lotte; Hihi en ik ben nog maar op de helft....zal over een paar weken wat worden dan zeg. In het water voel je je gelukkig zo licht als een veertje ;)
    Lekker he als alles straks weer een beetje aan kant is...ik vind dat iig altijd een prettig gevoel.

@hier; Beau heeft mijn agenda gevonden :D

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Onze nick is weer in zijn hum volgens mij :p

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Zo, de vloer is gedweild.. Lenn ligt op bed.. Slaapt nog niet, heeft nog dikke lol;) Maar goed, hij huilt tenminste niet.. kijken of hij gaat slapen of niet haha..

even wachten tot ik de kamer weer in kan en dan duik ik op de bank. Heb wel weer genoeg gedaan vandaag..
    Mm, alleen nog een was ophangen, wasmachine piept.. blegh heb er al spijt van dat ik dat ding aangezet heb:D

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Sanka; wat naar zeg, arme Luuk, hopelijk slaat het snel aan. Wat vaag he hoe hij daar nu aan komt.

@ Dees; jaaa hij is weer terug, fijn! Leuk appartement wat je zusje op het oog heeft!

@ Lotte; Ik besteed veel tijd aan Maura, maar in combineer het ook erg veel. Haar 'laten' om zichzelf te vermaken is ook lastig omdat het hier best een chaos is met gevaren ivm de verhuizing, ben dus toch altijd wel met dr bezig.

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D
    Hij slaapt!!! Moest wel 2x heen.. Maar goed, volgens mij was hij iets minder moe dan ik dacht:) Had het aardig gezellig in zijn bedje haha.. 2e keer lag ie bijna te slapen en viel zijn telefoontje uit bed.. En ja, zonder telefoon kan hij niet slapen.. Ben maar even boven gebleven op ons bed.. Maar hij draaide zich op zijn zij en is gaan slapen!!

Ik reken 'm goed;) Heeft dus WEER niet gehuild omdat hij naar bed moest maar omdat hij niet kon slapen zonder zijn 'tut'.

Ik duik de bank op met een spelletje op de nintendo!!

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; heej gaat goed met Lenn, knap!

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Ziet er wel leuk uit he, het is ook echt helemaal nieuw :)
    Nu maar hopen dat ze er vlot in kan.

@Roeltje; Jeuj, gelukkig maar! Nu gaan genieten van je rustmoment meid.

@hier; Beau ligt net op bed, die heeft het nog aardig lang volgehouden vanaf 9.00u....ik hoor hem nu gewoon op zijn duim zuigen via de babyfoon :D

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ja ben zo blij :) ruim 6 weken zitten klooien.. constant huilen en huilen.. en zo ineens valt hij na even spelen in slaap :)

nu ga ik echt nintendoën :D

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    Hihi ziet er tevreden uit de kat!

Roeltje
    Joepiedepoepie!!!

Deel Deze Pagina