@Roeltje: jeeej wat goed zeg! Hopelijk blijft het zo goed gaan @Dees: ahhhhh die is weer helemaal happy @Hier: pff ben helemaal gaar, die workshop puzzelplaatjes viel nog niet mee! Was ook met een heel deel boetseren erbij!! Pfff ben ik helemaal niet goed in. Maar.... voor de eerste keer is het niet onaardig. Hij ligt nu in de vriezer en gaat op Dani's verjaardags meptaartje die ik zelf ga maken (check mn hyves)
@ Dretjuh; leuk! en leuke foto's. Lastig he puzzelen, ik hou er niet zo van in ieder geval. Vind je cuppies mooi (doet me beseffen hoe idioot vel van die uitstekers ik heb liggen )
@roeltje Jippie eindelijk. Hopelijk blijft het nu zo. @dees Wat een tevreden kat. @hier Nou Luuk lijkt gelukkig niet zoveel last te hebben van zijn vinger. Het is vandaag een terrorbaby. hahaha Hij heeft het kruipen echt ontdekt. Komt overal waar hij niet mag komen. Tja nu is het nog leuk. We hebben gisteravond een nieuwe tvmeubel besteld en die krijgen we woensdag. Kan hij tenminste de dvd's en wii spellen meer uit de kast trekken hahaha.
beetje jammer, heeft maar 3 kwartier geslapen.. Poepbroek en nu dus klaarwakker.. viel telkens wel even weer in slaap maar helaas niet voor lang.. straks maar koekje eten en wat drinken, en dan hopelijk slaapt hij eind van de middag nog even..
He roeltje. Wat vervelend zeg. Misschien straks nog even proberen? Nou heb er net 1 op bed gelegt. Ga nu maar even heerlijk op de bank hangen. Ben al de hele dag achter hem aan aan het lopen hahaha Nee Luuk Nee Luuk. Straks zat hij met de tomtom te spelen. Had hij uit de lade gehaald.
Hoii allemaal, @dretjuh, mooie cakejes zeg, en wat houdt dat puzzelen precies in? @Roeltje, ach ja, hij heeft wel even geslapen toch @Sanka, fijn dat hij er niet echt last van heeft, en goed dat je zo snel naar de HA gegaan bent! Zal vast snel weg zijn. Ik heb net lekker even gewandeld, hij wilde bij thuiskomst niet gaan slapen, dus maar even spelen in de box. Hij vindt het nu leuk om alles heen en weer te geven, dus hij geeft mij zijn knuffel en ik moet hem weer teruggeven, en dat 100 keer achter elkaar haha. Volgens mij begint hij ook te wijzen naar dingen, maar ben er nog niet achter of dat nu toeval is of niet. Enn, het allerleukste, hij begint mama te zeggen, het klinkt meer als meme, maar hij kijkt me wel echt aan, dus ik natuurlijk de hemel in prijzen zodat hij het vaker doet haha.
@Roeltje; Hij slaapt straks vast nog wel, een poepbroek slaapt ook niet lekker @Sanka; Hahaha, zo is je kind ineens heel anders he Je hebt er soms echt je handen vol aan...sinds dat Beau hier de kamer rond ging hebben we veel dingen uit zijn zicht gehaald (niet alles om toch ook wat uitdaging erin te houden). @Hier; Beau is nog in dromenland...ben toch maar niet gaan stofzuigen etc...heb vandaag een lui dagje
ffe snel reageren, ben zoooo moe! Heb geen puf om iets te doen (doe ik dus ook niet). Vannacht lag ik nl pas om half 3. Had opgepast bij een collega van manlief, maar dat werd helaas wat later dan verwacht!!! Ga nu even languit op de bank, Twan is eindelijk lekker gaan slapen. Hopelijk slaapt hij minimaal een uur, maar weer afwachten,hier ook weer even een drama met slapen overdag, pffff... *Einde egobericht*
Hier Milan 5 minuten geleden op bed gelegd en hoorde gelijk niks meer, dus zal wel gaan slapen. Hebben net lekker gespeeld samen, misschien was ie nu meer tevreden dan gisteren en eergisteren Toen kreeg ie wat minder aandacht........... Mroos Wat leuk!! Ik had de foto's van pixum trouwens al na anderhalve dag binnen! En ze komen uit Duitsland! Echt super goede kwaliteit en ze zijn niet 10x10cm, maar het standaard formaat! Dretjuh Ze zijn mooi!! Hier Ga maar eens kijken wat ik vanavond zal koken...blehhh, koken in de kou is nie leuk!!!
@gimena: dikke smakkerd voor je mamsie! @dees: jeeeeeh, nick is terug!!! hij ziet er heel happy uit! @roeltje: ben trots op jou en Lenn! Hopelijk zet het goeie slapen door! Jammer van de poepbroek! @riti: oe, gaan jullie dit weekend over??? Hoe is het met je? Mijn collega is trouwens niet meer teruggekomen op het huisje...vreemd he? Heb je al huurders? @de rest: ik weet het echt niet meer!! sorry!
@dees: appartement lijkt me super vor haar alleen. Heerlijk plekje voor dr zelf, hopen dat ze er snel in kan! @roeltje: fijn zeg, dat hij zich nu wel over kan geven aan de slaap, jammer alleen van de poepbroek. Is hier ook regelmatig de slaapjeskiller, helaas..... @sanka: gelukkig heeft luuk niet zoveel last van zn vingertje. 13 dagen AB is lang zeg. Beterschap! @Juttel: zoo da's een kort nachtje, ik hoop dat je nog een uurtje kan pakken. @mroos: ahhh geweldig dat boaz mama gaat zeggen heerlijk lijkt me dat, zit er hier ook op te wachten. @hier: emma ligt op bed en mn man zit achter de playstation. Ik hang heerlijk languit op de bank en ga nu even een tijdschrift lezen, goh wat een lui wezen ben ik
@psje: veel plezier met lekker lui wezen @lotte: hahahahah, sorry! wil je mijn straalkacheltje lenen?
@ Doortje; heb inderdaad niets meer van je collega gehoord, maakt ook niet uit. De zoektocht naar een nieuwe huurder is puur vanwege het fijne huis, fijne huisbaas en lieve buurman. De chaos die los komt met en advertentie is echt niet leuk. Voor ons maakt het dus niet uit, het is van ons tot de 31ste en daarna niet meer . Met mij gaat het zo-zo, vind het vreselijk dit, de meest chaotische verhuizing ever maar het is niet anders. Opruimen en uitzoeken komt volgende maand pas vrees ik . @ Mroos; hihi ja leuk he dat heen en weer geven . @ PSje; wat een heerlijke ontspannenheid bij jullie!
@riti: phoe, is ook zo stoooooom: verbouwen en verhuizen... Ik voel met je mee hoor! En met een baby erbij maakt het de hele situatie nog allemaal een stukje ingewikkelder! Als jullie daar eenmaal wonen, heb je wel een soort van rust. Dan heb je maar 1 huis om je "zorgen" over te maken! (helpt mijn oppepper een beetje )