@Riti, you can do it als het straks allemaal achter de rug is kan je lekker genieten. @lotte, en wat ga je koken? Zijn er trouwens nog meer ouders met lange slapers? Boaz slaapt echt 2 keer 2 uur per dag. Tegenwoordig wordt hij iets eerder wakker 's ochtends, rond 8 uur, en 's avonds ligt hij om half 8 weer op bed..
hahaha, ik heb net de 900ste reactie geplaatst! Leuk he? (ja hoor doortje, heeeel leuk ) @mroos: Sara slaapt eigenlijk nog steeds 3 slaapjes, maar dat is langzaam aan het veranderen. ze was vandaag om 7:45 wakker, lag er om 10:00 weer in, was om 11:45 weer wakker en lag er om 15:00 weer in (slaapt nu nog), dus dat lijkt ook wel te werken. 's Avonds rond 19:00/19:30 ligt ze er weer in.Maar als ze naar de gastouder gaat, moet ze een uur vroeger wakker worden en slaapt ze daar minder. Heerlijk dat Boaz zo veel slaapt. Zal hij wel nodig hebben, slaapkontje!
Hier Hmm...Milan was alweer wakker voor ik kon beginnen met koken. Heeft maar 2x een half uur geslapen tot nu toe...Denk dat ik iets ga maken met broccoli en nog wat andere groentes... Doortje Graaaaaaaag Mroos Had je mn bericht gezien over de foto's?? Haha, zit ik net te vertellen dat ie zo weinig heeft geslapen, lees ik daarna jouw stukje...jaloerrrrrrrrrs!!!!!! Sanka Ik heb nog foto's van de meeting waar Luuk leuk op staat, maar je emailadres is weg sinds de crash op de site. Andere meetingfoto's Heb ze eindelijk op de pc, nou nog een keer op hyves zetten haha
@ Doortje; ja hoor helpt @ mroos; lekker zo'n slaapkoppie, is ook goed voor ze. Hier 2 slaapjes, hoe ze uitpakken is nogal wisselvallig. Op 24 u slaapt ze er 14-16.
@Riti, ja hier ook ongeveer 16 uur ongeveerr, soms 17/18 hahah. @Lotte, ja gezien sorry, ik moest even snel schrijven, maar dat is echt snel! Ga daar ook maar bestellen dan.
Mroos Oh maakt niet uit joh hihi, was meer dat ik t voor jou zei . Misschien kan je nog ergens een kortingscode vinden en als je je dan aanmeldt krijg je ook nog eens 25 gratis foto's! Bij de foto's zaten ook weer aanbiedingen trouwens.
Ohja, ben maar sugarsnaps voor Milan aan het koken (moet zo dus weer even naar buiten en dan naar de keuken), geen idee of die dingen lekker zijn?? Heb geen zin om voor mezelf te koken, dus pik er wel eentje van m..
@lotte: sugersnaps zij heeeeeerlijk! Je moet ze alleen niet te lang koken. Maarre, jij moet ook goed eten he??!!!
Ben ik weer haha...ben benieuwd of ze nog lekker zijn En of het t zelfde smaakt als sperziebonen. Enne...ja ik zou idd goed moeten eten, schiet er een beetje boel bij in de laatste 3 weken. Maar ja, komt wel weer Als Milan maar goed eet
Oh lekker sugarsnaps Milan eet ook met jou mee en jij dus met Milan hihi, maaruh...goed voor je zelf zorgen hoor. Maura krijgt broccoli en bloemkool en aardappel. Wij pompoensoep en rauwkost. We zijn de diepvries aan het leegeten, fijn veel 'verse' soep .
@Doortje; Hmmm Roti klinkt erg lekker, alleen nog nooit gehad @PSje; Geniet van je luie momentje! @RiTi; Succes met oververhuizen dit weekend. Schiet me te binnen dat je nog vroeg naar wanneer er hier markt is, twee keer per week is er een markt in Maarssen. Iedere zaterdag bij winkelcentrum Bisonspoor in Maarssenbroek en iedere donderdagmorgen op het Pieter de Hooghplein in Maarssen-dorp. @Sugarsnaps; What is that? Nog nooit van gehoord @eten; Heb net italiaanse bollen gehaald, lekker makkelijk en nog gezond ook @update; Misschien wel even handig om te vertellen maar vanaf a.s maandag zal ik een nieuwe functie vervullen hier op het forum Ik heb me vrijwillig aangemeld voor de functie van Moderator en a.s maandag komt Jan bij mij thuis om alles in werking te zetten. Ik heb er iig zin in
Doortje/sugarsnaps Owwww ze zijn echt lekker!!! En dat vond Milan ook, dus ik heb er maar 3 gegeten haha. En uit de rest heb ik de erwtjes gegeten hihi. Alleen wel irritant al die draadjes, heb ze er allemaal af gepeuterd, anders blijft het in je keel hangen. Dees Zien er een beetje uit als peultjes, maar ze zijn nog zoeter Owwww wat leuk zeg! Wist niet dat ze een moderator zochten! Hoe kwam je daarachter dan? En wat moet je dan eigenlijk doen precies? Maar leuk joh!! Als je maar wel dezelfde Dees blijft hier haha en niet ons ineens dingen gaat verbieden
@ Dees; gefeliciteerd met je nieuwe functie! Dank voor de marktinfo, altijd leuk combineren met een Maura loopje
Hey meiden ben ik ook weer eens Ik lees altijd mee hoor! Maar het reageren blijft soms een beetje lastig :S Sorry meiden! Hier alles goed! Ben zelf net een paar dagen ziek geweest maar ben er weer boven op! Morris gaat super had een paar dagen dat hij in de nacht een paar keer wakker werd maar is nu ook weer over gelukkig! @ Riti zet hem op he met het verhuizen! Pompoensoep ook lekker! @ Suger snaps..heerlijk! Vind ik lekkerder als sperziebonen en Morris lust ze ook graag! @ Dees leuk zeg!!! Gefeliciteerd met je functie Ik ga ook even eten! Morris heeft al gegeten bloemkool, ik eet een restje macaroni, me man eet op zijn werk, heeft nacht dienst dan eet hij met zijn collega lekker buiten!
@Lotte; Ahh peultjes ken ik wel, die vind ik wel erg lekker trouwens. Ook alweer een tijd geleden dat ik die gehad heb. Nou ik wist ook niet dat ze een Moderator zochten, maar ik heb me gewoon vrijwillig aangemeld omdat het me wel erg leuk lijkt. Ik ben ook admin/moderator op een ander forum geweest en vond dat erg leuk Tja, wat moet je doen...zorgen dat het forum netjes en overzichtelijk blijft, berichten aanpassen en/of verplaatsen...en nog veel meer. @RiTi; YW @manoe; Welcome back! Super om te horen dat alles goed met jullie gaat.
@ Dees thanx! Hoe is het met jou? Al weer 23 weken, gaat snel zeg! En gaat zo'n 2e zwangerschap echt zo veel sneller als de 1e? @ Alle andere zwangeren hoe gaat het met jullie? @ Eten, iedereen lekker gegeten? Ik niet echt heb maar een klein beetje gegeten smaakte niet echt, nouja daarna lekker een mandarijntje er achter aan en een bak yoghurt met cornflakes Morris is echt zoet in de box! Hij zit nu al bijna een uur, hoor hem niet! Hij lacht af en toe naar me en roept de hele tijd..he he he he die die die! haha lekker ding
Dees aaah wat leuk zeg!! gaaf hoor!! succes alvast En uh, wel de oude vertrouwde Dees blijven hoor!!! Anders kom ik je persoonlijk een schop onder je kont geven verder nog niks teruggelezen, sorry.. Lenn ligt op bed.. Viel tijdens de fles in slaap.. Heb hem slapend verschoond en slapend in zijn slaapzak gestopt.. Popje heeft volgens mij niet eens door dat ie in bed ligt
@manoe; Met mij gaat het redelijk. Vast alwel gelezen maar ik ben een stuk minder gaan werken vanwege lichamelijke klachten. Hoop daardoor wat meer rust te krijgen voor mezelf en de kleine uk in mijn buik. De 2e zwangerschap gaat echt veel sneller dan de 1e idd, bij de zwangerschap van Beau stond ik veel meer stil bij dingen. Nu lijkt alles zo gewoon en/of normaal. Wel geniet ik ervan hoor @Roeltje; Thanx, gaat vast goed komen. Ik heb er iig veel zin in Natuurlijk blijf ik gewoon mezelf! Zow, dan is Lenn denk ik best moe geweest als hij zo verder is gaan slapen. Lekker hoor...slaapt hij nu door tot morgenochtend? @hier; Beau is echt zo zoet vandaag...zit nu vrolijk te spelen met een doos die mijn man heeft meegenom.en voor mij zodat ik kan ruimen in Beau's kamer. Ook heeft hij de tafelloper te pakken en gebruikt deze als sjaal...